סטיב: באקי לא טוב בלרכוש חברים. אני דואג לו.
נטשה: הוא מסתדר טוב.
[כמה צעדים מהם]
מישהו: אהבתי את הג'קט שלך. מאיפה השגת אותו?
באקי, לא מסתכל: ארגון טרור נאצי מחתרתי הכין לי את זה בשביל לשמור כלי נשק בפנים. תודה, זה מאוד חם.
עובדה אחת שאולי לא ידעתם על:
אדי ברוק!
בילדותו אדוארד (אדי) צ'ארלס אלן ברוק היה קורבן להתעללות מצד אביו ובריונות מצד ילדים אחרים. כאשר חייו נראו כאלו הם הולכים להסתדר, הוא התחתן והשיג עבודה בתור כתב הוא החל לסבול מחרדות שמקורן בסרטן ורצה לכתוב את הסיפור הגדול האחרון שלו. הוא חשף רוצח סדרתי שאף התוודה אך לבסוף ספיידרמן תפס את הרוצח האמיתי ושמו הטוב של אדי נהרס והוא הפך למושא לעג בקרב עמיתיו.
נואש, אדי הלך לכנסייה בשביל לבקש מחילה לפני שהוא לוקח את חייו. באותו הזמן על הגג התרחש קרב בין ונום לספיידרמן, פיטר ניסה להפריד את הסימביוט ממנו והסימביוט הפגוע שהתחיל לרכוש כלפיו שנאה אדירה הרגיש את כאבו ושנאתו של אדי לספיידרמן בכנסייה מתחת והחליט לעבור אליו.
למרות כוחות העל המרובים של ונום, אדי אינו לגמרי חסר אונים בלי הסימביוט. אדי נחשב לאדם מאוד חזק, הוא מסוגל להרים כמעט 320 קילו שזה יותר מכמה בעלי הכוחות במארוול כמו: מון-נייט, קולסוס, דרדוויל והיידרו-מן.סתם כדי שתדעו...
בני אדם "רגילים" בדפי הקומיקס לא יכולים להרים יותר 113 קילו לכל היותר, יותר מזה עד 136 אלו אנשים אתלטיים וספורטאים (למשל: נייטווינג, גמביט ומיסטיק)
מעל זה ועד 320 קילו זה על גבול העל האנושי.
בני אדם יכולים להגיע עד 320 קילו ומעבר לזה הם כבר נחשבים בעלי כוח על.אפשר לדבר על הפעם ההיא שוונום הכניס את אדי להריון וגרם לו ללדת את הילד שלהם שהיה סימביוט ובזמן הלידה אדי נלחם בסקורפיון (בלי ונום) שרצה לקחת את סליפר (התינוק הסימביוט)?
רחוק מידי? גיי מידי? לא הגיוני מידי?
ח מ ו ד מידי.
סליחה. סליפר הוא ב י י ב י .
הנה כמה תמונות מטרידות של אדי.
בכל מקרה, זה אמור להיות לא מוזר בגלל שטכנית, ונום התוודה בפני אדי שהוא מאוהב בו ואדי פשוט לא יכול להיות פיזית בלי ונום.ומילת המפתח היא אמור.
בכל מקרה, סוף שבוע טוב כולם💛
Xoxo
YOU ARE READING
The Big Comic Book
Randomהספר מקודש כולו לקומיקס: מארוול ודיסי. העולמות הקולנועיים, הסדרות והקומיקס. עובדות ובדיחות על הגיבורים (והנבלים) שכולנו אוהבים. *עלול להכיל ספוילרים A book dedicated for comics: Marvel and DC. Cinematic universes, tv shows and comic books. Facts and...