Do wszystkich:
Śniło ci się, że walczyłaś z zombie na dachu. Twój chłopak spojrzał się na ciebie i przez chwilę obserwował o co chodzi. Dopiero po minucie zaczął cię budzić, ale ty nie dawałaś za wygraną i dalej się broniłaś w swoim śnie.
Kim Namjoon:
-Skarbie, obudź się.- zaczął delikatnie głaskać cię po głowie
W twoim śnie zombie złapał cię za nogę i z całej siły go kopnęłaś, ale RM również. Dopiero jak usłyszałaś głośny huk to się przebudziłaś.
-Nie wiem który to już raz jak mnie skopałaś w nocy.- zaśmiał się
Kim Seokjin:
Bez żadnego oporu zepchnęłaś chłopaka z łóżka i jeszcze spadłaś razem z nim, myśląc że teraz zombie cię zjedzą.
-Hej hej! Spokojnie! Nie szap mnie!- zaczął krzyczeć po tym jak zaczęłaś go bić
Przebudziłaś się i zmarszczyłaś brwi.
-Od kiedy ty jesteś taka silna? Nie rób tak więcej, jesteś przerażająca.
Min Yoongi:
-Pojebało ją.- zaśmiał się patrząc na twoją śmieszną minę- No już clownie, budź się.
Gdy Yoongi chciał zapalić lampkę ty dałaś mu kopa w plecy i chłopak poleciał prosto na twarz. Gdy usłyszałaś hałas automatycznie się obudziłaś i spojrzałaś na podłogę.
-To bolało.
Jung Hoseok:
-Skarbie?- pocałował cię w czoło i przytulił- Obudź się, to tylko koszmar.
Tak się zaczęłaś szarpać, że Hoseok zaczął krzyczeć przez co się obudziłaś i przerażona popchnęłaś go.
-Co się stało?- powiedziałaś biorąc głęboki oddech
-Szarpałaś się, myślałem że coś cię opętało.- wstał z podłogi
Park Jimin:
-Kochanie, obudź się.- przyciągnął cię do siebie
Wyrwałaś mu się i z całej siły go popchnęłaś, przez co spadł z łóżka. Obróciłaś się na drugi bok i kontynuowałaś sen, w którym wygrałaś z zombie. Jimin tylko wrócił do łóżka chowając się pod kołdrą wciąż nie wiedząc co się stało.
Kim Taehyung: (inna sytuacja)
Razem z resztą zespołu mieliście noc filmową, ale ty po 2 już zasnęłaś. Zaczęłaś kopać nogami, tak jak zwykle gdy śni ci się coś złego. Taehyung to zobaczył i usiadł bliżej ciebie masując ci delikatnie stopy. Niestety chłopak dostał mocnego kopa z pięty w krocze. Spadł z łóżka zwijając się z bólu.
-Żyjesz?- spytał Jungkook który to wszystko widział
-Tak, ale nie.
Jeon Jungkook:
Zaczęłaś krzyczeć przez sen, mówiąc żeby cię zostawili.
-Kobieto, o co ci chodzi?- westchnął zaspany- Zawsze musisz coś odwalić w nocy?
Nagle kopnęłaś go w udo, przez co poleciał do tyłu.
-Przepraszam, myślałem że śpisz.- zaśmiał się mając tylko nogi na łóżku
Zaczęłaś chrapać.
-Bo śpisz.- westchnął wracając na łóżko budując mur z poduszek między wami
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przypominam o losowaniu! Jeżeli nie wiesz o co chodzi, zapraszam do poprzedniego rozdziału! Komputer wybierze cudowną osóbkę 27 lutego.
Miłego weekendu!
CZYTASZ
Reakcje BTS
RandomJest sporo takich książek, czy moja się czymś wyróżnia? Nie wiem, ale możesz sprawdzić~ !Książka była pisana dawno, za błędy z góry przepraszam!