الفصل السابع

91.4K 1.6K 18
                                    

الفصل السابع
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
سبحان الله وبحمده ✨✨ سبحان الله العظيم
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
دخل سليم شركته في ثقه هو بستمع الى همسات النساء وهي تتحدث  عن واسامته وأناقته ورجولته  ومدح الرجال العاملين في شركته عن عيونه الحاده مثل الصقر تراقب كل ما حولها نجاحه في سوق الأعمال
  ودخل  مكتبه و طلب من السكرتيره  هاتيلي جميع المستندات الخاصة باجتماع النهارده وجميع تعليقات الخاصه بالمواعيد اللي اتلغت اللي كان يوم اللي فاتت واطلبي مستر احمد.
بوسي : سكرتيره جميله خريجه الجامعه الامريكيه تعشق الميك اب و الفاشون
من اكثر الاشياء اللي بتضايق منها سليم لبسها المكشوف.
سليم : بوسي انا طلبت منك كام مره لبسك ده أوفر اوى وانا مش فاتح مكتبي استعراض اخر أنذار ليكي.
دخل: مكتبه وقاعد عليه وطلع فونه.
سليم : سعد مدير الحسابات بتاعه شركات سليم عاوز احدث فون في مصر بالخط و يكون رقم مميز و لاب توب نفسي الماركه وتجيبهم على هنا بسرعه.

احمد: ده ايه يا باشا كل ده تاخير ده انت مواعيدك زي الساعه يا ترى اختفيت فين متاخر جيت ليه  ما كنت تضرب اليوم كله ايه كانت مزه حلوه للدرجه دي طيب قول لاخوك الغلبان اللي قرف من مها اللي لازقه دى.

سليم :  أهدى شويه مزه ايه وقرف ايه اللي بتتكلم فيه وبعدين احنا هنا في الشغل ممنوع الكلام في اي قرف  من اللي انت بتقوله ده.

احمد :  ياساتر عليك عمرك ما هتتغير خلاص خلينا في الشغل في اجتماع كمان نصف ساعه على نناقش بنود العقد الجديد وبعدها في اجتماع   في الفندق نتقابل  الوفد الروسي وده اللي هياخد اليوم كله ولو اتفاقنا  بكره هتكون خلصنا  وعندي مزه روسيه لك يا عم هتنسيك الدنيا بنت صاحب الشركه و هتموت عليك من المره اللي فاتت وما رضيتش اعمل معها اي حاجه عشان عينيها عليك رغم اني هموت عليها ايه سليم بنت انما ايه اجمل من قمر.

سليم : قولي معملتش معاهاحاجه ليه  لا غلطان انا ما بحبش الروسيات وبعدين هو انا هتجوزها فا بتحافظ عليها خش بقلب جامد.

احمد :  سيبك من الكلام ده كله ايه اللي كان و اخدك انت اليومين دول ما كنتش بترد علي ليه.

سليم : بيقلب في  الملفات اللي قدامي مش وقته ده موضوع كبير و احكيلك عليه بعدين يلا قوم  عشان الاجتماع مش عاوز باند من العقد يكون مش  لصالحنا ده انذار.

احمد  : عيب عليك يا باشا  ده احنا رجالتك  كله لصالحنا ان شاء الله سلام وبيغمز  بعينيه بس لازم اعرف مين المزه اللي خبيتها عندي.

سليم : زقله الانتيكه اللي قدامه على المكتب.

احمد :  بطريقه دراميه يا دماغي يا مفتري يا ظالم روح منك لله و سابو خرج وهو بيضحك
وقفل الباب  ورجع فتح الباب تاني لازم اعرفها برده مين المزه دي.

ياسمين الهجرسي هوس عاشق وأنوثة طفله رومانسيه حد الجنون ل ملكه الاحساس حيث تعيش القصص. اكتشف الآن