-11-

24 1 0
                                    

3 jaar later

Ik draai op volle kracht, 1. 2. 3. Ik laat los en doet een 3 dubbele salto/schroef. Ik stick de landing. Ik maak soort buiging achtig iets en loop met een grote grijns van de mat af.

'Goed gedaan!' Zeg coach Selena.

'Thx.' Lach ik en pak m'n flesje water terwijl ik m'n jas krijg. We kijken afwachtend naar het scorebord. 9.9.

'Serieus! Dat was perfect!' Zegt m'n coach.

'Het is oke.. het zal wel een klein foutje zijn.' Ze rolt met haar ogen.

'Welp, laten we naar het volgende onderdeel gaan. Vloer.' Ik knik en volg haar. Het meisje dat nu bezig is is erg goed. Ze danst alles perfect en doet de sprongen goed. Ze mist 1 ding tho: passie. Wanneer ze net klaar is kijkt ze mijn kant op met een arrogante blik. Een valse grijns komt op haar gezicht. Ze groet de jury weer en loopt mijn kant op. 'Succes.' Zegt ze kattig. Ik rol met m'n ogen. Op 1 of andere manier herken ik haar... Haar score is een 9.8.

'Yessss!' Gilt ze. Iemand rent haar kant op en ze springt en z'n armen. Ik rol met m'n ogen. Ik geef m'n jas aan Selena en stap op. Ik groet en ga klaar staan. Wanneer de muziek begint begin ik. Vol passie en gevoel dans ik naar de hoek voor m'n eerste sprong. Ik ren, en doe arabier, flikflak, dubbele schroef en een gesprongen split. Weer dans ik wat en doe wat andere splitten. Ik doe nog een sprong. Radslag, arabier, dubbele achterwaartse salto en ik land in een split. Nog wat op de grond en m'n laatste sprong. Ik doe m'n ogen dicht en concentreer me. K ga een full out doen. Ik doe arabier, bounce hoog de lucht in en doe de full-out. Ik stick de landing. Ik doe nog een radslag, bounce via m'n achterste overeind en land gelijk weer in de split. Ik zit met m'n hoofd naar beneden gericht. Wanneer ik overeind kom en de jury groet kijk ik naar m'n coach. Het meisje van eerder kijkt jaloers naar me. De jongen die naast haar staat draait haar naar zich toe en praat wat tegen haar. Ik volg haar blik naar de jongens gezicht. Langzaam loop ik naar m'n coach terwijl ik een naar onderbuik gevoel heb. 'Perfect!' Zegt m'n coach die me uit m'n gedachte schud. Ik glimlach naar haar.

'We zullen zien.' Afwachtend kijken we naar het scorebord.

'En haar score is...' Ik doe m'n ogen dicht terwijl ik in spanning afwacht. 'Een 10!' Ik spring in de lucht terwijl ik gil. M'n coach tilt me op.

'Goed gedaan meissie! Ik ben trots! Vandaag alleen maar negens en 1 tien gescoord!' Ik moet lachen.

'Veel in de gevangenis geoefend i guess.' Ze glimlacht naar me.

'Ik ben trots Kayla.'

'Dat mag je zeker zijn.' Ik bevries als ik een mannelijke stem hoor. Zíjn mannelijke stem.

'Chase.' Spuug ik uit.

'Jazeker schoonheid. Ik heb je gemist. Was de gevangenis leuk?' Ik bal m'n vuisten. Ik moet me inhouden, 1 klap en ik ben gediskwalificeerd. Hij laat een gemene lach horen. Hij komt dichter bij m'n oor. 'Kom anders even mee schoonheid.' Fluistert hij. Ik slik.

'Nee, ben druk.' Ik pak m'n trainingsjas en wil weglopen als hij m'n pols pakt.

'Ik leen haar even coach. Moet nog wat bijpraten.' Zegt hij tegen Selena die al bij m'n teamlid was gaan staan en dus niks doorheeft. Ze glimlacht naar hem en draait daarna weer terug. Hij trekt me mee een gang in en leunt tegen de muur aan.

'De laatste keer toen we ontmoette wou ik nog wat met je doen. Alleen toen kwam je vriendje je redden. En weet je wat het is?' Hij stopt even met een grijns. 'Ik zie hem nergens.' Ik rol met m'n ogen.

'Niet dat ik hem nodig heb. Ik zou je graag nog een klap verkopen maar ja, dan wordt ik gediskwalificeerd.'

'Mooi toch! Nu kan ik alles met je doen wat ik maar wil.' Hij lift m'n kin naar hem op terwijl hij steeds dichter bij komt. Vlak voordat hij m'n lippen raakt wordt hij weg gerukt en krijgt hij een klap. Althans, zo klinkt het. Wanneer ik m'n ogen weer open staat er een andere jongen voor me. And he's pretty damn handsome moet ik zeggen. Hij's buitenlands. Ik gok Mexicaans/Americaans. Hij heeft groene ogen en donker haar met hele kleine krulletjes. Hij is ook echt gespierd en hij heeft een scherpe kaaklijn.

'Hey.' Z'n stem klinkt smooth en fijn.

'Doei.' Zeg ik aangezien de uitreiking binnenkort is. Ik loop weg hem achterlatend.

'Wacht even, geen eens een bedankje?' Rent hij me achterna. Ik stop en kijk hem aan.

'Thx.' Hij grijnst.

'Zeg, ik verzamel nummers van knappe meiden. M'n verzameling zou niet compleet zijn zonder die van jou.' Ik rol met m'n ogen en vraag om z'n tellie. Ik zet m'n nummer erin en geef z'n tellie terug.

'Nou, ik moet naar m'n uitreiking dus ja... doei smooth-ie.' Knipoog ik en loop weg. Bij m'n coach aangekomen duwt ze m'n hoofd richting het score bord.

Balk
1. Kayla Mills
2. Ester Robbinson
3. Melanie Anderson

Pegasus
1. Chantelle Martini
2. Kayla Mills
3. Melanie Anderson

Brug
1. Emily James
2. Kayla Mills
3. Chantelle Martini

Vloer
1. Kayla Mills
2. Chantelle Martini
3. Ester Robbinson

Ik wist dat ik haar ergens van herkende! Het is die Chantelle. Ze is wel beter geworden. M'n coach is vol excitment.

'2 gouden en 2 zilvere medailles! Ik ben trots! Nou ga ze halen!' Ik glimlach en loop naar de tribune. 1 voor 1 neem ik de medailles aan. Het voelt redelijk zwaar aan zeg. Voldaan loop ik naar de kleedkamers en kleed me om. Langzamerhand loopt de kleedkamer vol tot iedereen er is.

Omg, k ben vergeten te vertellen wat er is gebeurd sinds ik ben opgepakt! Nou, nadat ik was opgepakt-

'Kayla?' Ik hoor iemand van de andere kant wat zeggen. Ik doe m'n broek snel aan en glip naar buiten. Zodra ik haar gezicht zie wordt get licht in m'n hoofd.

'J-Jessica...'

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 03, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Street Delinquent Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu