טים: אני יכול כוס גדולה של לאטה וניל עם, אה. . . שמונה שוטים של אספרסו?
ג'ייסון, מאחוריו בתור: אלוהים אדירים, פשוט תעשה קוקאין.
עובדה אחת שאולי לא ידעתם על:
העטלף השחור!
קסנדרה קיין נולדה לדייויד קיין וליידי שיבה.
לדייויד קיין שהתאמן בליגת התנקשים של ראס אל גול נמאס להיות מתלמד-מתנקש לעתיד ורצה להיות שומר הראש של ראס, ראס התעקש שיוכיח לו שהוא ראוי לזה אך דייויד נכשל מספר פעמים, הוא החליט להביא לראס אל גול מה שהוא רוצה. להתרבות ולהביא לו את הילד שיהפוך למתנקש הטוב בעולם.
סנדרה וו-סאן (ליידי שיבה) היא נבלית ולפעמים אנטי-גיבורה-פורעת חוק, נחשבת לאישה הכי מסוכנת בעולם ויכול להיות אומנית הלחימה הכי טובה ביקום של די סי.
דיוויד הערים על סנדרה בכדי שתשא את ילדו והם הביאו לעולם את קסנדרה, מיד כשקסנדרה נולדה היא הושארה בחזקת אביה.
קסנדרה גדלה בלי לדבר, לא ידעה איך לקרוא או לכתוב ומנותקת לחלוטין מהעולם. היא התאמנה באמנויות לחימה עם אביה וליגת המתנקשים. קסנדרה צפתה בשפת גוף של אנשים, היא הייתה כל כך טובה שהיא יכלה לקרוא את שפת הגוף של כל מי שבא נגדה ולצפות התקפות לפני שהם קרו. בנוסף קסנדרה נמצאת בין הלוחמים הכי טובים בדי סי (ברמה של באטמן).
בגיל שמונה היא יצאה למשימה הראשונה מתוך מחשבה שזה משחק והרגה את המטרה את המטרה. לאחר זה היא הבינה שהיא רצחה מישהו היא ברחה מאביה.
היא גרה ברחובות וכשהיא הגיעה לגיל 17 היא הגיעה לגות'האם ולאחר השתלשלות דברים היא הפכה לבאטגירל ולבסוף לעטלף השחור.
ברוס ווין לקח אותה לתוך משפחת העטלף מתוך ידיעה על כישוריה הטובים וקטלניים, הוא פחד שהיא תפול לידיים הלא נכונות ותהפוך לנשק קטלני שגם לו יהיה מאוד קשה להביס.
בעקבות אימוני הילדות שלה, מוחה של קסנדרה התפתח מעט שונה והיא פיתחה דיסלקציה קשה בקריאה, כתיבה ודיבור, בהתחלה היא לא ידעה איך לתקשר עם אנשים אך הצליחה להבין אותם רק על פי שפת הגוף שלהם.
לאחר זמן קצר בתור באטגירל היא הפכה לעטלף השחור.עוד שבוע יוצא ציפורי טרף וקסנדרה נמצאת שם אז החלטתי להסביר לכם עליה קצת יותר.
אגב קסנדרה בסרט היא ממש לא קסנדרה של הקומיקס. סתם אזהרה.בעקרון קסנדרה יכולה להביס כל מי שתרצה (כולל באטמן), לא משנה מה רמת הכישורים שלהם.
האדם היחיד שהיא לא הצליחה לקרוא את שפת הגוף שלו הוא דת'סטרוק (סלייד ווילסון) שנחשב לאחד אם לא המתנקש הטוב בעולם.נ.ב. יצאו הפסקול של הסרט ויש בו שירים ממש טובים.
איזה שירים מסרטי קומיקס מועדפים עליכם?
שלי זה:
Joke's on you, Diamonds - ציפורי טרף
Black widow trailer music - האלמנה השחורה
Sunflower - אל תוך מימד העכביש
Venom - ונום
Hooked on a feeling, come and get your love, escape (the pina colada song) - שומרי הגלקסיה
Pray for me - הפנתר השחור
Party monster - הטיטאנים (סדרת אקשן לייב)
Sucker for pain, heathens, gangsta, purple lamborghini, you don't own me - יחידת המתאבדים
Welcome to the party, ashes, x gon' give it to ya, I'm out of love, shoop - דדפול
Everybody knows - ליגת הצדק
Avengers: infinty war orchestral medley dpops - סאגת האינסוףממליצה על השירים האלה בחום.
האחרון זה בעקרון קונצרט של כל השירים שיש בmcu וזה מדהים.
השיר בסדרה של הטיטאנים הוא סתם שיר שמופיע שם שאני אוהבת XDהפוסט הזה מוקדש לאלפרד פניוורת' ז"ל.
אתה תמיד תהיה בליבנו עד ההחייאה הבאה שלך.Xoxo
YOU ARE READING
The Big Comic Book
Randomהספר מקודש כולו לקומיקס: מארוול ודיסי. העולמות הקולנועיים, הסדרות והקומיקס. עובדות ובדיחות על הגיבורים (והנבלים) שכולנו אוהבים. *עלול להכיל ספוילרים A book dedicated for comics: Marvel and DC. Cinematic universes, tv shows and comic books. Facts and...