الحلقه رابعه
من الحلقات الخاصه من هوس عاشق وأنوثة طفله
سبحان الله وبحمده ✨ سبحان الله العظيم
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في جناح سليم
سليم طلع ودخل اوضه بتاعته كانت همس عامله نايمه راح قاعد جنبها وبيلعب في شعرها حبيبتي متزعليش عشان خاطرى يعني ينفع محضنش بناتي انا بحبهم هما كمان متنسيش أنهم حته منك .
همس : متقولش انك بتحبهم وبتعيط انت بتحبني انا بس انا بنتك وحبيبتك اكدب عليا وقول انك بتحبني اكتر منهم أو من اي حد في حياتك .
سليم: انت اغلي من عمرى وحبك في قلبي لدرجه معدش مكان لحد غيرك أنتي في قلبي ونفس اللي بتنفسه ومقدرش اعيش من غيرك وياريت ما اشوف دموعك لأنها اغلي من الدنيا كلها بس بلاش تزعلي مني وحياه سليم.
همس: قامت حضنته وقاعده علي رجله سليم انت ابويا وحبيبي وابني وصحبي واخويا وكل اللي ليا في الدنيا وقربت وسندت علي دماغه وبتشم نفسه انا بحبك وبموت فيك وخايفه اوى حبي يقل في قلبك وفكت زراير قميص وسندت بديها علي صدره وبصتله عارف انا الحاجه الوحيده اللي نفسي فيها افضل في حضنك لحد اخر نفس فيه.
سليم: ضمها اوي ليه انا نفسي اموت في حضنك وحتي بعد ما اموت افضل في حضنك نفسك ريحتك شغفك جنونك طفولتك انوثتك كلك علي بعضك مني وليه يا رب ما يحرمني منك ربنا.
همس: خطفت كلامه في بوسه كبيره وحضنته وبعدت عنه وقربت من ودنه واتكلمت بأثره وحشتني ونفسي ادوب فيك ولفت رجليها حوالين وسطه.
سليم: وانا مستعد افني عمرى ونفسي جواكي وليكي وبيكي وشالها وباسها من عيونها وخدودها و رقبتها ونزل علي صدرها وبصوت كله حنيه وشغف وجنون ورعشة اشتياق حبيبت قلبي وبنت عمرى وفون رن فيديو كول
همس: بصتله بعصبية ليلتك سوده مهره بتتصلةبيك فيديو ليه في ساعه دى ومن امتي انت بتكلم حد فيديو كول يا سليم باشا.
سليم : أهدى يا حبيبتي دى مجنونه وبيضحك وبعدين انا عمرى ما كلمتها هي أو غيرها فيديو كول وبعدين مش هرد عشان تعرف حدودها.
همس : مين ده اللي مش هيرد لا يا حبيبي هترد وقدامي واياك تديها ايحاء اني جانبك دى هانم شكلها عندها حاجه مهمه ثالت مره تتصل بيك وبصوت عالي رد يالا.
سليم : أهدى انا هرد بس عشان اعرفها انها مينفعش تتصل في الوقت ده وفتح الفيديو ايوه يا مهره ولسه هيتكلم أنصدم من منظرها بتكلمه وهي قاعده في البانيو وبص ل همس اللي دموعها بتنزل شلال ومسك ايديها عشان تهدى .
مهره : هي القرده بتاعتك جنبك قولها معلش بقى يا سليم اصلي في العشا بتاع النهارده مشبعتش منك اااااه اسفه قصدى نسيت اقولك علي حاجه مهمه تخص ديل اللي بنا بس شكلي اتصلت في وقت غير مناسب وخصوصاً انك من غير لبس بس هي القرده بتقدر عليك وبتضحك بأثره .
سليم : قام وقف واتكلم بعصبيه وصوت عالي جداً انا مش من طبعي اني اشتم واحده ست بس انتي انسانه زباله ومش محترمه واياك تتطاولي علي دكتوره همس دى الضافر اللي بيطيره المقص منها بمليون واحده زيك ولازم تفهمي انها ملكه متوجه علي نساء العالم وان كان علي ديل اللي بنا انسيه عشان انا ميشرفنيش اتعامل مع واحده رخيصه زيك ومسك فون كسره وبص شاف همس قاعده في الأرض ضمه رجلها وبتعيط وبتتهز .
سليم جرى عليها وحضنها مالك يا قلب سليم سامحيني انا حطتك في الموقف ومقدرش اسف ارجوكي اتكلمي قولي حاجه.
همس : ليه الكل مستكترينك عليه انا عارفه انك تستحق افضل ست في الكون كله بس انا اكتر ست في الكون حبيتك وانا هموت لو بعدت عنك خليك معايا متسبنيش عشان خاطرى يا سليم بلاش خاطرى عشان خاطر اي حد انت بتحبه مش انت بتحب بناتك لالالالا انت بتحب باهر اكتر منهم لااااااااااا انت بتحبهم كلهم زى بعض وحياتهم كلهم انا فكره اللي حصل زمان وكانوا عاوزين يبعدوني عنك ووقفت وفضلت تصرخ وتعيط لحد ما وقعت في الارض اغمي عليها وقبل ما تقع كان واخدها في حضنه.
سليم: بيبكي حبيبتي همس ليه مصره توجعي قلبي وتبقي نقطه ضعفي وحطها علي سرير وفوقها وباسها من دماغها انا اموت ولا ابعد عنك يا هبله انا عندى استعداد اخدك واعيش بيكي في جزيره مفيهاش غيرنا بس بلاش اشوف دموعك يا نبض قلبي.
همس : وحيات اغلي حد بتحبه بلاش تبعد عني
سليم: لازم تبقي واثقه معنديش اغلي منك في الدنيا انتي اغلي من ولادى غلوتهم بس عشان هما منك يا بت انتي اللي قدرتي علي سليم انتي مني وقبل ما تكوني حبيبتي أو مراتي انتي بنتي مفيش ست في الكون قدرت تحرك شعره من سليم سيف النصر ليه ضعيفه كده فوقي وقومي عاوز همس شرسه ومسح دموعها وقام وقف وفتح ليها دراعته وبيشاور ليها بدماغه انها تيجي حضنه .
همس : قامت وقفت واترمت في حضنه بجد عمرك ما هتبعد عني ابدا حتي لو مهره ام صرم مجرر دى وبتتكلم بطفوليه .
سليم : بيضحك بصوت عالي يعني إيه ام صرم مجرر دى انتي الفاظك محتاجه تتهذب وبابا سليم هو اللي هيهذبها وبيقرصه في خدها.
همس: بتضحك بصوت عالي انا سمعت ممرضه بتتخانق مع صحبتها وقالتها فجات في بالي دلوقت بس قولي بنسبه لالفاظى اهذبها في كل الأوقات ولا ايه رأيك وبتغمز بعيونها ليه.
سليم : بيضحك هذبي الفاظك اللي معايا انا قولي كل اللي نفسك فيه ووقت متحبي وابقي علي طبيعتك انا سترك وغطاكي يا قلب سليم وفضل يبوسها لحد ما وصل چيم بتاعه.
همس : انتبهت هو احنا هنا بنعمل إيه .
سليم : ماهي مهره زفت ضربت الليله وانتي لازم تهدى الأول مش عاوز حاجه تحصل بينا وانتي دماغك مشغوله رغم اني هموت عليكي جداً ونفسي اوووووووى افترسك فبقول العب بيكي رياضه تفكي واعصابك تهدى وبعدين اعمل اللي انا عايزة مسموح تقولي كل اللي انتي عايزاه طلع بيها المشايه .
همس :قصدك اقول اللي نبض قلبي بيحب يسمعه يا عيون همس.
سليم : بقيتي شقيه ومجنونه بس انا بقي مجنون بيكي مهووس ومتيم بيكي لحد اخر عمرى .
نزلها من علي ضهره ولفها ووقفها علي رجليه وفضل يبوسها ويعضها في شفايفها وخدودها وهي تضحك ونزل يلعب ضغط اطلعي نامي علي ضهرى تحبي بضهرك ولا بوشك.
