🍷10🍷

327 29 4
                                    




Ráno následujícího dne bylo opravdu těžké. S Jiminem jsem nenavázal ani jeden oční kontakt, radši. Jimin ten byl celou dobu zamklý, i Jennie si toho všimla.

"Jimine, stalo se něco? Mám o tebe starost" říkala s lítostí v hlase.

Nic se neděje, možná mám ještě horečku, nevím." Když to dořekl lehce sklouzl pohledem na mě. Zaznamenal jsem ho, ale radši jsem pořád koukal před sebe a jedl. 

" Dobře, ale kdyby se něco dělo, víš že mně se můžeš svěřit" odvětila s úsměvem. Jimin jen kývl hlavou, zvedl se a dal nádobí ze snídaně do myčky. Když to dodělal odešel bez jediného slova na horu do svého pokoje.

Jennie si sedla vedle mě ke stolu a začala jíst.

" Mám o něj celkem obavy, poslední dobou je vážně nějaký divný, co myslíš?" když to dořekla koukla se na mě s vážným výrazem a mě zaskočilo jídlo v krku a já začal hlasitě kašlat.

Jediné co jsem ze sebe při kašlaní dokázal dostat bylo : " v-vůbec netu-ším."

Jennie na to jen zareagovala dlouhým hmmmm, přimhouřila oči, rukou si podepřela hlavu a koukala jen před sebe na kuchyňskou linku zatímco já jsem se tam dusil.

Když se mi konečně podařilo ten kašel zklidnit,  Jennie se z ničeho nic narovnala a začala se nadechovat a já se bál co z ní vypadne.

" Co kdyby jsme udělali dvojí rande? Jakože já, ty, Jimin a Suga? Aspoň bych viděla co mezi nimi je, když mi to nechce říct.

Přemýšlel jsem co řeknu, vážně se mi do toho po včerejší noci nechce, ale Jennie byla z toho nápadu opravdu nadšená tak jsem s neupřímným úsměvem odpověděl : " Jasně, to je skvělý napad."

" Super, tedy domluveno, teď ještě aby souhlasil Jimin a Suga."


****

Vyšel jsem z vany, vzal si na sebe černé džíny, bílé triko, mikinu a vyrazil.

Jennie nám zarezervovala stůl v nóbl restauraci. Přišel jsem k recepci, řekl svoje jméno a nějaký týpek, který vypadal jak číšník mě zavedl přímo ke stolu kde už seděla Jennie. Pozdravil jsem ji, dal ji pusu na tvář a sedl si vedle ní.

" Už se nemůžu dočkat až přijdou, určitě si to užijeme" řekla celá natěšená. Začal jsem se trochu cítit nesvůj přece jenom co dělám v takové restauraci. A taky tady panovalo hrozné ticho přitom ta restaurace byla plná. Lidi mluvili tak potichu div nešeptali, nelíbilo se mi tu.

Po nějaké chvíli spolu Jimin s Sugou dorazili. Trochu jsem se zhrozil když jsem viděl, že oba dva přišli v košilích a já jen v obyčejném tričku a džínách.  Celkem jsem litoval toho, že jsem se neoblékl líp.

Oba dva nás pozdravili s velkým rozzářeným úsměvem. Divil jsem se, ráno Jimin vypadal mnohem hůř.

" Ahooj zlatíčka" vykřikla Jennie, zvedla se a objala je. Já jsem tam jen seděl a sledoval je, nesnáším tyhle chvíle.

Posadili se naproti nás a Jimin spustil : " Lásko, tohle je Jungkook určitě ho znáš ze školy" celého si mě prohlédl a řekl : "Jo, znám od vidění" a věnoval mi lehký úsměv.

Každý jsem si objednali jídlo, popravdě nevím co jsem si objednal, ani jedno z těch názvů mi nic neříkalo, tak to bude překvápko.

Zatím ten večer byl nudný, povídali jsem si o základních věcech aby jsme se trochu poznali. Občas někdo řekl něco vtipného a my jsme se tomu vždycky zasmáli. Postupem času jsem zjistil že Jimin má stejné zájmy jako já, pokaždé když řekl nějaký svůj koníček nebo názor, musel jsem s ním souhlasit. Když jsem prohlásil že chodím cvičit Jimin mi hned nabídl, jestli by jsme nemohli spolu zajít do posilovny, protože nemá nikoho kdo by chodil s ním.

Najednou se zvedl Suga že si jde zakouřit a Jimin šel s ním.

" Nevěděla jsem že kouří" řekla když koukala jak odcházejí.

" Taky jsem to nevěděl, musel s tím začít někdy teď."

" Vůbec mě nenapadá důvod proč je Jimin poslední dobou takový, vždyť je teď zase normální. Dokonce ani nevidím že by měli nějaký neshody, nechápu to."

" Noo, říkal přece že to bylo z té horečky." řekl jsem v naději že se nedozví proč se tak chová, vlastně já to taky nevím, ale určitě to má něco do činění s tou včerejší pusou.

Když jsme tam jen tak seděli přemýšlel jsem o Jiminovi, divil jsem se jak jsem ho mohl tak nenávidět, je opravdu dobrý kluk to samé i Suga, ale Jimin mi je víc sympatičtější, je vtipnější, máme víc společných zájmů a je taky hezčí. Počkat co?!


****

Uběhli tři hodiny a já jsem si stoprocentně jistý že jsem opilý. Když jsem se koukl na ostatní, tak si myslím že nejsem jediný. Dočista jsem umíral smíchy, když jsme napodobovali naše učitelky ze školy.  Jennie se smála taky i když nikdy v životě neviděla ani jednu z našich učitelek. Suga to nejvíce rozbil ve chvíli, když vykřikl : A takhle chodí úča na děják s její velkou prdelí" zvedl se stoupl si a začal ji napodobovat vedle našeho stolu, v tu chvíli se na nás všichni dívali jak na zjevení. Propukli jsme v ještě hysteričtější smích když dodal : Až na mě zase začne řvát co se opovažuji nepsat si poznámky, tak ji řeknu ať už laskavě uhne od tý tabule, protože nevidím přes tu její tlustou prdel."  Když to dořekl jeho pobavený výraz se změnil na překvapený, když ho nějaký chlap začal tahat od stolu.

————————————————————————
Nuuuuuuudaaaa
Omlouvám se za chyby 😁

NECHTĚNÁ TOUHAKde žijí příběhy. Začni objevovat