סקוט: אנחנו מחפשים את מגניטו ומאחר שאתם הילדים שלו... אתם יכולים למצוא אותו?
וונדה: לא, סליחה סקוט, אני לא חושבת שאנחנו יכולים-
פייטרו: [בקול רם] את צודקת, וונדה! עישון זו דרך קלה וכיפית לרדת במשקל!
אריק: [מתפרץ דרך הקיר] א ת ם מ ה
עובדה אחת שאולי לא ידתעם על:
המעניש!
הרבה אנשים ממעיטים בערכו של פרנק קסאל מתוך מחשבה שהדבר היחיד שהוא טוב בו זה לירות ברובים אך לפרנק יש חשיבה טקטית יוצאת מהכלל.
דוגמא אחת לזה היא הפעם ההיא שהוא הביס את הענק הירוק בשלוש שניות (כן, אותו יצור שיותר חזק אפילו מת'ור ונאמר עליו שהוא יותר חזק מכל יצור שקיים ביקום)
איך הוא עשה זאת? התשובה היא די פשוטה. במשך תקופה פרנק התיידד עם ברוס באנר כשהלה לקה באמנזיה. פרנק עזר לו בתקופה הקשה שעברה עליו אך בין ארוחה לארוחה הוא שתל חומרי נפץ מסוג c4 בכמויות קטנות ומעכבי עיכול באוכל שאותו אכל ברוס באנר.
לאחר שפרנק אילץ את ברוס להפוך לענק הירוק ולהילחם (ולנצח) את ספיידר-מן, וולברין ודרדוויל, הוא הפעיל את כל חומר הנפץ שבגופו של הענק - מפוצץ את הבפנים שלו החוצה.(ברוס שרד, אל דאגה...הוא קיבל כאבי בטן איומים אבל הוא שרד)
אז, היי כולם. אני מקווה שכולם מרגישים טוב ועוקבים אחרי ההנחיות של הממשלה.
אם זה קצת מדכא אתכם, סבסטיאן סטן פירסם סרטון שלו שר "היום יום הולדת" בעצבים תוך כדי שהוא שותף ידיים עם סבון באגרסיביות.
זה מדהים😂
הוא בהחלט המלך בלהשאר מוגן.אבל לצערנו הצילומים של "פאלקון וחייל החורף" נעצרו בגלל הקורונה ולא ידוע מה הולך להיות עם זה או אם הסדרה באמת תצא בזמן שנקבע לה.
עוד בשורה מרה, עוד חודש וחצי יוצא "האלמנה השחורה" למרבה הצער מארוול לא דוחים את היציאה של הסרט לאקרנים ובגלל התקנות החדשות שאוסרות התקהלות מעל 10 אנשים וסגירת כל מקומות הבילוי. אני בספק אם אנחנו נוכל לראות הסרט...בכל מקרה, אני תקועה בחווה שלי עד שבוע הבא, אין לי מושג מה יקרה אחר כך כי מן הסתם התחבורה תצטמצם ואין סיכוי שאני אצליח להגיע לשום מקום מהחור הזה שנקרא בקעת הירדן.
פאן.
תשמרו על עצמכם, בבקשה. אל תתחכמו ותתגרו במזל שלכם או משהו.
למרות שהסיכוי שלכם באמת למות ממש נמוכים, זה עדיין מסוכן לאנשים מסביבכם וכו'___
אז בגלל שאני משועממת אני רוצה לפתוח פינה חדשה (ואולי) חד פעמית:
לאיזה דמות מתאים השיר הזה!
השבוע הזה יצא לי לשמוע את השיר של ריטה אורה בשם "פיוזן" וזה נתן לי וויבים מטורפים להארלי ואייבי. אני מתגעגעת אליהן כל כך.
כאלו הפזמון כל כך מתאים להן.
כאלו רק תקשיבו לשורה הזאת:"I pick my poison, and it's you. Nothing can kill me like you do"
זה בייסקלי מתאר אותן בשלמות.
אזזז איזה שיר שאתם מכירים/אוהבים יתאים לאיזה דמות לדעתכם?
Xoxo
YOU ARE READING
The Big Comic Book
Randomהספר מקודש כולו לקומיקס: מארוול ודיסי. העולמות הקולנועיים, הסדרות והקומיקס. עובדות ובדיחות על הגיבורים (והנבלים) שכולנו אוהבים. *עלול להכיל ספוילרים A book dedicated for comics: Marvel and DC. Cinematic universes, tv shows and comic books. Facts and...