07

277 51 30
                                    

"Wooyoung, jom keluar jalan jalan" Ajak Seorin.

"Pergi mana?" Wooyoung bertanya tetapi matanya masih fokus pada permainannya.

"Mana mana je la , boring la duduk rumah"

"Pergi la masak kalau boring"

"Taknak"

"Taknak duduk diam diam"

Seorin's POV

Ish dia ni , orang ajak keluarkan peluh pun taknak. Ingat elok sangat la tu main game lama lama.

Macam mana nak buat dia ikut aku eh, pikir Rin pikir.

Aku memandang sekeliling rumah , dan tiba tiba muncul sebuah LED di kepalaku.

"Ok la kau taknak ikut kan , aku pergi sendiri la. Biar Yeosang marah kau sebab biar aku keluar sorang"

Aku berkata lalu berjalan ke pintu. Baru je aku nak ambil kunci kereta , ada satu tangan yang sudah mencapai terlebih dahulu.

"Dasar kaki ugut" ucap Wooyoung lalu berjalan keluar dari rumah.

Kehkehkeh kecut ar tu.

°°°°°

"Diorang dah keluar ke?"

Mingi mengangguk , sementara matanya masih memerhati Wooyoung dan Seorin.

"Mana Tuan tau diorang keluar hari ni?" Soal San.

"Come on la , hari ni hari sabtu kan? Siapa je yang nak terperap kat rumah time cuti" Balas Hongjoong.

"Lagi satu , Yunho mana? Asal dia tak ikut sekali"

"Dia cakap dia ada hal , hal apa yang tu saya tak tau" Ujar Seonghwa.

"Ok , San rasanya kau dah boleh ikut diorang. Ingat jangan sampai diorang curiga dengan identiti kau" Arah Hongjoong.

"Baik, Tuan"

San berkata lalu berjalan ke keretanya.

°°°°°

"Kita nak pergi mana sebenarnya ni?" Soalku.

"Mana aku tau , kau yang nak sangat keluar en"

Sedang mereka memikirkan kemana arah tuju mereka , Wooyoung ternampak kelibat manusia yang dia sangat kenal.

"San! Choi San!" Panggil Wooyoung.

"Eh Wooyoung , kau buat apa kat sini?" Soal San sambil bersalam-salaman dengan Wooyoung.

"Minah ni yang nak jalan jalan , aku terpaksa jadi bodyguard since bakal teman lelaki dia takleh teman" Ujar Wooyoung.

Aku mencubit lengan Wooyoung.

"Eh Rin , Hai!" Ucap San sambil menayangkan senyumannya.

Eheh jangan la comel sangat-

"Hai, San. Awak dah makan ke?" Soalku.

"Sejak bila kau reti main awak awak ni?" Sampuk Wooyoung.

Buat kali kedua aku mencubit lengannya.

thanksWhere stories live. Discover now