Druhý den po tom „příjemném" zážitku s Lynn jsem se ve škole na ni ani nepodíval, bylo to tak lepší, ona naštěstí taky nedávala nic najevo.
Na obědě jsem seděl s Hobim a Namjoonem, bavili jsme se jako vždycky nic extra. Akorát Jimina jsem dneska vůbec neviděl, Sugu toho jsem potom zahlédl na obědě, seděl úplně sám. Neříkám že mi ho bylo líto, to zase ne, ale nebyl na to pěkný pohled... Sugu sice neznám, ale přijde mi jako každý obyčejný kluk, nikdy bych na něm nepoznal že to je gay. Byl to spíš takový pohodář a přišlo mi že ze zlých narážek na něj si nic nedělal, ale když někdo něco řekl na Jimina tak šlo do tuhého. Minulý rok byl Suga vyloučen na dva týdny za to že brutálně zmlátil jednoho ze studentů za dlouhodobou šikanu právě Jimina. V tu dobu se na škole o ničem jiném nemluvilo, dokonce i ke mně se dostaly ty největší podrobnosti. Začalo to chvíli po tom co se Jimin s Sugou začali veřejně prezentovat jako pár. Jimin míval každý den popsanou skříňku různými nápisy jako například chcípni buzno a tak podobně. Potom se to vyvinulo i v kyberšikanu, ale vždycky to bylo anonymní.Po nějaké době Suga zjistil kdo to měl na svědomí, byl to kluk ze stejného ročníku jen z jiné třídy. Suga si na něj počkal na záchodech a tam ho zbil tak, že ten kluk strávil měsíc v nemocnici.
Mně osobně to přišlo trochu moc přes čáru a hlavně ze strany toho kluka, neměl moc velký štěstí. Suga totiž moc dobře věděl co dělá, v té chvíli nebyl skoro nikdo na záchodech, takže nikdo nemohl jeho plánu zabránit.
Tak si říkám, že bych s ním nechtěl přijít do konfliktu.
Celou dobu co jsem nad tímhle přemýšlel, jsem koukal do blba směrem kde sedí Suga.
Od mých myšlenek me přerušil NamJoon.
„ Co je? Jsi se do něj zabouchl?"
Když to dořekl, Hobi si dal ruku přes pusu a začal se smát s plnou pusou jídla, div se neudusil.
„ Copak? Aby si nám náhodou nežárlil." Odpověděl jsem ironicky.
Na to Hobi hned zareagoval : Ooooooo.
„ Pojďme změnit konverzaci, přece jenom tahle vznikla na úkor Sugy." Řekl NamJoon.
„ Jo, to by jsme měli." Souhlasil Hobi a přitom kýval hlavou.
„ Nezahrajeme dneska League of Legends?" Navrhl jsem.
" Jo, klidně a přidá se k nám i Jin, je teď nemocný." Odvětil Hobi.***
Večer jsem šel k Jennie, pozvala mě dneska k sobě.
Když se otevřely dveře, hned z nich vyletěla a vrhla se mi kolem krku a přitom vykřikla : filmová noc.
„ Cože? Filmová noc? Dneska?" Odpověděl jsem zmateně.
„ Vždyť je dneska pátek ty hlupáčku".
„ Ale já nemám KFC."
„ Ještě dneska ti to prominu." Lehce se usmívala a protočila oči.
„Tak to jsem rád." Dal jsem ji pusu a přitáhl si ji těsně k sobě. Začali jsme se něžně líbat, dal jsem ji ruce kolem pasu a potom sjel rukou níž a chytl ji za zadek. Jennie se usmála a dala mi ruce kolem krku.Po pár vteřinách nás vyrušilo něčí odkašlání.
Hned jsme se odtrhli a uviděl jsem Jimina, jak stojí naproti nám a má v rukách plno jídla.
„ Nezapomeňte že jsem tady taky já."
Rychle jsem se otočil na Jennie. „ Jakto že je tady?" Zeptal jsem se ji.
„ Stojím přímo před tebou, tak se můžeš zeptat mě." Řekl pobaveně Jimin.
"Ptám se Jennie, protože mi zase neřekla že nebudeme sami." Řekl jsem v klidu.
„ Dneska jsem nebyl ve škole, jsem totiž nemocný tak ti to mohlo dojít."
„ To že si nebyl ve škole jsem si všiml, ale ...než jsem to dořekl pustil se do toho Jimin : „ Je, ty sis všiml že jsem nebyl ve škole? To je milý"
„ Co? Všiml jsem si Sugy na obědě, jak sedí sám, podle toho jsem usoudil že nejspíš nejsi ve škole, nic víc."
„ Kluci no tak, přestaňte se hádat, minule jsme se bavili tak jsem myslela, že by nebylo špatný kdyby jsme se zase sešli." Řekla napůl provinile a napůl pobaveně.
„ Příště nám to můžeš konečně dát vědět předem." Řekl se smíchem Jimin.Byl jsem naštvaný, kdyby tu nebyl Jimin a nevyrušil nás určitě by to zašlo dál než jen k líbání. Nezbývalo mi nic jiného než se smířit s tím, že prožiju další večer s Jiminem a Jennie.
ČTEŠ
NECHTĚNÁ TOUHA
FanficPříběh vypráví o opětované, ale zároveň nechtěné lásce dvou kluků, kteří se k sobě dostali celkem náhodou. Jeden z kluků Jeon Jungkook si začne uvědomovat své city k Jiminovi, jenže je v tom menší háček. Jimin je už dávno zadaný a hlavně Jimin je br...