פויזן אייבי: מה זה? איי שם במרחק? האם זה יכול להיות? אבל זה זה! הזין האחרון שלי, נעלם מעבר לאופק! להתראות חבר יקר, להתראות!
הארלי קווין: אני רק ביקשתי ממך לנסות ולהיות קצת נחמדה לג'וקר...
עובדה אחת שאולי לא ידעתם על:
הארלי קווין!
ביקום Injustice הארלי הכינה קרטון בגודל אנושי עם התמונה שלה בתור הפסיכיאטרית הארלין קווינזל, מודבק עליו. הארלי משתמשת בתמונה הזאת כשהיא צריכה לדבר עם מישהו.
סווו מסתבר שזה ממש עניין גדול באינטרנט והרבה אנשים מתווכחים מי ינצח: ג'ייסון טוד או פרנק קאסל. רד הוד (טוד) או המעניש (קאסל).
וההשוואה ביניהם מעצבנת אותי ברמות.דבר ראשון, אם הם יצטרכו להילחם, זה יהיה קרב קשה אבל המעניש ינצח.
תנו לי להסביר למה.הרבה אנשים (בעצם כמעט הרוב המוחלט) טוענים שג'ייסון טוד ינצח והטיעון שלהם זה בגלל שהוא התאמן אצל באטמן.
אנשים צריכים להפסיק להתייחס לאימונים עם באטמן בתור רמת כוח מסויימת ביחס לדמויות מיקומים אחרים!
נכון, באטמן הוא בין הלוחמים הטובים בעולם אבל יש יותר טובים ממנו וזה כולל כמה וכמה אנשים שאותם ג'ייסון לא יכול לנצח או למעשה את באטמן בעצמו ולכן הוא עדיין נמצא מתחת כולם (הוא יכול לנצח בקרב אבל הוא לא יכול להביס אותם לגמרי...)
ושלא נתחיל לדבר על דמויות מיקומים מקבלים שאפילו הלוחמים הטובים והחכמים ביותר לא יכולים להביס אז בטח לא ג'ייסון.
נגיד, אם באטמן שצוחק (מיקום -22) וג'ייסון ילחמו זה לא יהיה ג'ייסון נלחם באותו באטמן שהוא מכיר, זה באטמן אחר שהוא לא מכיר ובנוסף להכל הוא גם ג'וקר...זה בעצם להילחם בשני אנשים ולכן זה לא משנה אם הוא תיאורתית יכול לנצח את באטמן וג'וקר של העולם שלו, זה לא אומר שהוא יכול לנצח את כולם בכל מקום...לדעתי אחת המהחולשות העיקריות של ג'ייסון זה האימפולסיביות שלו. ג'ייסון פועל מתוך רגש, זעם וכעס בעיקר.
החלטות שלו מושפעות מזה מאוד, לעיתים הוא נהיה עיוור מרוב כעס וזה מקהה את כושר השיפוט והלחימה שלו.
ג'יייסון בסופו של דבר בשנות ה20 המוקדמות שלו, הוא עדיין צעיר (עם הרבה ניסיון בחיים אבל עדיין צעיר), הוא מושפע מהסביבה שלו ובעיקר מהחברים שלו ואם משהו קורה להם הוא לא חושב הוא פשוט פועל.הסיבה שאני חושבת שהמעניש ינצח זה בדיוק ההפך מג'ייסון. פרנק הוא אדם קר מחושב וחדור מטרה.
הוא לא נותן לרגשות שלו להיכנס בינו ולבין המטרה שלו ולא משנה כמה המטרה תהיה אישית או קרובה אליו.
פרנק כבר מבוגר - בסביבות שנות ה40 שלו. הוא נלחם בפושעים ומפלצות כבר הרבה הרבה זמן, הוא ניצח חלק גדול מהגיבורים (גם בעלי הכוחות החזקים ביותר).
פרנק לא מעוניין בלרכוש חברים או ליצור לעצמו חיים רגילים. הוא ממוקד במטרה שלו כל הזמן, 24/7 כל ימות השנה ועד סוף חייו.
הרבה אנשים לא יודעים את זה אבל פרנק הוא בין המוחות המבריקים בתחום טקטיקות הצבאיות, תכנון קרבות, מארבים וקרב פנים מול פנים.
פרנק הוא כמו מכונת ירי בלי מעצורים עם בן אדם אחד שמכוון את כיוון הירי, לא עוצר או מטעין מתי שצריך. המכונה פועלת תמיד.פרנק רואה הכל בשחור לבן והוא לא עוצר לשניה, אין לו גם מי שיעצור אותו. אין לו מנטור כמו באטמן שיופיע כל פעם שהוא עומד לעשות משהו לא מוסרי.
המחשבה שזה לא מוסרי לא עולה בראש של פרנק בכלל ולא מטילה אפילו צל קטן של ספק בו, לעומת ג'ייסון שנמצא בקרב תמידי בשדים שלו.
פרנק כבר לא מונע מנקמה, כעס וזעם ממות המשפחה שלו. הוא כבר יותר כוח הטבע מאשר בן אדם. הוא מרגיש כמו רוח הצדק שפועלת מעצם קיומה, לעומת ג'ייסון שכל המניע שלו זה נקמה מתוך רגשות זעם, אשמה, כעס ולפעמים אגו או אהבה.
רגשות אלו הם אלו שמתדלקים אותו וגורמים לו להמשיך אבל הם גם אלו שמפילים אותו.
בסופו של דבר בקרב נגד אדם שכבר ויתר עליהם, אין לג'ייסון טוד יותר מידי ברירה.בסופו של דבר פרנק וג'ייסון בערך באותו משקל ושניהם חכמים מאוד עם רמת אימון גבוהה מאוד אבל אני שמה את הכסף שלי על הקרירות, הקטלניות והניסיון של המעניש.
ג'ייסון בהחלט לא יפול בקלות אבל הוא פגיע יותר מפרנק ולכן הוא יפול ראשון.באטמן והמעניש לעומת זאת זה סיפור אחר לגמרי ואני לא לגמרי בטוחה מי ינצח.
מין הסתם הכותבים ינסו להראות את העליונות של באטמן אבל אני חושבת שבהשוואה למארוול, המעניש הוא בהחלט ההתאמה לאביר האפל.גאד אני חופרת....
בכל מקרה, זה די מהנה להשתעשע ברעיון של מי ינצח ואם תרצו אני יכולה לעשות עוד כאלו (לתת את הדעה שלי על מי ינצח בקרב בין שני צדדים)
רק תציעו צדדים שילחמו ואני אעשה עוד.נ.ב. מישהו ראה את הסדרה החדשה של אנטמן?
בכל מקרה, שבוע טוב לכולם!
Xoxo
YOU ARE READING
The Big Comic Book
Randomהספר מקודש כולו לקומיקס: מארוול ודיסי. העולמות הקולנועיים, הסדרות והקומיקס. עובדות ובדיחות על הגיבורים (והנבלים) שכולנו אוהבים. *עלול להכיל ספוילרים A book dedicated for comics: Marvel and DC. Cinematic universes, tv shows and comic books. Facts and...