105

340 39 213
                                    



ברוס ווין: הו, שמונה קעקועים

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ברוס ווין: הו, שמונה קעקועים . . . את יודעת, הם די קבועים.

קייט קיין: שמונה ילדים . . . הם ממש פאקינג קבועים, ברוס.
















עובדה אחת שאולי לא ידעתם על:

הבאטמן שצוחק!

ביקום של די סי אין רק מולטיוורס אחד, למעשה יש כמה ולכל מולטיוורס יש גם אנטי מולטיוורס.
ביקום המרכזי נמצא באטמן המקורי, באטמן שלא מודע למעשיו מאגד כמה חומרים שפתחו שער לאנטי-מולטיוורס, שם אנחנו מגלים שבאטמן ביקום 22- הוא אכן ברוס ווין אך לא ממש- אותו ברוס ווין הרג את הג'וקר ובתהליך שוחרר גז ג'וקר שהתחיל להפוך את ברוס לג'וקר. ברוס קורא בדחיפות לכל משפחת העטלף אך בזמן שהם הגיעו באטמן הפך לבאטמן שצוחק.
באטמן שצוחק הרג את מרבית משפחת העטלף למעט דמיאן שאותו הוא הפך למיני ג'וקר, הוא לקח כמה ילדים שגם נחשפו לגז והפך אותם לכלבי רובנים.
בנוסף לכך הוא הקים מסדר נבלים בשם האבירים האפלים שמורכב מעוד כמה גרסאות של באטמן וחברי ליגת הצדק (red death- שילוב של באטמן והפלאש, באטמן הטובעת שהיא באטמן ואקווהמן וכו')
באטמן שצוחק ניחן בחוכמה והכישורים של באטמן ובסדיזם והפסיכופתיה של הג'וקר מה שהופך אותו למסוכן מספיק בשביל שברוס ווין המקורי יחבור לאוייבו המושבע הג'וקר בשביל להביס את הגרסא המעוותת שלהם.



















ברוכים הבאים לפינת שיפ או ריפ!

אני אתחיל במובן מאליו כי...בא לי.

סטאקי- סטיב ובאקי. (MCU)

שיפ או ריפ: במילה אחת: שיפ. בשתי מילים: זה מסובך.

אני שיפפתי את סטאקי מההתחלה, אין אפילו צורך להסביר למה.
הבעיה שלי באה עם אנדגיים ואינפינטי וור. הם לגמרי התעלמו מהחברות של סטיב ובאקי ועשו רצח אופי (חד משמעית) לסטיב.
סטיב מעולם לא היה נוטש את באקי. נקודה.
אבל בכל זאת אני כל כך אוהבת אותם והם בייביז ואני אעשה הכל בשביל שזה יהפוך לקאנון.

The Big Comic BookWhere stories live. Discover now