באקי: אני סיימתי עכשיו מערכת יחסים של ארבע שנים.
נטשה: הו! אני ממש מצטערת. אתה בסדר?
באקי: המ? כן, אני בסדר. זה לא היה המערכת יחסים שלי.
סטיב וטוני: *רבים בצד השני של החדר*
עובדה אחת שאולי לא ידעתם על:
ת'ור!
ת'ור הכבירה (The Mighty Thor) היא ג'יין פוסטר. לאחר שת'ור מאבד את הזכות שלו לכתר אסגארד, הכוחות והפטיש שלו, אסגארד צריכה מלך חדש. ג'יין לקחה את הזהות של ת'ור ואף הוכיחה את עצמה להיות ראויה למיולניר והפכה לת'ור אלת הרעם.
ג'יין לא סתם הפכה להיות ראויה למיולניר, היא הקריבה את חייה למען זה. באותה התקופה, ג'יין אובחנה כחולת סרטן השד ועצם הפיכה לת'ור גרם לגופה לדחות את טיפולי הכימותרפיה אך היא לא הפסיקה והמשיכה להיות ת'ור.
לאחר שהחזירה את התפקיד לת'ור היא לקחה את התפקיד של וולקרי לאחר שוולקרי נהרגה.אין לי שמץ איך לתרגם את מייטי ת'ור, כאלו ת'ור האדירה נשמע מוזר והכל נשמע מוזר. לפחות הכבירה נשמע עוצמתי משהו -_-
ג'יזס, קראתי אתמול את צ'ילדרן קרוסייד של יאנג אוונג'רס ואני די בטוחה שבכיתי.
וונדה לא צריכה את החרא הזה. כולם בעולם שונאים אותה בגלל אם דיי, אלה שלא שונאים אותה רוצים לנצל את הכוח שלה או פשוט להרוג אותה.
לעזאזל, היא נכנעה. היא ביקשה מהם להרוג אותה רק שלפני זה שיתנו לה הזדמנות לתקן את הטעויות שלה והפאקרס לא מקשיבים לה, הבחורה איבדה את בעלה, הילדים שלה ושליטה בכוחות שלה. היא הרגה מאות מוטנטים בטעות בגלל קריסה נפשית ואף אחד לא היה מוכן לעזור, היא איבדה את הזכרונות שלה, נוצלה על ידי דוקטור דום וכמעט התחתנה איתו והכל בשביל שהוא יקבל את הכוחות שלה.
לעזאזל לפעמים האקסמן והנוקמים עולים לי על העצבים. כאלו מי מהם בכלל חף מפשע? רובם סובלים ממחלה נפשית כלשהי ו99% מהם סובלים מפוסט טראומה אבל כשזאת סקלט וויץ' זה לא נחשב? לעזאזל באותה תקופה האקסמן הזמינו את מגניטו להיות חלק מהאקסמן בגלל שהוא השתפר...הוא הרג יותר ממה שוונדה אי פעם הרגה והוא עוד עשה את זה בכוונה ודעת צלולה והם עדיין סלחו לו.
וונדה עשתה טעות, ממש קשה. אבל היא יכולה לתקן אותה והם פשוט עיוורים מכעס.
היחיד שהאמין לה לאורך כל הדרך הוא בילי ואני גאה בבילי.
בילי הוא ילד טוב.
תהיו בילי קפלן. ילד רוחני של מכשפה ורובוט שהוא גם יהודי הומו עם חבר חצי קרי חצי אסגארדי בצבע ירוק ואח תאום רוחני.
זאת הדרך.סוווו אז תנחשו מה?
פרק 100 יהיה פרק מיוחד!
למה?
כי אתם תשתתפו בו!
הפרק הזה יהיה אוסף מימס שאתם הכנתם על כל מה שקשור לקומיקס, סרטים או סדרות של דיסי ומארוול.
מה צריך לעשות? להכין את המימס (לא כתובות כמו בספר, תמונות) הכי יצירתיים או מצחיקים שאתם יכולים ולשלוח לי אותם בפרטי או במייל (אם זה לא נותן לכם בפרטי)
המייל שלי הוא:
tiedupgambit@gmail.comיאפ זה כמו השם משתמש😂
Xoxo
YOU ARE READING
The Big Comic Book
Randomהספר מקודש כולו לקומיקס: מארוול ודיסי. העולמות הקולנועיים, הסדרות והקומיקס. עובדות ובדיחות על הגיבורים (והנבלים) שכולנו אוהבים. *עלול להכיל ספוילרים A book dedicated for comics: Marvel and DC. Cinematic universes, tv shows and comic books. Facts and...