נ.מ בלקמתי בבוקר ציחצחתי שיניים והלכתי לאכול ארוחת בוקר, כשגמרתי לאכול הלכתי לחדר שלי להתלבש כי אני ולונה קבענו ללכת לקניון. לבשתי חצאית שחורה וחולצה לבנה עם לב שכתוב בפנים Love ונעלתי סנדלים.
לקחתי את המפתח של האוטו ויצאתי לאיפה שהאוטו שלי חונה נכנסתי אליו והתחלתי לנסוע לכיוון הבית של לונה אחרי 5 דקות הגעתי לבית שלה ושל אליאן צפרתי ולונה יצאה מהבית לבושה בגופיה כחולה עם כוכב צהוב באמצע וחצאית צהובה.
לונה נכנסה לרכב. "בוקר טוב לונה" ברכתי אותה והיא החזירה לי "בבוקר טוב בל" חיבקתי אותה ונסעתי לקניון. הסתובבנו בין החנויות וקנינו מלא בגדים עד שהגענו לחנות אחת שבה יש שתי שמלות שתפסו לנו את העין "בואי לונה אנחנו חייבות לקנות אותן" אמרתי ותפסתי ללונה ביד ומשכתי אותה לכיוון החנות. לקחנו את השמלות "איזו שמלה למדוד, את האדומה או השחורה" שאלתי את לונה "לדעתי האדומה תהיה יותר יפה עלייך" השיבה לי "צודקת אדום תמיד היה מתאים לי" אמרתי ולקחתי את השמלה האדומה ונכנסתי לתא מדידה לבשתי את השמלה האדומה ויצאתי אל לונה "איך זה?" שאלתי אותה, והיא הסתכלה עליי "וואו בל זה מהמם" הסמקתי מהמחמאה "טוב לונה תורך למדוד את השמלה השחורה" אמרתי ושלחתי אותה למדוד את השמלה אחרי שהורדתי את שלי כשהיא יצאה היא הייתה נראת מדהים השמלה ממש התאימה לה והדגישה לה את העיניים "ניו איך זה?" שאלה אותי "זה כאילו יצרו אותה במיוחד בשבילך" אמרתי והיא חייכה מבויישת "טוב תורידי אותה נשלם עליהן ואז נלך לאכול" אמרתי היא חזרה לתא ויתרה אחרי דקה הלכנו לקופה ושילמנו על השמלות. "בואי נשים את הדברים באוטו ואז נלך לאכול" אמרה ללונה התחלנו ללכת לכיוון האוטו וכשהגענו פתחתי את האוטו שמנו את הדברים ואז עלינו בחזרה לקניון, נכנסנו למסעדה שהייתה שם והתיישבנו בשולחן של שניים וקראנו למלצר שיביא לנו תפריטים אחרי שהוא הביא לנו ובחרנו את את המנות הקבועות שאנחנו מזמינות "אז מה איתך ועם אליאן" שאלתי אותה "בסדר קבענו כבר תאריך לחתונה" אמרה מה באמת מתי" שאלתי נרגשת "בעוד 3 חודשים ב-כ'ד אדר" אמרה "זה התאריך שבו הפכנו לחברות" אמרתי "עם אני יודעת בגלל זה בחרתי אותו" אמרה נרגשת גם, גמרנו לאכול השעה הייתה 14:20 "היינו הרבה זמן בקניון אני חושבת שכדי שנחזור" אמרתי הלכנו לאוטו והתחלנו לנסוע הגענו לבית של לונה ושם נפרדנו "ביי בל" אמרה לונה "ביי לונה" החזרתי ונופפתי לה לשלום ונסעתי לבית שלי כשהגעתי החנתי את האוטו בחנייה ליד ביתי ונכנסתי לתוך הבית והתרסקתי על הספה.
(השמלות שלונה ובל ראו בחנות)
YOU ARE READING
בת ארטמיס 🌙
Fantasyאני לא טובה בתקצירים אז כדי לדעת על מה זה מדובר תצתרכו להיכנס לספר