04

336 56 47
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.






Wooyoung membuka matanya , dan ternampak

Ular dihadapan nya...

"AAAAAAA ULOR MAK ULOR MAK UL-"

"diam la , ular mainan pun nak kecoh" Kata Yeosang lalu menyimpan ular di dalam poketnya

"Kau ni memang tak reti kejut elok elok eh?"

"no" ujar yeosang lembut sambil membuat bentuk hati menggunakan tangannya.

"Macamana aku boleh berkawan ngan kau haih"

"Iya aku pun terfikir begitu , haih"

Wooyoung di dalam hati hanya boleh berharap seseorang menahannya dari memukul Yeosang.

"Wuyooo pantai!!!" Jerit Seorin.

"Kau ni tak pernah tengok pantai ke apa?" Soal Wooyoung.

"Dasar jakun"Tambahnya lagi.

"Diam aa , dah la single"

"Kaitan siot"

"Yang dua ekor tu taknak makan ke? Seronok sangat buat maksiat?" Soal Yeosang yang sedang menyusun makanan.Ada nasi goreng kimchi , sandwich , air teh , ramen dan lain-lain.

"Bila masa kau masak semua ni?"

"Benda boleh beli , buat apa nak masak?" Yeosang menjawab sambil menghirup ramennya.

"Eh Wooyoung!" Panggil seseorang.

"Manusia mana panggil aku pul- San!!!" Wooyoung berlari ke orang yang dipanggil San itu.

"Apa kau buat kat sini?" San bertanya

"Saja makan angin ngan kawan"

"Aik kau ada kawan?" San memerli.

"Yeosang!! Tengok San ni , dia kata kau bukan kawan aku!!"

"Dah memang betul kau bukan kawan aku , kita hanya housemate je okay?"

Wooyoung memegang dadanya , dalam hati dia berkata 'adakah ini rasanya dicampakkan ke housematezone?'.

"Kalau kau bukan kawan aku , Seorin ada untuk jadi kawan aku . Kan rin kan?"

"Siapa Seorin?" Soal San.

"Ni perempuan yang duduk ngan kitorang ni , Seorin kenalkan ini San. Kawan lama aku ngan Yeosang , San ni Seorin"

"Oh Hai San!" Ucap Seorin.

thanksWhere stories live. Discover now