Ders zili çaldığında aklımı Mert'ten ayırıp sınafa doğru ilerlemeye başladım. Sınıfa girdiğimde Aslı hanım kafasını sıraya gömmüş horluyordu. Şaşırdım mı peki buna tabiki hayır.
Aslı!Aaaslıı! Kalk hadi hoca gelecek şimdi
Sarsmalarıma dayanamayıp uyanmıştı canımın içi.
Of Asya ya ! Bi uyutmuyosun ama insan arkadaşım der yorulmuştur der ama nerdeeee illa ki gıcıklık.E ama Aslıcım arakadaşlık gıcıklık gerektirir bunu biliyosun tatlım.
Hoca sınıfa gelmişti dersimiz fizikti be ikimizde nefret ediyorduk birbirimize bakıp sinsice gülümseyip uyuduk.
Uyandığımızda eve dağılış zili çalıyordu. Sıramızın üstündeki eşyaları toparlayıp sınıftan çıktık.
Merdivenleri inerken Aslı beni dürttü.Ne oldu yine?
Baksana senin ki değil mi şu? Napıyo orda ?
Evet Mert'ti o yere oturmuş sırtını duvara vermişti. Kafasını dizlerine gömmüş öylece duruyordu. Aslı;
Hadi git bak belki kötü bişey olmuştur. Hem de senin için güzel bir fırsat . Hadii
Hayır kızım saçmalama ne diyeceğim yanına gidip te hem birşey söyleyemem ben ısrar etme.
Hadi ama Asya yapma bunu eline geçen fırsatı itme. Hem baksana birine ihtiyacı varmış gibi duruyor. Hadi kuzum biraz kendine güven yaparsın.
Tamam biraz düşününce mantıksız gelmiyordu. Hem merak ediyordum onu bu denli neyin üzdüğünü. Belki de gerçekten güzel bir fırsattı. Yapmalıydım.Evet
Tamam gidiyorum o zaman ama beni terslerse ,sen kimsin ki derse
Ya bunları gerçekten düşünüyor musun şuan. Git ve içinden geldiği gibi davran kendin ol yeter
Gidiyorum o zaman
Hadi artik
Basamakları terddütle inerken ona yaklaştıkça kalbimin ritmi değişiyordu. Önünde durduğumda ne yapacağımı ne diyeceğimi bilemeden öylece kaldım biraz o da fark etmemişti varlığımı henüz.
Kıymetli okurlar lütfen görüşlerinizi benimle paylaşın 🍀
Bölümler ilerledikçe daha çok seveceğinizi düşünüyorum :)
Yorum ve vote bırakın lütfen sizlere ihtiyacım var. 🖤⚘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZA KADAR
Teen Fictionkalbiniz derin karanlıklarda kaybolurken, aklınız sizi aydınlığa çıkarmaz . . aklınız sizi doğru olana götürürken yapman gereken tek şey kalbini de o yola katabilmen.... Farklı olsun , Yada hep aynı Yada sen nasıl istiyorsan... Bana destek olmanızı...