87

324 38 34
                                    

באקי, אחרי שהוא ראה את סטיב על הגשר: כל חיי כולם אמרו לי "אתה נעל, אתה נעל, אתה נעל"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

באקי, אחרי שהוא ראה את סטיב על הגשר: כל חיי כולם אמרו לי "אתה נעל, אתה נעל, אתה נעל". והיום, אני עצרתי ואמרתי 'מה אם אני לא רוצה להיות נעל?' מה אם אני רוצה להיות...ארנק. או...או כובע! אני לא רוצה שתקנה לי כו- זאת מטאפורה, פירס!




רפרנס פרנדס קטנטן😉




















עובדה אחת שאולי לא ידעתם על:

הנצחיים!

הנצחיים הם גזע אחד מתוך שניים שנוצרו מצורת חיים אנושית קדומה. הגזע השני הוא הסוטים (The Divents).
לפני מיליון שנים, השמיימים (גזע חייזרי שקיים כמעט מתחילת הזמן) ביצעו ניסויים בכדור הארץ על צורת חיים אנושית שעם הזמן תתפתח להיות בני אדם וכך יצרו את שני הגזעים.
הנצחיים נחשבו בתור התגלמות הטוב והסוטים בתור התגלמות הרע.
הנצחיים הם נראים כמו בני אדם אך בעלי תוחלת חיים ארוכה מאוד- על גבול האלמותית (חלקם הם אלמותיים).
שיעור הילודה שלהם מאוד נמוך, הם מסוגלים להתרבות עם בני אדם אבל התוצאה (כמעט) תמיד היא ילד אנושי.
התפקיד שלהם הוא בעיקר בתור מגני בני האדם, הם שומרים על האנושות בעיקר מהסוטים שאיתם יש להם יריבות מרה רבת שנים.
הכוחות העיקריים שלו הם:
• חוזק על אנושי שיכול לגדול עם הזמן ותרגול.
• השלכת פיצוצי אנרגיה/חום/אור מסנוור של אנרגיה מהידיים או מהעיניים.
• תעופה.
• קריאה/שליטה במוחות.
• יצירת פורטלים למרחקים גדולים (לרוב הם לא משתמשים בזה כי זה לא נוח וגומר את האנרגיה שלהם)
• שינוי צורה ותרכובת פיזית/כימית של חפצים.
• יצירת שדות כוח שמעניקה חסינות לפגעים.
• חסינות לקור, חום מחלות, רעלים ורוב כלי הנשק.
• ריפוי (זה יותר ייצור) של אברים בגוף, גם אם הנזק קשה מאוד הם יכולים להתרפא שוב ושוב כל עוד הם אוחזים מנטלית בגוף שלהם.
• ספיגת חמצן ממים (לא יכולים לטבוע) אבל כן יכולים לחוות כאב אם הם טובעים במתכת מותכת (אך נשארים ללא פגיעה חיצונית).
• אפשר להרוג אותם בעזרת פירוק המלקולות שלהם ופיזור באזור נרחב אבל הם תמיד חוזרים ומתאחדים (כל עוד מכונה של ההשמיימים ממשיכה לעבוד, יש השערה שהמכונה היא בכלל כדור הארץ).
כל הנצחיים, בפוטנציאל מסוגלים לכוחות האלו אבל לרוב הם מתמקדים בכוח אחד  או שתיים שאותם הם מפתחים מאוד.
החולשה אולי הכי חזקה שלהם זה אי יכולות לתקוף את השמיימים, כל ניסיון אפילו מחשבה על לתקוף את השמיימים פשוט מכבה את כל המערכות בגוף שלהם.
השמיימים עשו את הניסוי הזה לא רק על בני האדם, אלא גם על הסקרולים והקריי. בנוסף הם עשו ניסויים בטיטאן (מקום הולדתו של ת'אנוס) ות'אנוס עצמו הוא סוטה.
הנצחיים הם אחראים על יצירת הגזע של הבילתי אנושיים (inhumans) משילוב של הדי.אן.איי הקריי ובני האדם.





אז החלטתי להסביר לכם טיפה על הנצחיים שאמור לצאת להם סרט השנה ולא הרבה אנשים מכירים אותם, אז זה הרקע הבסיסי שלהם.
יש להם היסטוריה די ארוכה.

ויש לי מין שאלה קצת מוזרה.
סדרת הטלוויזיה לוציפר מוכרת לכם? לוציפר בעיקרון הוא דמות של די סי וחשבתי אולי לצרף גם אותו לספר כי...למה לא?
השאלה היא האם אתם מכירים או שהייתם רוצים שאני אכלול אותו פה?
פלוס, אותה השאלה גם על הסדרות של מארוול (המעניש ודרדוויל. את השאר לא ראיתי)

נ.ב. ולנטיין שמח לכולם. אם אתם בודדים ועצובים מזה כמוני, יש לכם הפתעה בפיד אינסטגרם של סבסטיאן סטן שתשמח את הלב הקופא מקור שלנו.

Xoxo

The Big Comic BookWhere stories live. Discover now