همس : انت تحب إيه وانا هعملهولك.
سليم: انا هسيبك تعملي اللي بحبه
همس : نامت علي ضهره بوشها وبتضحك عرفت اللي انت بتحبه ولا لأاااااا .
سليم : لو انتي معرفتش اللي بحبه مين يعرف غيرك يا نبض قلبي وبنت عمرى .
همس: فضلت تزغزه وهو يضحك وهي تضحك .
وهو وقف لعب ضغط ونام علي ضهره ورفع رجليها ومد ايده ليها ورفعها علي رجليه وفضل يطلع وينزل بيها ويبصلها بتحبيني قد ايه .
همس: قد الكون كله وبتضحك وبتهزر.
سليم: مبسوطه ولا لسه زعلانه من حاجه.
همس : مقدرش ازعل منك انت نبض قلبي وروحي وحياتي وعمرى ما اقدر ازعل منك ابدا ولا اى حاجه تأثر فيه غير بعدك عني .
سليم نزل رجله ووقعها عليه وضمها اسف خضيتك صح .
همس: قلبي يا سليم هيقف ينفع كده.
سليم : باسها من خدها سلامه قلبك يا نبض قلبي انا بقول نروح ناخد شاور وترتاحي وشالها وراح بيها اوضتهم .
همس: قصدك ادوب فيك واشبع منك ولا تعبت وكبرت .
سليم: كبرت دانا هقطعك يا قلبي سليم .
همس: عاش يا وحش و كمان هتساعدني في شور دانا هدلع دلع رهيب .
سليم : قصدك هتتقطعي يا روحى واسبتلك اني مكبرتش .
وغرقوا في عالم كله سحر وعشق وغرام وجنون ورومانسيه.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
تاني يوم
في شركه
سليم : اسمع يا احمد مهره لازم اسهم شركتها تبقي رخص التراب ومتسقلش عملت ايه.
احمد : اعتبره حصل في خلال ساعتين هتكون خسرت كل شركتها.
وفعلا بعد ساعتين مهره كانت عند سليم.
مهره : ارجوك يا سليم باشا ارحمني انا كده خسرت كل ده عشان كنت معجبه بيك.
سليم : بصلها بقرف عشان فكرتي تجرحي مراتي وبسببك نزل دمعه من عيونها وانا اللي يفكر بس يزعلها امحيه من علي الارض واحمدى ربنا انك لسه عايشه ودلوقتي تختفي من قدام وشي ولا اطلب الامن يرميكي بره وبصوت عالي نده علي سكرتيره وصلي الباتعه دى بره وبيشاور عليها بقرف .
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في السخنه
احمد : نايم علي سرير وواخد ايمي في حضنه انا عارف انك اني مقصر معاكي ودا مخلي عقلك يقولك اني ببعد عنك عشان الخلفه صح بس تفكيرك غلط انا انشغلت عشان سليم كتب أسهم في الشركه باسمي وكان لازم اسبتله اني قدها مش عشان الهبل ده وبعدين يا ايمي ادهم كلها كام سنه ويتجوز ويبقي عنده اولاد وهنختم حياتنا مع احفادنا.
ايمي : يعني انت سعيد معايا ومش هتسبتي يا احمد.
احمد : اسيبك ازى يا نبض انا هموت وانتي اللي هتختمي عليه قرأن.
ايمي: دموعها نزلت حرام عليك ربنا يجعل يومي قبل يومك .
احمد : حرام عليكي انشاء الله هنعيش مع بعض لاخر عمرنا وحضنها وبعد عنها بقولك انا لسه مشبعتش منك وشلها وخرج بيها ونزل بيها في البسين وبداء رحله الدلع بتعتهم.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في فيلا محمد
سهيله: بتضحك بصوت عالي والله انت مجنون .
محمد: خارج من التواليت وبيضحك ليه بقي مجنون عشان اشتريت سرير طيب اعمل ايه كنت عاوز ابارك فيلا وهنسافر قبل ما تتفرش وانا حابب كل مكان ملكنا يشبه علي حبي ليكي.
سهيله: ربنا يخليك ليا يا حبيبي وانا فعلا اسعد ست في الدنيا.
