...Kıvanç'ın dediklerinden sonra daha da dikkatli olmalıyız. Artık hayatımız risk de.
MERİÇ'DEN...
Almila'nın bu tavırları beni çok şüphelendiriyor. Onu çok sevdiğimi ne zaman söyleyeceğim bilmiyorum. Bunu Kıvanç'tan öğrenmeliyim. Ayağa kalkıp arabama adım attım. İçine girerek Almila'nın evine doğru sürmeye başladım. Tam evinin önündeki araya girecektim ki. Yolumu bir araba kesti. Ani refleks ile durdum ve arabanın farlarını açtım. İçinden maskeli üç kişi çıktı ve bana ilerliyordu. "Ananı s**m ne oluyor lan! " dedim. Kapıları kilitleyip motoru çalıştırdım. Hareket ettirmeme gerek kalmadan arabanın camını kırdılar. Ardından adamlardan birisi kafama silah dayadı ve konuşmaya başladı. "in arabadan! Çabuk! " arabadan indim ve diğer iki adamlar beni tutup kafamı siyah torba ile kapattılar, ardından kafam da acı hissettim. Gerisini hatırlamıyorum...
****
Almila'dan...
"Meriç'i gördün mü hiç?" Kıvanç'ın sorusuyla aklıma Meriç geldi, ve hemen elime telefonu alıp Meriç'i aradım. "Çalıyor ama açmıyor." Allah kahretmesin, ya bir şey olduysa! Of ben ne yapacağım? Kıvanç ile evden çıkıp Meriç'i aramaya başladık. Sokağın bitimine yaklaştık. Ben hala Meriç'i arıyorum. Kıvanç konuşmaya başladı. " Dur bir dakika!... sesi duyuyor musun? Bu Meriç'in telefon zil sesi! " Kıvanç ile sese doğru koştuk. Meriç'in arabasını görünce derin bir oh çektim " neden arabanın farını yaktı ki? " Kıvanç devam etti. " bilmiyorum. Hadi gidip soralım. " ben heyecan ile koşarak arabaya ilerledim. Gülerek konuşmaya başladım. " Meriç, ne..." ve gülümsemem soldu. " M-Meriç araba da yok! " " Nasıl yok ya? " koşarak yanıma geldi ve Meriç'in olmadığını gördü. " telaş etme, bir şey almak için gitmiştir. Şimdi gelir." ben bağırmaya başladım. "ya burada ne alacak!" Elime telefonu alıp Meriç'in numarasını çevirdim. Telefonunu araba da bulduk. "Kesin bir şey oldu!" "Kızım telaşlanma hemen " tam konuşacaktım ki telefonum çalmaya başladı. "Bu kim lan?... Efendim?" "Arabanın farlarını kapatın bence. Yoksa benzini biter." " sen kimsin?"...
"Meriç ne de güzel uyuyor bence görmelisin." "Meriç mi! Ne yaptın ona hemen söyle! " " şimdilik bu kadar yeter. Tekrar arayacağım." Ve kapattı. " a* kapattı! " "sakin ol, o kim?" "Bilmiyorum ama bildiğim tek şey Meriç onun elinde!"
****
Başımız büyük belada ,lanet olsun! Benim yüzümden Meriç kaçırıldı!
Kapı çalıyor, kesin İrem geldi. "Ben bakarım. " Kıvanç ayağa kalkıp kapıyı açmaya gitti. İrem telâşla yanım da oturdu. "Olayı şimdi baştan anlatın! Çünkü kafayı yiyeceğim!" Derin bir nefes vererek konuşmaya başladım. " "Bir kaç gün önce gece eve gelmek için yürüyordum, sonra sesler duymaya başladım. Korktuğum halde sese doğru yürüdüm. Bir yere gizleyip videoya almaya başladım..." İrem sinirle konuştu. "Devam etsene! Ne videosu! Orada neler oldu! " derin bir nefes vererek devam ettim. "Onur... Damla'nın tayfadaki Onur... Birini öldüresiye dövüyordu." İrem gözlerini büyüterek bana baktı "Ne!" "Sonra kafasını çevirip bana baktı. O karanlıkta beni tanımadı sandım. Arkama bile bakmadan koşmaya başladım. Kıvanç'ı aradım arabayla gelip beni aldı. Sonra olayı anlatıp videoyu izlettim. Dün de Meriç kaçırıldı işte." İrem şaşkın bir şekilde önüne dönüp olayı idrak etmeye çalışıyordu. Biraz sessizlikten sonra İrem konuşmaya başladı.
