Konečne!!! Mám narodeniny. Na tento deň som sa tešila už veľmi dlho. Mám konečne 15 rokov. Postarám sa o to aby to bol ten najlepší deň v mojom živote. Vstala som ráno o šiestej čo je veľmi skoro. Naraňajkovala som sa išla som zobudiť môjho lenivého brata. Keď sa konečne vytrepal z postele, trošku som sa namaľovala aby som zakrila mierne nedokonalosti a išla som sa obliekať. Deň začal ako každý iný. O 7.35 sme sa vybrali z domu a stretla som sa s mojou naj kamoškou Ninkou. Prišli sme do školy a keďže prvá hodina bola slovenčina zopakovali sme si posledné učivo, keby náhodou bola písomka. A takto deň pokračoval. Až keď prišla posledná hodina matematika. Mali sme ju s triednou. Keď asi uprostred hodiny niekto zaklopal na dvere. Všetci sme sa čudovali kto by to mohol byť. Bola to moja mamka. Chcela aby som sa postavila pred triedu a zakrila si oči. Keď v tom niekto prišiel a objal ma. Otvorila som oči a neveriacky som pozerala. Bol to Martinus a vedľa neho stal Marcus. Podlamovali sa mi nohy a od šťastia som sa rozplakala. Ninka zakričala a pribehla za mnou dopredu aby ich tiež objala. Triedna a celá trieda s prekvapením na nás čumeli. Moji rodičia mi ich sem doviedli ako narodeninový darček. Bol s nimi aj Kjell Erik. Opýtali sme sa triednej či náhodou nemôžeme odísť skôr domov. Dovolila a my sme sa pobalili a išli sme domov. Ale najprv sme museli ísť na obed do školskej jedálne. Išli s nami aj M&M. Keď sme si zobrali jedlo na tacku kuchárky sa na nás tak divne pozerali, že prečo berieme každá 2 polievky. Sadli sme si k stolu a podali sme im polievku. Prekvapivo im chutila. Po naobedovaní sme išli aj s rodičmi domov. Ale bol tu menší problém. Nevedeli sme ktorá si zoberie ktorého domov. Tak nakoniec sme sa rozhodli, že pôjdeme spolu všetci štyria nakupovať do Auparku. Pár ľudí ich spoznalo tak sa s nimi odfotili. Dokonca aj s nami čo nám bolo divné lebo nie sme vôbec slávne ani nič ale mysleli si, že keď sme s nimi aj my, že sme populárne alebo čo. Išli sme do H&M kde nám M&M kúpili ich tričká. Prechádzali sme sa po celom Auparku. Všimli si obchod Napapijri. Vošli sme doň a Martinus si začal obzerať mikiny s nórskou vlajkou. Marcus obdivoval zas vetrovky. Ja s Ninkou sme len tak stali a pozorovali ich. Spýtal sa ma Martinus či si nechcem niečo kúpiť, ale nemala som pri sebe toľko money. On sa ponúkol, že mi kúpi jednu mikinu na narodeniny. Som sa rozplakala od šťastia a bolo mi jedno kto sa na mňa pozeral. Prišiel ku mne a silno ma objal samozrejme, že som mu ho opätovala. Vybrala som si takú peknú čiernu mikinu s veľkou nórskou vlajkou a nápisom Napapijri. Neskôr sme sa išli najesť. Kúpili sme si 2 veľké pizze. Ja som mala pizzu na poli s Macom a Ninka s Tinusom. Mac bol veľmi zlatý keď jedol. Najedli sme sa a rozhodli sme sa s kamoškou že im trochu ukážeme naše mesto Košice. Prechádzali sme sa po meste ukazovali sme im naše historické pamiatky. Po dlhom prechádzaní sme boli veľmi unavení. Išli sme naspäť domov autobusom. Rozlúčili sme sa s Ninkou, ktorá išla domov. Ja s Macom a Tinusom sme išli ku mne domov kde nás čakali moji rodičia a Kjell Erik. Prehovorila som ich aby ostali u nás spať. Môj brat spal na zemi v spacáku. Kjell Erik spal na mojej posteli Tinus na bratovej a ja s Macom na gauči. Keď Marcus zaspal pozorovala som ho asi hodinu ako spí a potom som išla spať aj ja. Ráno bola sobota, takže som nemusela ísť do školy. S Ninkou sme sa dohodli, že pôjdeme s M&M do kina. Stretli sme sa a vybrali sme sa teda do toho kina. Lenže bol problem, lebo jedno dievča ktoré ich videlo s nami v meste dalo na story, že M&M sú na Slovensku a tak sem dorazilo mnoho dievčat zo všetkých kútov Slovenska, ktoré ich hľadali po nákupných centrách. Keď sme si všimli ako sa na nás valí asi 100 kričacích dievčat začali sme ranovať najviac ako sme vedeli. Len tak tak sme stihli nastúpiť do autobusu, ktorý už pomaly odchádzal. A tak z kina nič nebolo. Martinus bol veľmi smutný, že kôli fanúšikom nemôžu ísť ani do kina. Tak sme sa rozhodli, že pôjdeme ku mne domov a pozrieme si nejaký film v telke. Pozerali sme film After bozk. Marcus ma celý film držal za ruku. Bol to najkrajší darček v mojom živote.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Najlepšie narodeniny [Marcus & Martinus] ❤️
RomanceToto je moja prvá fanfikcia... Dúfam, že sa vám bude páčiť❤️❤️