05

327 58 37
                                    

"Jadi , bila kau nak jumpa dia?" Soal San sambil menghirup air tehnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Jadi , bila kau nak jumpa dia?" Soal San sambil menghirup air tehnya.

"Thanks , hwa" ucapnya kepada penghidang air teh tersebut , Seonghwa.

Seonghwa menunduk sebelum meminta diri untuk keluar.

"Hwa , periksa hari yang aku free minggu ni" arah lelaki yang berada di hadapan San.

Seonghwa mengangguk lalu keluar untuk mengambil jadual Tuan nya.

"Baik , Tuan Kim. Minggu ini hari jumaat , Sabtu dan Ahad tuan free" Seonghwa berkata sebelum pergi menyimpan failnya.

"Aku nak jumpa perempuan tu hari Sabtu" Ucap lelaki tersebut.

"Aik , kenapa bukan jumaat? Ahad kau boleh rehat" Ujar San.

"Jumaat aku sibuk"

"Sibuk buat apa tu?" San bertanya sambil memberikan senyuman menjengkelkan.

"Hwa , panggilkan Kylie" Arah lelaki tersebut , soalan San tadi dibiarkan begitu sahaja.

Seonghwa keluar , lalu kembali bersama seorang perempuan bertopeng. Di pinggangnya diselitkan pedang bersarung.

"Joong , siapa perempuan ni? Soal San.

"Ini Kylie , kepakaran membunuh secara senyap. Kylie , Ini San" Ujar lelaki yang dikenali sebagai Hongjoong itu.

"Jadi kau nak suruh Kylie bunuh perempuan tu? Mengarut , Kylie ni perempuan. Macam mana kalau dia kan-"

Kata San dihentikan oleh pedang Kylie yang hanya beberapa inci dari lehernya.

"Dah faham kenapa aku pilih dia?"

San mengganguk perlahan , matanya masih melekat pada pedang Kylie.

"Bagus , kau boleh pergi"

Kylie menarik pedangnya dari leher San agak kuat , maka terbentuklah segaris luka di leher San.

"Argh! Apa ni Joong?!" Marah San sambil memegang kesan luka itu.

"Tadi tu amaran pertama , jangan sesekali bergurau dengan aku. Hwa , pergi rawat dia , dasar manja" Kata Hongjoong , sempat lagi dia memerli San di akhir katanya.

Seonghwa menarik San keluar dari bilik itu sebelum San menyerang Hongjoong.

"Yeooooosaaaaaaaanggggg"

"Apa dia Woo?"

Soal Yeosang yang sedang sibuk menonton televisyen.

"Mana Rin?"

"Atas kot , asal?"

"Oh takde pape. By the way, memandangkan rin takde-"

thanksWhere stories live. Discover now