וונדה *עוצרת אבטיח מרחף*: אנחנו אחראים נכון?
קלינט, מחזיק קאטאנה: כן, למה?
וונדה: אתה בטוח?
קלינט: מה כבר יכול להשתבש
וונדה: אם אתה אומר, אבל אם מישהו שואל נינג'ה פירות אמיתי היה רעיון שלך
עובדה אחת שאולי לא ידעתם על:
לוקי!
לפני מאורעות הסיג' ומותו של לוקי, לוקי תימרן את הלה למחוק את שמו מהספר של גיהנום מה שמאפשר לו להיוולד מחדש במקום באמת למות.
ת'ור שהתגעגע ללוקי גילה שהוא נולד מחדש בפריז אך כאשר הוא מצא את לוקי תחת השם סרור (serrure זה lock-מנעול בצרפתית) למרבה ההפתעה הוא גילה שהלוקי הזה הוא לא לוקי שהוא הכיר.
לוקי הילד לא זכר או ידע כלום על לוקי המבוגר ולאחר מרדף קצר אחרי הילד ת'ור תפס את הילד וסיפר לו מי הוא. לוקי חשב שת'ור סתם משוגע אך לבסוף האמין לו וסיפר לו על הסיוטים שלו שבהם הוא עושה דברים נוראיים ובדמעות שאל את ת'ור למה. ת'ור מציע לעזור לו, לוקי מהסס מהפחד שהחלומות שלו באמת הזכרונות שלו והוא באמת מי שהוא פחד שהוא אך לבסוף לוקי מסכים.
ת'ור משחזר חלק מהזהות שלו (למרות זאת הוא נשאר בצורה של ילד וכמעט ללא זכרונות והכוחות שלו) ומחזיר אותו לאסגארד אך האסגארדיים מבריינים את לוקי הילד על המעשים שעשה כבוגר, אודין מתייחס אל לוקי בגועל ובכעס, הוא צועק על לוקי ומאשים אותו בנפילת אסגארד. אודין קורא לו כלבלב שת'ור מתעקש לקרוא לו משפחה. לוקי המפוחד בורח מאסגארד ונתקל באיירון מן שמנסה לתקוף אותו אך ת'ור עוצר אותו.
למרות כל השנאה והגועל לוקי מנסה לעזור להציל את אסגארד ומידגרד מהפלישה של גלקטוס.
(חלק שני לעובדה הקודמת עליו)
יש לזה המשך ארוך. מאוד.
אם אתם לא אוהבים את לוקי עד עכשיו רק שתדעו שהוא אימץ את אחד מכלבי השאול של הלה וקרא לו ת'ורי. תבכו, כן תבכו כמוני.בנושא אחררררררר!
יצא טייזר לסדרות של דיסני פלוס ואני אממ אני לא. אני לא כאן. אני לא שם. אני ענן של אושר ובכי.
לוקי בכלא (של הסמכות שמבקרת על טיולי זמן), וונדה בתחפושת של סקלט וויץ' עם וויז'ן במה שנראה כמו טיול פסיכודלי במציאות מדומה (מישהו שם לב שיש להם 2 עריסות??? אולי אנחנו הולכים לראות את בילי- וויקאן וטומי-ספיד?), באקי סוף סוף מחזיר לזימו וסאם מנסה לזרוק את המגן של סטיב.
אני בוכה מאושר.
אתם לא תרגיעו אותי.
אני השגתי את היעוד שלי עד שהסדרות האלו יצאו.
* צ ר ח ה *
* ו ע ו ד ה מ ו ן צ ר ח ו ת *מישהו מתרגש כמוני?
והטריילר החדש של האלמנה. אין לי מה להגיד עליו. שום דבר לא יסביר עד כמה אני מאושרת.
נ.ב. כולם ראו את הסטורי של סבסטיאן סטן (מי שמשחק את באקי) שהוא אמר שגם לדעתו הסיום של סטיב ובאקי היה חרא???
Imma gonna riot bitchessssשבוע מדהים לכולנו, האנשים הכי מאושרים בעולם.
Xoxo
YOU ARE READING
The Big Comic Book
Randomהספר מקודש כולו לקומיקס: מארוול ודיסי. העולמות הקולנועיים, הסדרות והקומיקס. עובדות ובדיחות על הגיבורים (והנבלים) שכולנו אוהבים. *עלול להכיל ספוילרים A book dedicated for comics: Marvel and DC. Cinematic universes, tv shows and comic books. Facts and...