פרק 12

131 8 0
                                    

נ.מ ארטמיס

יום החתונה הגיעה ואני ממש מתרגשת נראה לי אפילו יותר מלונה ואליאן, אני כרגע עוזרת ללונה להתכונן להיום בערב אנבת' וחברת האנושית בל גם כאן. "אני לא מאמינה שזה קורה" אמרה לונה בהתרגשות "תאמיני כי זו המציאות" אמרה בל וסריקה ללונה את השיער ועשתה לה קוקו גבוה "כדאי שנלך לאכול עוד מעט נצטרך להתחיל לארגן אותך לונה ואז להתארגן בעצמנו" אמרה אנבת' "אוקיי" אמרו לונה ובל, לונה הסתכלה עליי בשאלה "אני אלך לראות את אחי וכשתחזרו אני כבר יהיה פה" אמרתי "טוב ביי אמא" אמרה לונה וחיבקה אותי, חיבקתי אותה בחזרה ואז הן הלכו חזרתי לאולימפוס וחיפשתי את אפולו, מצאתי אותו ליד המקדש שלו "אפולו" קראתי הוא הסתובב אליי "או היי ארטמיס" אמר "מה אתה עושה פה" שאלתי אותו "אני רק חושב" אמר "טוב לא משנה רוצה להתאמן בחץ וקשת הבנות הלכו לאכול לפני שנתחיל לארגן את לונה להיום בערב" אמרתי "כן אין בעיה אבל מה יש היום בערב" שאל בבלבול "החתונה של לונה ואליאן" אמרתי הוא קם במהירות וקרא "זה מה ששכחתי" איך הוא יכול לשכוח את החתונה של הבן שלו "בגלל זה ישבת פה כי שכחת את החתונה של הבן שלך" שאלתי "כן כל פעם שאני שוכח משהו אני באה לפה ואחרי כמה זמן אני נזכר" אמר תפסתי אותו והשתגרתי  למטווח החץ וקשת. "קדימה בוא נתחיל להתאמן" התחלנו לירות חצים ואני כמו תמיד פגעתי בכל המטרות וגם אפולו פגע ברובם "יש את מי שראית הגעתי כמעט בכל המטרות" "כן ראיתי" הוא כל כך שמח עד שהוא פשוט זרח משמחה "אפולו כדאי שאני אחזור הבנות עוד מעט חוזרות למקום שבו נארגן את לונה לחתונה כדאי שגם אתה תלך לאליאן" אמרתי "כן את צודקת, ביי אחות" אמר והשתגר לאליאן. השתגרתי למקום שבו היינו והבנות בדיוק נכנסו "היי אמא" אמרה לונה ואנבת' ובל רק ‏הנהנו לשלום "טוב נתחיל באיפור" אמרתי "קראתי לפייפר בשביל זה" אמרה אנבת' פייפר נכנסה מהדלת "שלום שנתחיל" שאלה אמא הנהנו לחיוב והיא התחילה, היא איפרה את לונה איפור עדין "סיימתי" אמרה לונה הסתכלה במראה "וואו זה מהמם תודה פייפר" אמרה לונה וחיבקה אותה "אין בעיה" אמרה ויצאה מהדלת "טוב אני אעשה לך עכשיו את התסרוקת" אמרתי ולונה חזרה להתיישב עשיתי לה שתי צמות קטנות וחיברתי אותן בסיכה בצורת ירח ואת שאר השיער שלה השארתי פזור. אומנם זו נראית תסרוקת קלה אבל היא לקחה חצי שעה ולכן כשגמרתי השעה הייתה כבר 17:00 "אוקיי בנות נשאר לנו שעתיים עד החתונה לכן אני אשאר לעזור ללונה עם השמלה בזמן ששתיכן תלכו להסתדר" אמרתי אנבת' ובל הנהנו אמרו ללונה ביי והלכו להתארגן. "לונה בואי אני אעזור לך עם השמלה" אמרתי "תודה אמא" היא השיבה לי ובאה לכיווני "אין בעיה" אמרתי ועזרתי לה ללבוש את השמלה שלה בלי למרוח את האיפור או להרוס את התסרוקת. כשגמרנו לסדר את השמלה והנעליים שלה לונה בדיוק הייתה צריכה לצאת לחופה.

(השמלה והנעליים של לונה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(השמלה והנעליים של לונה. בתמונה למעלה התסרוקת)

בת ארטמיס 🌙Where stories live. Discover now