פרק 13

126 10 3
                                    

יצאתי מהחדר שבו התארגנתי לכיוון החופה, כשאימי לצידי. התחלתי ללכת כשכל מה שאני רואה זה את אליאן מולי. כל כך יפה בחליפה הזאת, התרגשתי כל כך עד שירדו לי דמעות "היי מתוקה שלי אל תבכי" שמעתי את אימי לוחשת לי. "זה מהתרגשות אמא" אמרתי לה גם בלחישה, הגענו לחופה ואני עליתי ונעמדתי ליד אליאן בעוד אימי נעמדה מאחורה אמא אחיה אפולו, כירון שהסכים להיות הרב כומר מה שזה לא יהיה שיהפוך אותנו לבעל ואישה עמד לידינו כל האנשים התיישבו והטקס התחיל. "אליאן האם אתה מוכן לקחת את לונה להיות אשתך לדאוג לה בטוב וברע בחולי ובעוני?" שאלתי כירון את אליאן "כן" אמר אליאן במהרה ואז כירון הסתכל עליי "והאם את לונה מוכנה לקחת את אליאן להיות לך לבעל לדאוג לו בטוב וברע בחולי ובעוני?" הפעם כירון דיבר אליי "כן" אמרתי בהתרגשות "אם כך בסמכות שניתנה לי אני מכריז עליכם כבעל ואישה" אמר כירון ואז הסתכל על אליאן "אתה רשאי לנשק את הכלה" אליאן תפס בידי ואז משך אותי לנשיקה. אכלנו רקדנו שתינו והערב נמשך עד 2:00 בבוקר ואחרי שנפרדנו מכולם אני ואליאן הלכנו לבית שלנו איך שהגענו למיטה נרדמנו.
כעבור 5 חודשים:
לפני 4 חודשים אני ואליאן גילינו שאני בהריון והיום אנחנו הולכים לבית החולים כדי לדעת אם זה בן או בת כשהגענו לבית החולים נכנסנו לחדר שאמרו לנו ללכת אליו ושם חיכתה לנו רופאה היא הסתכלה בדפים שהיו לה ביד "שבי בבקשה פה" אמרה התיישבתי על המיטה היא בדקה כל מיני דברים ואז אמרה "אוקיי יש לכם תאומים בן ובת" אני ואליאן היינו בהלם לא ציפינו שאני אהיה בהריון עם תאומים וזה היה מפתיע אני שמח שלא תטעו אבל מפתיע אותנו לרופאה וחזרנו הביתה. כשנכנסנו לתוך הבית אמרתי לאליאן "בא לי שוקולד" הוא הסתכל עליי מוזר "מאיפה זה בא" שאל אותי "אני רוצה שוקולד" התחלתי להתעצבן אני רוצה שוקולד אז שיביא לי שוקולד "אוקיי אוקיי לא צריך להתעצבן אני אביא לך שוקולד" אמר והלך למטבח כשחזר היה בידו חפיסת שוקולד הוא נתן לי את השוקולד והתיישב על הספה בסלון ואני לידו, תוך כדי אכילת שוקולד הדלקתי את הטלוויזיה ושמתי את הסרט הארי פוטר ואבן החכמים ונשענתי על הכתף של אליאן ואחרי כמה דקות נרדמתי כי הייתי עייפה הרגשתי את אליאן מרים אותי ואז מניח אותי על המיטה ונשכב לידי וכך נרדמתי לגמרי.

(החליפה של אליאן למעלה בתמונה)

בת ארטמיס 🌙Where stories live. Discover now