Aysu'danDünya döner tek bir yanağğğ
Aşk olsun diye gün bir dahaBöyle miydi o yağğ?
Deli gibi dans ederken bir yandan da elimdeki birayı yudumluyordum.
Yanıma bir adam yaklaştığında gülümseyerek dans etmeye devam ettim.
Adam gülümsememden cesaret alarak bana daha da yaklaşıp ellerini belime yerleştirdi.
Beni kendine sürterek dans etmeye başladığında rahatsız olarak itmeye çalıştım.
Yabancılarla dans etmek bana göre değildi.
"Ya bir çekilsene be!"
Çirkefleşerek bağırdığımda adam suratıma sırıtarak dans etmeye devam etti.
Belimdeki elleri o kadar sıkıydı ki canımı yakıyordu."Ya bırak diyorum!"
Adamı tüm gücümle ittiğimde adam yere düştü.
deli gibi gülmeye başladım.
O kadar güçlüyüm ki benim 2 katım olan adamı yere sermiştim.Adam yerden kalkıp sert bakışlarıyla bana bakmaya başladığında korkuyla adama baktım.
Beni döver miydi?
Beni döverse çirkin olurum amağğ"Kimsin lan sen!"
Adam elini kaldırarak bağırmasıyla geri geri kaçmaya çalıştım.
Bir adım daha atmıştım ki sert bir şeye çarpıp durmak zorunda kaldım.
Çarptığım sert şeyin kolları mı vardı?
Çünkü şuan kollarını belime sarmıştı.
"Ben Kuzay Şah seni buraya gömmemi istemiyorsan uza!"
Arkamdaki sert şey konuşabiliyor da mı?
Ne acayipÖnümdeki adam sinirle yanımızdan ayrıldığında büyük bir merakla arkamı döndüm.
Döndüğüm gibi Kuzay'ı görmem ile kahkaha atmaya başladım.
Aslında komik bir şey yoktu ama deli gibi gülmek istiyordum.Kuzay sırıtarak beni süzdüğünde kaşları havalandı.
"Hep bu kadar açık giyinir misin?"
Bilmiyorudum ki?
Şuan adımı bile bildiğimden emin değildim.Bilmiyorum derecesinde dudaklarımı büzdüğümde bakışları dudaklarıma kaydı.
Dans ederken ayakta kalmak kolaydı ama düz bir şekilde hareketsiz ayakta kalmak beni fazlasıyla zorluyordu.
Dengemi sağlayamayarak sendelediğimde Kuzay belimdeki ellerini sıkılaştırdı.
O da benim gibi sırıtıyordu.
Ayık kafayla onun bu kadar sırıtması sinirime gitse de şuan oldukça tatlıydı."Kuzey sen burda napıyorsun?"
Duyması için oldukça yüksek sesle konuşuyordum.
"Kuzey değil Kuzay!"
Sinirle homurdandığında yüksek bir kahkaha attım.
He Kuzey he Kuzay bir harfin ne önemi var ki?Çocukça omuz silkerek belimdeki ellerinden kurtulmaya çalıştım.
"Bırak beni ben dans edeceğim."
Kuzay olumsuz anlamda başını salladı.
"Yeterince dans ettin,hadi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BARZA
ChickLitBarza: vücudunun yarısı siyah,yarısı beyaz kara keçi. Barlas ve Beyza ......... +18 sahneler mevcuttur.