😳12😳

340 31 2
                                    




Druhý den ve škole, se mi pořád v hlavě ukazoval jeden obrázek a to jak se líbám s Jiminem před naším domem. Snažil jsem se na to nemyslet, ale bylo to opravdu obtížný a hlavně jsem se při té myšlence vždy cítil tak zvláštně, byl to podobný pocit nervozitě, ale zároveň to bylo jiné možná bych řekl i horší. Moje myšlenky pořád přeskakovaly mezi tím, že by se to mohl někdo dozvědět a zároveň tím že to nebyla moje vina, byl jsem opilý a hlavně Jimin si začal. Ale radši nebudu myslet na to, že jsem ho mohl v klidu zastavit a i přesto jsem se tomu poddal a spolupracoval. Při té myšlence mi není vůbec dobře.

Na obědě jsme seděli zase všichni pohromadě Jin, Hobi, NamJoon a já. Bylo to trošku jako odreagování od mých hlubokých myšlenek, do té doby než si k nám poprvé v historii přisedli Jimin se Sugou. Všichni byli v tu chvíli překvapený, zatímco já jsem to tak trochu čekal. Byly dvě volná místa jedno vedle mě a druhé naproti vedle Jina, samozřejmě že si Jimin vybral to vedle mě.

" Snad nás představíš svým kamarádům?" zeptal se Jimin v tu chvíli co si sedl vedle mě. Proč bych je měl představovat? Stejně celá škola ví kdo jsou díky jejich skvělému vystupování na veřejnosti.

" Tak já si myslím že všichni tady ví kdo jste a jinak tohle jsou Jin, NamJoon a Hobi."
Kluci se postupně pozdravili typem : zdar, ahojky, čau.
Konverzaci navázal Hobi otázkou jak to vlastně bylo mezi Sugou a tím klukem, kterého zmlátil. Suga o tom začal mluvit s nezájmem v hlase, ale já moc dobře věděl jak se v tom vyžívá. Všichni poslušně poslouchali zatímco já nevnímal a vychutnával si svůj oběd.

Spolkl jsem sousto jídla a v tu chvíli Jimin opatrně přesunul svojí ruku na moje stehno, chvíli jsem to nezaznamenal a potom jsem ucítil stisk jeho ruky. Rychle jsem sebou nadskočil a díval se před sebe, nikdo to nezaznamenal koukl jsem se na Jimina, ten si v klidu jedl svůj oběd s položenou rukou na mém stehně. Nevěděl jsem co dělat tak jsem jedl dál, Jimin po chvíli začal svou ruku posunovat výš po mém stehně a já se začal nemotorně vrtět. Vůbec to s ním nehlo, ba naopak rukou šel ještě výš a já začal zmatkovat. Jimin už byl v nepěkný blízkosti mého rozkroku, díval jsem se kolem sebe, většina lidí jedla nebo spolu diskutovala a smála se.  Svůj pohled jsem zaměřil na Jiminovo ruku, tu si on v klidu položil na můj rozkrok a začal mě tam hladit. Vydal jsem ze sebe hlasitý, překvapený neidentifikovatelný zvuk, všichni u stolu se na mě podívali.

" Kámo seš v pohodě? Jsi nějaký zadýchaný" promluvil na mě NamJoon. Jimin už dal svoji ruku pryč a neslyšně se smál, Suga mě sledoval se zvedlým obočím a založenýma rukama, ale nevypadal že by něco věděl.

" Co by? Jasně že jsem v pohodě" už mě celkem sral s těma jeho otázkama.

" Tak ahoj kluci, zítra." rozloučil jsem se a pomalu šel.

" Počkej a zahrajeme dneska to csko?" zastavil mě Jin.

" Máš jasný" odvětil jsem mu s úsměvem a radši už šel, než někde potkám Jimina.


Když jsem došel domů, s klukama jsem celý odpoledne hrál. Jennie byla někde u kamarádky nebo co. Večer jsem byl na mobilu a dostal jsem nevyžádanou zprávu, nejspíš to bude nějaký úchyl. Když jsem si přečetl od koho byla tak jsem nebyl moc daleko od pravdy, byla od Jimina.

NECHTĚNÁ TOUHAKde žijí příběhy. Začni objevovat