Sevgililer gününü yazmasam olmazdı:)"Kızımm,uyansana ya!"
Yatağımdaki zıplayan ayıyı gerçekten(!) çok merak ettiğim için gözlerimi zorla aralamıştım.
Emine tepeden bana heyecanla sırıtıyordu. Bu heyecanının nedenini hiç merak etmesem de bana anlatacağı kesindi.Oflayarak suratımı sıvazlayarak. Elimi yanıma hafifçe vurarak oturmasını gösteriyordum.
Emine suratındaki aptal sırıtışı hiç silmeden yanıma oturmuştu.
Bıkkınca suratına bakmayı sürdürdüm.
"Anlat ne oldu?"Aslında şuanki tek isteğim bir an önce önce defolup gitmesiydi. Zaten dün gece öğrendiklerim beni mental olarak oldukça yormuştu, ve şuan kimse ile uğraşabilecek gücü kendimde hissetmiyordum.
"Beyzanur ben ne giyeceğim?"
"Saçımı nasıl yapsam?"
"Sence çok abartsam görmemiş gibi mi olurum?"Motora bağlamış şekilde heyecanlı heyecanlı konuşuyordu, şuan karşımda 5 yaşında çocuk duruyormuş gibiydi.
Bu heyecanına anlam verememiştim.Emine anlamadığımı anlamış olacak ki yeşil gözlerini abartılı bir şekilde devirmişti.
"Bugün 14 şubat ya hani?"
"Hani benimde bir sevgilim var?"
Kaşlarım şaşkınlıkla havalandı.
Bugün 14 şubat mıydı?
Tabi insanın sevgilisi olmayınca böyle günlerin pek bir önemi olmuyordu.Kısa bir an düşünmeden edemedim. Geçen yıl tam bugün Miraç ile sevgiliydik Ve ben de o zaman tam şu an Emine'nin olduğu gibi heyecanlıydım.
O bu halini çok iyi anlıyordum o yüzden."Ne yazdı?"
Kast ettiğim kişi Poyraz'dı.
Emine hülyalı hülyalı elinde telefonu alarak WhatsApp'a girmişti,göz devirmeden edemedim.
Fazla klasikti .
bir şaire edasıyla betimleyerek okumaya başladığında oldukça komik duruyordu.Bu gece melekleri gönderdim sana,
Fısıldadılar mı seni nasıl sevdiğimi kulağına,
Öptüler mi dudağından ve yüreğimi bıraktılar mı yanına usulca?
Yıldızlara anlattım seni ne kadar çok sevdiğimi,
Geceler şahit oldu aşkıma
Sana olan sevgim yağmur olup aktı sevgilim,
Sahi izledin mi?
Ve yalvardım Allah'a,
Hep mutlu olsun, hep gülsün ve hep benim olsun diye her şeyim.Mesajı okuduktan sonra dolan gözlerini gözlerime çevirmişti.
duygusal böcek!"Beyzanur çok tatlı değil mi?"
gülümseyerek onayladım fazlasıyla tatlı ve ince düşünmüştü,normal bir erkek bunu yapsa olması gereken bir şey derdim.
lakin bu kişi poyraz olduğunda, ondan böyle bir şey asla ve asla beklemezdim.
Şimdiye kadarda böyle bir şey yaptığını görmemiştim.
Emine'ye ne kadar değer verdiğini görmemek için kör olmak lazımdı.
Aşk resmen onu başka biri yapmış gibiydi.
imrenmedim desem yalan söylemiş olurdum."Eee ben ne giyeceğim?"
Heyecandan kadar hızlı konuşuyordu ki dediklerini anlamakta güçlük çekiyordum.
asla yerinden durmuyordu bir o tarafa bir bu tarafa kıpraşıp duruyordu.
Yatağımdan kalkıp benim dolabın önüne geçmişti.
Bende aşırı yavaş bir şekilde peşinden kalkarak arkasına geçip durmuştum."Ne zaman Buluşacaksınz?"
elleri arasında kıyafetlerimi dolaşıyordu.
"Bugün çok işi varmış akşam sekizde beni almaya gelecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BARZA
ChickLitBarza: vücudunun yarısı siyah,yarısı beyaz kara keçi. Barlas ve Beyza ......... +18 sahneler mevcuttur.