12 - End

393 56 81
                                    

"Itulah orang dah cakap jangan lari degil , kan dah kena" Kata San.

"Hmsphs hmp hmmm hpm"

Wooyoung sepertinya mahu mengatakan sesuatu tetapi tidak jelas kerana mulutnya ditutup dengan selotape.

Flashback

"Weh lepas la!" Wooyoung menjerit sambil cuba bergelut dengan lima orang anak buah Tuan Kim.

"Eh diam la!" Marah Yunho.

"TANAK TANAK LALALALA TAK DENGAR TAK DENG- HMP HMP MMM HPMM"

"Diam pun" kata San sambil meletakkan selotape yang digunakan untuk menutup mulut Wooyoung ke dalam laci

End of Flashback

"Weh San Yunho! Diorang terlep- eh asal diorang kat sini" Soal Mingi.

"Diorang terlepas , nasib sempat tangkap. Camna kau boleh tak perasan diorang kat tempat kau lalu tu?"

"Aik , aku jumpa patung je. Pastu aku blah je la. Sejak bila diorang kat situ" Soal Mingi , konfius.

"Dah la kau , takleh harap. Nasib baik aku ngan San sempat tahan, kalau tak mampus kita ngan Tuan Kim" Kata Yunho.

"Dah la , diorang dah kena tangkap dah pun. Minum jom!" Ajak San.

"Ha jom jom" Yunho yang matanya masih fokus pada permainan di telefonnya berkata lalu berjalan keluar. Malangnya , akibat tidak memandang hadapan dia terlanggar pintu.

"Aduh! Siapa yang letak pintu kat sini?!"Marahnya lalu keluar menyambung permainannya.

"Pehal member kau tu?" Soal Yeosang.

"Mana aku tau, mabuk kot. Eh dah jom Mingi. Korang jangan berani nak keluar,kalau tak nahas korang" San berkata sambil menarik Mingi keluar.

Mingi melambai kepada Yeosang dan Wooyoung sambil redha ditarik San.

°°°°°

Selepas sahaja San dan Mingi keluar, Wooyoung mula membuat bising.

"Hmp hmp mphd"

"Benda bodo?" Soal Yeosang yang sedar menahan sabar.

"Humkhakhan hape hi"

Yeosang memandang Wooyoung dengan pandangan 'kau-merapu-apa-anat'

"Huhakhan hape hi!"

"Tak faham"

"Hahla hau"

Wooyoung berkata sebelum cuba membuka mulut nya sebesar yang mungkin supaya tape itu tercabut dari mulutnya.

Dan akhirnya dia , tidak berjaya.

"Kenapa la aku bawak kau ikut sekali hmm" rungut Yeosang.

Wooyoung ingin sekali memaki Yeosang, tetapi mengingat dia dah penat cuba bukak tape dari mulut dia , dia diam je.

Tiba-tiba pintu bilik mereka terbuka. Yeosang dan Wooyoung memandang pelik orang yang tidak pernah dilihat mereka itu.

"Hi everything!" Kata lelaki itu. Dia mengunci pintu bilik itu terlebih dahulu sebelum mendekati Yeosang dan Wooyoung.

"Hiaha hau hi?!"

Lelaki itu memandang Wooyoung pelik , lalu dia memandang Yeosang.

thanksWhere stories live. Discover now