Heluü bcmsular
Bu bölümüde 3.kisi ağzından yazicam
Ii ii gzl gzl okuyun bkm.
*******
|adellkose| Nerdesin?|laviniagibi| Arkana bak
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Genç kız gördüğü mesajla nefesini tuttu, evet heyecanlıydı yaklaşık 3 aydır konuşuyorlardı. Yavaşça arkasını döndü genç kız.
Gördükleriyle gözlerini bir kaç defa kırpıştırdı. Gözleri doldu genç kızın 1-2 metre ötede duran genç adam kollarını açtı genç kız için.
Genç kız üzerindeki şaşkınlığı attı koşarak sarıldı sevdiğine. Ömerdi o, yıllardır uzaktan uzağa sevdiği adam. Işte tam şu anda düştü zihnine o anlar. O parti. O gece. Nasıl unutmuştu ya onu.
Gözyaşları yanaklarından firar etmeye başladı genç kızın. Genç adam uzaklaşıp genç kızın yüzünü avuçladı.
Ay ışığının izin verdiği ladar baktı sevdiğinin gözlerine. Genç kızın ise o gözlerdeki yoğunlukta anıları düştü zihnine. Bir kaç cümle düştü.
'Tek kelime etmeden gözlerimin içine baksan, gözlerim kör olsa dâhi, gözlerindeki saf aşkı görürüm.'
Genç adam sanki genç kızın içinden geçenleri duymuş gibi önce alınlarını yasladı sonraysa başladı cümlesine.
"Ne benim gözlerim kör, ne de senin aşkın kelimelere dökülebilir değil. O yüzden sus. Sus da gözlerinde kaybolayım. Sus da hasret kaldığım kokunda düşlere dalayım. Sus da kavuşma-"
Genç adamın cümlesine yarıda kestu genç kız.
"Asıl" dedi
"Asıl sen sus, bugün ben konuşacağım sense dinleyeceksin. Cevap vereceksin"
Genç kız genç adamın tek kelime etmesine izin vermeden cümlesine devam etti. Önce birkaç adım geriye gitti genç kız.
"Önce bana cevap ver o gün ne kadar ileri gittik" diye sordu genç kız gözyaşlarıyla.
"Gitmedik" Genç adamın cevabı netti.
"Peki" dedi genç kız. Eliyle boynundaki dövmeyi açıkta bırakmak için saçlarını geriye attı. Sonraysa parmak uçlarını dokundurdu boynundaki dövmeye.
"Bu dövmeninde anlamını biliyorsun o zaman" Genç kız gözyaşları arasından zar zor konuştu.
Kafasını salladı genç adam.
"Biliyorum"
Içine derin bir nefes çekmeye çalıştı genç kız. Gözyaşlarının durmasını bekliyordu konuşması gerektiğinin farkındaydı.
Önce sertçe yutkundu sonraysa, elini saçlarından geçirdi. Hıçkırıkları arasından konuştu genç kız.
"O zaman söylesene neden yanımdasın."
Genç adam genç kızın gözlerinin en derinine indi. Duygularıyla mantığının kesiştiği noktaya. Tek bir saniye düşünmeden cevap verdi genç adam.
"Çünkü sen benim ölüm çiçeğimsin lavinia'm"
******
Votee atın bariiiğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐿𝑎𝑣𝑖𝑛𝑖𝑎 / 𝓣𝓮𝔁𝓽𝓲𝓷𝓰 (Ara Verildi)
Genç KurguO gün bana aşkınla yanıp kül olurken bile, senin için küllerimden doğarım demişti. Çoğu zaman özdemir asaftan, onun aşkından bahsederdi bana. Her konuda hep özdemir asaf'ı kendine örnek alırdı. Çok severdim, bu huyunu kim olduğunu bilmesem bile ben...