💛9.💛

73 4 0
                                    

                                 
Z pohľadu Wendy
Keď som tam uvidela tu Melissu myslela som, že ju asi zabijem. Po tom čo mi urobila som si myslela že ju už nikdy neuvidím.
Melissa: "No Ahoj Wendy!! Som počula, že sa na istý čas vraciaš na Slovensko. Takže mi tu Marcuska nechávaš??"
Mac: "Melissa daj jej pokoj!!"
Melissa: "Veď ja jej nič nerobím."
Myslela som, že ju na mieste zabijem. Neudržala som to a vlepila som jej jednu facku. Myslím si, že to nikto nečakal lebo každý sa pozeral a prehrával si čo sa stalo. Keďže všetci vedia, že ja som celkom pokojný a tichý človek.

Z pohľadu Marcusa
Nečakal som, že Wendy vlepí Melissa facku. A určite to nečakala ani Melissa usúdil som to z jej priblblého výrazu. V duchu som sa nad tým usmial.
Mac: "Okey.. no poďme radšej preč lebo sa nám tu ešte pobijete a ja nepotrebujem volať Melisse záchranku"(😂)
Sarah: "Marcus máš pravdu. Poďme radšej preč!!"
Jake: "Súhlas"
Po asi 30 minútach prechádzania sa sme sa vrátili späť do domu. Vonku už bola tma a mohlo byť už okolo 21:00. Ešte sme trochu pokecali a Sarah, Jake, Jack a Leo odišli.. Chris sa s Wendy začali rozprávať po slovensky. (Chrisova rodina pochádza zo Slovenska, takže vie plynule po slovensky). Nič som nerozumel. Sedel som pri stole a pozoroval Wendy ako komunikuje s Chrisom. Nechcem vyzerať, že žiarlim ale vyzeralo to tak, ako keby ju Chris balil. Možno neviem po slovensky ale toto spoznám aj keby sa rozprávali po čínsky. Musím mu potom pripomenúť, že Wendy je šťastne zadaná.

Z pohľadu Chrisa
Myšlienky: Wendy milujem už od kedy prišla sem do Trofors. Keď som sa dozvedel, že je zo Slovenska, tak som si vymyslel, že mám rodinu zo Slovenska a naučil som sa po slovensky, len aby som sa s ňou mohol rozprávať v jej jazyku. Je to výhoda, lebo Marcus po slovensky nevie. Viem, že spolu chodia ale budem sa snažiť robiť všetko preto, aby som ju získal. A keď ju konečne získam tak ju už nikomu nedám. Bude len a len moja. Som bol dosť prekvapený, že celkom odpustila Marcusovi toto čo sa stalo medzi ním a Melissou. Ale keď odíde na Slovensko, tak budem mať šancu ju získať. Budem jej stále písať a budem s ňou volať. A najväčšia výhoda zas je, že viem po slovensky!! Marcus na mňa proste nemá. On sa kôli nej slovenčinu nenaučil.

Z pohľadu Wendy
Myšlienky: Chrisa mám celkom rada ako kamaráta samozrejme. Keď som sem prišla tak sa mi chvíľu aj páčil ale na Marcusa nemá. Marcus je proste dokonalý. Ale je lepší v tom, že vie po slovensky. Dá sa s ním dobre porozprávať. A stále nechápem prečo idem na Slovensko a opúšťam Marcusa na mesiac. To bolo moje také prvé a náhle rozhodnutie, keďže má Marcus veľmi nahneval. Už sa mi veľmi nechce odísť, ale nemôžem z toho už vycúvať, keď mám objednaný prenájom malého bytu.
Mac: "Nepôjdeme už spať?? Máš zajtra pred sebou dlhú cestu!"
Wendy: "Áno, pôjdem. Len odprevadím Chrisa." Marcus zatiaľ pomohol Anne poupratovať neporiadok na stole, čo tam po nás ostal.
10 minút neskôr
Chris odišiel a ja som si išla s Marcusom ľahnúť.
Mac: "Nejdeš si ľahnúť ku mne??"
Wendy: "Mac, vieš dobre, že sa to Kjellovi nepáči."
Mac: "Viem, ale odchádzaš odo mňa na mesiac preč. Nebudem cítiť tvoju vôňu mesiac a nebudem ťa môcť objať mesiac. Stále neviem ako to zvládnem. Tak prosím poooď."
Ja nikdy nedokážem odolať tým jeho psím očkám.
Wendy: "No dobre!! Prehovoril si ma!!"
Marcus mi začal dávať pusy do vlasov. Vedel, že to úplne milujem.

Done!! Ďalšia kapitola je vonku. Dúfam, že sa páčila. Prepáčte, že sa tu nedialo nič až tak zaujímavé, ale mám nápady na ďalšie pokračovanie a máte sa na čo tešiť. Tak aký máte názor na Chrisa po tejto kapitole?? Podarí sa Chrisovi rozbiť vzťah Marcusa s Wendy?? Píšte mi názory do komentárov 😘😘❤️Krásneho Valentína 😘❤️

Najlepšie narodeniny [Marcus & Martinus] ❤️Onde histórias criam vida. Descubra agora