"Meriç'i sapasağlam geri alacağız!" Kıvanç ve ben kafamızı şaşkın şaşkın İrem'e çevirdik, aynı anda o soruyu sorduk. "Nasıl?" "Şimdi ilk olarak sakin olmalıyız. Asla kötü düşünmeyeceğiz. İrem, Onur seni gördü mü?" "Bana baktı ama beni tanıdığını sanmıyorum. " " Meriç'i aldıklarına göre biz olduğumuzu biliyorlar. O kızı İrem ya da ben sanıyorlar. Bizim tayfa da sadece iki kız var çünkü. Eğer ben olduğumu sansalardı Kıvanç'ı alırlardı..." Kıvanç konuştu "Eee yani şimdi ne olacak?" "Tekrar aramalarını bekleyeceğiz eminim ki arayacaklar. O olayı görenin benim olduğumu söyleyeceğiz, ve Meriç'le de samimi olmadığımızı söyleyeceğiz. Ardından gerisi zaten gelir." "Hayır! Asla! İrem ya sana bir şey olursa? Başını benim yüzümden tehlikeye atamazsın." elimi tuttu ve konuştu "Almila, sen benim kardeş den öte ailemsin. Senin için her şeyi yaparım. Benim aklım da bir şeyler var. Güven bana hiç bir şey olmayacak." biraz sustuktan sonra çaresizce onayladım. "Şimdi o videoyu bana at." hemen telefonumu çıkartıp videoyu İrem'e attım..."Gizli Numara Arıyor..."
"Arıyor." İrem telefonu elimden alıp konuştu. " Ne istiyorsun benden? " " Videoyu!" "Kim olduğumu bilmiyorsun bile!" "Ya İrem ya da Almila." İrem sinsice gülüp konuştu "İrem." "O videoyu ver yoksa..." konuşmasını yarı da bırakıp İrem konuştu. " Of klasik tehtidler. Anladık Meriç'e zarar gelir. Onur! Bu olay da Meriç'in bir ilgisi yok!" "Orasını bilmem artık. " "Çocukluk yapma ve benim telefonumu kendi telefonunla ara! Tam 10 dakikan var Onur! Unutma video benim elim de!" Ve telefonu kapattı. Biz şok olmuş bir şekil de İrem'e baktık "Ne? Neden öyle bakıyorsunuz?" Kıvanç söze girdi. " Kızım valla şuan senden korktum. Lan sanki sen kaçırdın. Tehtide bak" İrem sanki bu işin uzmanı gibi sinsice güldü.
"Film başlıyor..." ben ne yapacağımı bilmeden sadece oturuyorum. Hem Meriç'in başını derde soktum hem de İrem'in. Aptalın tekiyim işte. Düşüncelerim den sıyrılmamı sağlayan İrem'in telefonun sesiydi. Hepimiz dikkatimizi İrem 'e verdik. İrem küçücük öksürüp telefonu açtı ve hoparlöre aldı. Onur konuşmadan konuşmaya başladı. "Nerede buluşacağız seçtin mi?" "Arazide." "Ben kaydı sileceğim sende Meriç'i bana vereceksin." "Ne malum kaydı kopyalamadığın." "Bana inanmaktan başka çaren yok. Adam öldürme büyük bir suç, yanın da masum birini kaçırmayı falan da eklersek oooo tamam sen hapis de yaşlanırsın." "Tamam, bu akşam saat 23.30 da orda ol. Sadece sen ve ben" "Anlaştık. " ve konuşma sona erdi. "İrem?" "Efendim Almila?" "Oraya yalnız gidecek misin cidden?" "Manyak mısın kızım? Tabi ki de hayır. Bu boku benim başıma siz sardınız siz de geleceksiniz tabi ki." Hafifçe gülerek onayladık. Kıvanç en güzel soruyu sordu " Ee şimdi ne yapacağız?" İrem planı anlatmaya başladı. " Çok basit siz saklanacaksınız. Ben Kıvanç'ın arabasını alacağım. Orada anlaşma falan yapacağım, biliyorum Onur yalnız gelmeyecek, yanın da Savaş olur. Sonra hep beraber kavga edeceğiz ve Meriç'i alıp geleceğiz. Bu kadar. Anlamayan var mı?" Kıvanç ve ben hayır dercesine kafamızı iki yana salladık "Güzel."MERİÇ'DEN...
Gözlerimi açtığım da az ışık olan bir yerdeydim. Hareket edemiyordum. Sandalye de elim ayağım bağlı oturuyordum. Oda çok da olmasa küçük bomboş, siyah bir yerdi. Arkamda birisi olduğu barizdi. Kim olduğunu çok merak ediyorum. "Kimsin lan!" "Sessiz ol!" Sesi hiç tanıdık gelmedi açıkçası. Kapıya doğru ilerledi. Kapıyı açtığın da biri içeri girdi o adam dışarı çıkıp kapıyı ardından kapattı. Gelen kişiye baktığım da sinir küpüne döndüm. "Ulan Onur! Adi şerefsiz! Ne istiyorsun benden!" "Sessiz ol lan!" "Amacın ne?" bana pis pis gülüp geriye doğru yürüyüp kapıya iki kez vurdu. İçeriye az önceki adam geldi. "Çöz şunu." adam bana doğru gelerek elimi ayağımı çözdü bunu fırsat bilip adama yumruk atıp Onur'a koştum. Yakalarından tutup kafa attım. Sendelenerek yere düştü. Arkamdaki adam kolumdan tutup beni geriye çekti ve iki kolumdan tutup arkadan ellerimi bağladı. "Çok konuştu, sustur şunu!" Ardından yine karanlık...
Bu bölüm şimdilik bu kadar. Bekleme de kalın. Kusura bakmayın okuldan dolayı uzun süredir yazamadım.🙇