Barlas tepkimi ölçercesine kısık gözleriyle suratımı inceliyordu.
Kendimi toparlayarak alayla suratına bakarak konuştum."Bende tek Çetin değilim,gerçekten en büyük sırrın bu olamaz!"
Sonlara doğru isyan edercesine konuşmuştum.
Barlas'ın suratında rahatlama olmuştu.
Gülmemek için yanaklarımı ısırıyordum.Hayatın bitti Barlas Kandemir!
Barlas omuz silkmekle yetindi.
Cebimdeki telefon titemeye başlayınca çıkartarak elime aldım.Barlas merakla telefonuma bakıyordu.
Ekranda Kunduz yazısını gördüğüm gibi telefonu hemen kendime çekerek görmedisini engellemiştim.
Barlas'ın kaşları çatılırken anlamamış bir şekilde suratıma bakıyordu.
Anlayacak!Tedirgin bir şekilde gülümseyerek çalan telefonu cebime geri koydum.
İlk yapmam gereken kesinlikle Kunduz'un adını değiştirmek olmalıydı."Hadi gidelim."
Barlas'ın şüphelenmiş olmasına rağmen sesini çıkartmaması işime gelmişti. Onaylayarak önden yürümeye başladım.
Aysu'dan.
"Aysu kalk bu soruyu çöz kızım"
Cıyaklayan bir ses duyduğumda dışarıyı izleyen gözlerimi hocaya çevirmiştim.
Dersimiz lanet olasıca matematikti ve ben matematikten nefret ediyordum.
Hatta o kadar nefret ediyordum ki dersi boykot ediyor ve dinlemiyordum.
Bu kadını da sevmediğimi düşünürsek matematiği sevmeme oranım daha da artıyordu.
Hocaya omuz silkmekle yetindim.
"Hocam ben böyle iyiyim teşekkür ederim."
Hoca sinirlenerek suratıma bakmaya başladığında bende sevimli olduğunu düşündüğüm gülümsememle suratına bakıyordum.
Sınıftan bir kaç kıkırtı sesi yükseldiğinde hoca daha da sinirlenerek kızarmaya başlamıştı.
Geliyorr..."Aysu bu soruyu kalkıp yapmazsan performansına 0 vereceğim."
Oldukça ciddi bir şekilde söylediği sözler kalbime saplanmıştı sanki.
Acıyla hocanın suratına bakıyordum."Bunu bana yapamazsınız"
Suratımı ekşitmiş sanki acı çekiyormuş gibi yapıyordum.
Sınıftakiler tekrar gülmeye başladığında büründüğüm rolü yapmakta zorlanıyordum.
"Sen hala dalga mı geçiyorsun!"
Hoca sinirle bağırdığında kaşlarım çatılmıştı.
Benim yüksek sese karşı antipatim var kardeşim.
Ne bağırıyorsun?"Hocam ben sınıftan çıkabilir miyim,siz çok bağırıyorsunuz başım ağrıdı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BARZA
ChickLitBarza: vücudunun yarısı siyah,yarısı beyaz kara keçi. Barlas ve Beyza ......... +18 sahneler mevcuttur.