O týden později
Ve škole je to vždycky stejný, nuda jak prase a jelikož Jennie nechodí na stejnou školu tak mi taky chybí, ale dá se to překonat díky mým spolužákům, NamJoonovi, Jinovi a Hobimu.
Při matice jsem tupě opisoval z tabule a modlil se aby už to skončilo a já mohl jít za Jennie. Porozhlídl jsem se po třídě a všimnul si Lynn. Zase mě svlíká pohledem, bože kdy už to pochopí. Jako je hezká, celkem i sexy, ale vůči Jennie bych nikdy nic takového neudělal.Po matice jsem šel na laborky, dneska jsme měli supla a spojili se nám třídy i s áčkem.
"Tak třído najděte si dvojici a pustíme se do toho". Všichni si začali automaticky přesedat. Jin dneska nebyl, takže jsem byl sám a doufal že tak taky zůstanu. Když si všichni našli dvojice viděl jsem že jeden kluk byl sám a já doufal že mě k němu nepřiřadí. Hm a jak na povel učitelka spustila : „Jungkooku běž si sednout támhle k Jiminovi".Jimin byl totiž školní, jak bych to řekl...teplý kluk. Gayové mi nikdy nějak nevadili, ale z něj se mi dělalo s prominutím na zvracení, měl svého kluka Sugu, který taky chodí k nám na školu jen do nižšího ročníku. Jenže to co předváděli na lavičkách každou přestávku...Doslova se pojídali, strkali si jazyky až někam do žaludku a ani bych se nedivil, kdyby si před všemi zraky nesahali navzájem na koule.
Líně jsem se zvedl a sedl si vedle něj.
„Ahoj". Pozdravil mě s úsměvem.
Ježíš ten zářil jak sluníčko na to jsem fakt neměl náladu.
„Čau". Odvětil jsem s otráveným tónem.
„Jak se vede".
Ten s tím nepřestane nebo co.
„To tě nemusí zajímat". Po tomhle už konečně ztichl.
Rozdělili jsme si práce a každý začal dělat svý.
Konečně zazvonilo, zvedl jsem se během vteřiny a vyběhl ze třídy. S tím teploušem bych nevydržel už ani vteřinu.
ČTEŠ
NECHTĚNÁ TOUHA
FanfictionPříběh vypráví o opětované, ale zároveň nechtěné lásce dvou kluků, kteří se k sobě dostali celkem náhodou. Jeden z kluků Jeon Jungkook si začne uvědomovat své city k Jiminovi, jenže je v tom menší háček. Jimin je už dávno zadaný a hlavně Jimin je br...