נ.מ לונהאני לא מאמינה שעוד חודש אני מתחתנת, החודשיים האלו עברו ממש מהר. אני ואליאן עסוקים בהכנות לחתונה, כבר בחרנו אולם והכל מוכן חוץ מזה שלי ולאליאן אין שמלה וחליפה לחתונה, ולכן אני הולכת עם בל לקנות שמלה לחתונה ואליאן הולך עם חבר שלו מהמחנה לקנות חליפה. ובגלל שהוא לוקח את הרכב שלנו כדי לקחת את חבר שלו מהמחנה אז אני ובל נוסעות ברכב שלה. לבשתי גופייה וקשרתי אותה למטה, ג'ינס עם חגורה ומגפיים קצרות. חכיתי לבל ובנתיים ראיתי טלוויזיה עד ששמעתי צפירה כנראה בל הגיעה "אליאן הלכתי" צעקתי לו "אין בעיה אבל תקחי מפתח לבית כי לא בטוח שנהיה פה כשתחזרו" צעק לי בחזרה "טוב" קראתי ויצאתי לכיוון בל, בל לבשה שמלה סגולה וסנדלים שחורות חיבקתי אותה לשלום ונסענו לכיוון הקניון נכנסנו לחנות שמלות כלה ובל שלחה אותי למדוד כל מיני שמלות עד שמצאנו את השמלה המושלמת, לשמלה גם היו נעליים מתאימות וזה חסך לנו לחפש גם נעליים שילמנו והלכנו לאכול ארוחת צהריים כיוון והשעה הייתה 15:05 כל אחת הזמינה את המנה שלה, כשהמנות הגיעו אכלנו בשקט וכשגמרנו לאכול יצאנו מהקניון ונכנסנו לאוטו "בל רואים אצלי סרט כשאליאן וחבר שלו יחזרו, אז תסעי אליי" אמרתי לה "אוקיי, תתקשרי אליו לראות מתי הוא חוזר עם חבר שלו" אמרה בל, התקשרתי אל אליאן ואחרי שני צלצולים הוא ענה "כן לונה מה קרה" "לא קרה כלום" "אז למה התקשרת" "התקשרתי כי בל ואני רוצות לדעת מתי אתה ופרסי חוזרים" הגענו לבית חנינו ונשארנו בתוך האוטו "אנחנו חוזרים בעוד 10 דקות, אבל גם אישתו של פרסי אנבת' באה איתנו טוב?" "כן אין בעיה" אמרתי וניתקנו את השיחה אני ובל יצאנו מהאוטו ונכנסנו לתוך הבית שלי "אז מתי הוא חוזר" שאלה אותי "הוא חוזר עוד 10 דקות וגם אישתו של פרסי אנבת' באה איתם" אמרתי לה "אין לי בעיה עם זה היא ממש נחמדה" אמרה בל. בל מחבבת את אנבת' מאוד הן התחברו בפעם הראשונה שהן נפגשו והן נהיו חברות טובות. אני ובל הלכנו לחדר שלי, יש לי שני חדרים אחד עם אליאן ואחד לבד כי כשאנחנו רבים אני והוא מעדיפים לישון באותו זמן לבד אז לי יש עוד חדר ואליאן נשאר בחדר שלנו. נכנסנו לחדר והחלפנו לפיג'מות, בל ישנה אצלי הרבה לכן יש לה מדף שלם של בגדים פה, בזמן הנסיעה קבענו שהיא ישנה פה לכן החלפנו לפיג'מות. עברו 8 דקות ירדנו למטה והלכנו למטבח לחמם פופקורן לסרט איך שהפופקורן סיים אליאן, פרסי ואנבת' נכנסו לתוך הבית. "היי אנבת' ופרסי מה קורה" שאלתי אותם "הכל טוב מה איתכן" שאלה אנבת', אותי ואת בל ונתנה לנו חיבוק "אנחנו בסדר" אמרה בל "טוב אתם תבחרו סרט בזמן שאני אלך למטבח להביא את הפופקורן" אמרתי והלכתי למטבח להביא את שני קערות הפופקורן וחזרתי לסלון "איזה סרט בחרתם?" שאלתי"בחרנו את הסרט היורשים" אמר אליאן והפעיל את הסרט, התיישבתי ליד בל ואנבת'. כשהסרט נגמר פרסי ואנבת' הלכו לבית שלהם. "אליאן בל ישנה פה אז אתה ישן לבד" אמרתי ואני ובל עלינו לחדר שלי. "לילה טוב בל" "לילה טוב לונה" כביתי את האור ונרדמתי.
(בתמונה למעלה זה הסלון)
(החדר של לונה)
YOU ARE READING
בת ארטמיס 🌙
Fantasyאני לא טובה בתקצירים אז כדי לדעת על מה זה מדובר תצתרכו להיכנס לספר