🥴13🥴

308 26 1
                                    

Jimin Park: Ahoj, nezašel by si někam?

                            Jungkook Jeon: Jako vážně?

Jimin Park: Jasně, proč ne? 😊

                           Jungkook Jeon: a vysvětlíš mi co to bylo dneska?

Jimin Park: nic co by se ti nelíbilo

                            Jungkook Jeon: Nelíbilo se mi to! Vždyť si na mě sahal před spousty lidma, dokonce před tvým klukem

Jimin Park: myslel jsem, že po tom našem líbání mužů😊

                             Jungkook Jeon: byl jsem opilý, nevěděl jsem co dělám

Nebo snad věděl? Nebudu nad tím přemýšlet.

Jimin Park: aha dobře a zajdeme někam tedy?

Asi bych měl jít, chci si s ním všechno vyjasnit.

                              Jungkook Jeon: jo půjdu...

Jimin Park: Tak supeer, zítra ve čtyři, kavárna na náměstí buď tam.

                                                       Zobrazeno



************

Pohled Jimina

Konečně jdeme někam kde budeme sami. Snad mi dá šanci a lépe mě pozná. Tak hrozně se těším na jeho čokoládové oči, vždycky když se s ním setkám pohledem, mám pocit že se do nich propadám, někam do neznáma. Jenom nad jeho očima bych mohl přemýšlet celé hodiny, ale teď už se musím soustředit a přijít na to, co si vezmu na sebe. Nic extra, ale zase ne nic obyčejného přece jenom je to schůzka s Jungkookem. Už při té myšlence mám husí kůži.





Pohled Jungkooka

Blížil jsem se ke kavárně a musím uznat, nervozita mě zaskočila celkem rychle, tohle všechno bylo pro mě tak nové. Má nervozita ještě víc stoupla, když jsem uviděl až moc upraveného Jimina, doufám že to nebere jako rande. Šel ke mně se stejně nasazeným úsměvem jako vždycky, ten úsměv mi přijde více a více milejší.

" Ahoj Jungkookie" pozdravil mě a sebejistě mě obejmul.

" Ehm, dobře..." řekl jsem si potichu spíše pro sebe a obejmul jsem ho tedy zpět.

" Ahoj Jimine" odstoupil jsem od něj a on na mě upřeně hleděl, přímo mě propaloval pohledem. Zůstal jsem tak chvíli v transu, zamrkal očima a navrhl sarkasticky : "tak jdeme tam, nebo tu budeme takhle stát".

" jasně, jdeme. " a zase ten jeho úsměv...

Posadili jsme se, objednali si každý kafe a začali konverzaci čím jiným něž školou. Ale nepřišli jsme sem se bavit o škole, tak jsem se ho začal vyptávat na přijatelnější téma.

" A co Suga? Jste v pohodě?"

" Jasně, víš my jsme se ještě nikdy nepohádali, máme opravdu bezchybný vztah."

" Až na to že saháš jiným klukům na koule a líbáš se s nimi." po tomhle se pozastavil, nejspíš nevěděl co říct. Tak jsem mluvil dál.

" Když už jsme u těch partnerů, cítím se vůči Jennie špatně, jelikož poslední dobou se mi víc a víc dostává někdo jiný pod kůži a nechci si to připustit. Cítím se špatně a nevím co si o tom myslet." když jsem to dořekl vypadal celkem zmateně, zřejmě mu došly slova.

" Poradil by si mi?" zeptal jsem se dodatečně.

"Jediný co ti můžu poradit je dělat to co ti říká srdce, jinak nic víc." když říkal tuhle větu položil svoji ruku na mou, kterou jsem měl položenou na stole. Chvíli jsem tu ruku hypnotizoval a potom zvedl nejistě pohled na něj, sebral všechnu svou kuráž a řekl : " A co když ten člověk o kterém jsem mluvil jsi ty?"

" Jak jsem říkal, poslouchej své srdce."

******

Stáli jsme ve frontě, aby jsme mohli zaplatit. Jak jsme tak stáli vedle sebe, všiml jsem si že je nejspíš ještě nižší než Jennie, ale jen o pár centimetrů. Byl opravdu roztomilý, možná i roztomilejší jak některé holky.

Jimina jsem doprovodil před dům. Celou cestu jsme si neřekli ani jedno slovo, myslím si že mu to také nevadilo, radši jsme se každý utápěl ve svých vlastních myšlenkách.

Rozloučili jsme se a obejmuli, Jimin se pomalu chystal mi dát pusu, ale čekal na mou reakci. Pohledem jsem uhnul do strany a nic neříkal. On se jen vyhoupl na špičky, vtiskl mi rychlou pusu na tvář a odešel. Začal jsem se lehce červenat jak debil, sakra co to se mnou je? Radši jsem se dal rychle k odchodu aby mě náhodou neviděl.

—————————————————————
Ahooj doufám že vás to pořad baví😆
Mám připravené nějaké zajímavé zvraty které by se mohly stát, ale to až po nějaké době. Přece jen si Jungkook začíná teprve pomalu uvědomovat své city😬

NECHTĚNÁ TOUHAKde žijí příběhy. Začni objevovat