פרק 8

268 25 0
                                    

המשך לפרק הקודם

נ.מ אפולו

אני כל כך שמח שאליאן הציע ללונה נישואים הם מתאימים אחד לשני אני רק מקווה שארטמיס לא תתעצבן כי היא כועסת על לונה שלא רצתה להצטרף לציידות שלה, ואולי אפילו פגועה אבל היא לא מודה בזה אני מקווה בשבילי שהיא לא יודעת שאליאן הוא הבן שלי כי אחרת היא תהרוג אותי למרות שאני בן אלמוות, טוב לא משנה אני הולך לנגן.

נ.מ ארטמיס

אני לא מאמינה עליה איך היא מסכימה להינשא לו ולא להצטרף אליי, אמא שלה לציידות אוף אני חייבת להירגע "אפולו" קראתי והוא תוך שנייה הופיע לידי "כן אחותי היקרה" שאל אותי "אתה רוצה לבוא איתי להתאמן בחץ וקשת"שאלתי אותו "אין בעיה" אמר וקרץ "רק על מה את עצבנית הפעם" שאל אותי "איך אתה יודע שאני עצבנית" שאלתי מופתעת "כי כל פעם שאת עצבנית את קוראת לי לבוא איתך להתאמן בחץ וקשת, וכשאת לא עצבנית או שאת מתאמנת לבד או עם הציידות שלך"  "באמת, לא שמתי לב" אמרתי "טוב את באה" שאל ונעלם למקום שבו אנחנו תמיד מתאמנים ואני אחריו, הגענו למתחם ענק של מטרות והתחלנו לירות חצים אני כמובן פגעתי באמצע של כל מטרה ואפולו לא ממש אבל חייבים לציין שהוא השתפר "איך זה שאת כל פוגעת במטרה ואני לא" שאל בכעס "אל תתעצבן אחי תמיד הייתי יותר טוב ממך בחץ וקשת חוץ מזה אני יכולה להגיד שהשתפרתה" אמרתי התחיל לקפוץ כמו ילד קטן כי אמרתי שהוא השתפר "באמת השתפרתי את לא עובדת עליי נכון?" שאל עדיין בהתלהבות "כן רק תפסיק לקפוץ כמו ילד קטן" אמרתי והוא הפסיק "טוב הגיע הזמן שנחזור" אמר וחזרנו בחזרה לאולימפוס.

בת ארטמיס 🌙Where stories live. Discover now