محمد : انا عارف اني ضغطتك وحرمتك من بنتنا ومنعتي نفسك من الخلفه عشان تفضلي جنبي عشان ابني مستقبلي بس وحياه رهف ما كنت اعرف اني ظلمك معايا.
سهيله: حبيبي انا مسمحاك وبعدين انا كمان بقيت دكتوره كبيره وانت وقفت جنبي وساعدتني ربنا يخليك لينا واترمت في حضنه بقولك عاوزه السرير ماينساش الحرب الداميه اللي هتحصل عليه تاني.
محمد: استعني علي شقه بالله.
وراحوا في دنيا مفيهاش غيرهم بس.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
تاني يوم
همس رتبت حفله عيد ميلاد البنات وكلهم كانوا مجتمعين والبنات وهمس لبسوا فساتين زى بعض والاغاني اشتغلت وسليم كان هيتجنن من دلع همس في الحفله وكل اتنين قاعدين جنب بعض واشتغلت اغنيه عمرو دياب يوم تلات وهمس رقصت هي وبناتها وسليم كان هيموت من الغيره عليهم .
ادم وادهم بصوا لبعض وراحوا ل سليم .
ادم : انكل عجبك اللي اللي هانم مرمر بتعمله ده.
ادهم: لا انا ممكن يجيلي سكته قلبيه لو فضلت اتفرج عليها وهي بترقص والشباب الفرفير دول بيصفروا.
سليم : اخرص انت وهو ما هو لو انتم مسيطرين كان زمانهم عاملين ليكم حساب .
ادم : اللي حضرتك ميسطرتش من سنين احنا اللي هنسيطر.
سليم : انا هوريك يا روح عمك اني مسيطر وراح ل همس وقرب منها دانا هموتك النهارده وطلب الاغنيه من الاول تاني ورقص معاها هي والبنات وانضم ليهم باهر وفضل يرقص ويشيل اخواته وكلهم استغربه من رد فعل سليم .
همس : وهي بترقص قربت من سليم شكراً يا نبض قلبي .
سليم : بيجز علي سنانه ارقصي يا قلبي دانتي ليلتك هتبقي بمبي.
همس : مش اهون عليك وحضنته .
فريده : شوفي همس اللي مش هتكبر أبدا بترقص مع ولادها ازي مش عامله حساب لحد مش خايفه ان حد يصورها.
هدى : اولا كل الموجود معارفنا وأصحاب الولاد وهي امرت الامن جمع كل الموبايلات وفتش الشباب كويس هي عامله حساب كل حاجه لانها بتعشق سليم وعمرها ما تزعله أبدا فاهدى بقي .
فتحيه: يا شيخه انتي مبتعرفيش تفرحي اي نكد دا ومنكد عليهم دانتي مبقتيش بتفوتي حاجه اللي لما تنكدى عليهم .
فريده بقيت وحشه دلوقتي ماشي انتي وهيه.
والاغنيه خلصت سليم مسك ايد همس وراح ل ادم وادهم يا رجوله انت هو بناتي امانه بس لو واحد فيكم نزل دمعه من عنيهم هعلقه ولا قالها كلمه بس تزعلها بعمرك انت وهو.
وشال همس تعالي بقي انتي كبرتي وانهبلتي وبتكلم بعصبيه .
همس : ونبي يا سليم اخر مره وبعدين احنا رايحين فين مينفعش نسيب عيد الميلاد البنات ونمشي اهون عليك.
سليم : تهوني يا قلب سليم وحطها في العربيه وكفايه اللي انتي عملتيه وبعدين بناتك معاهم اللي هيكمل الحفله واخوهم معاهم اطمني وانا مواصي احمد وعامر ومحمد هيباته في فيلا معاهم .
وركب وساق العربيه وكل شويه يبصلها بعصبيه انهبلتي يا هانم وبترقصي اعمل فيكي ايه هونت عليكي يا همس اي عقلك اتجنن بس انا اللي هرجعهولك اصبرى وهي بتعيط.
همس: اسفه بس انا اتفقت مع البنات اني هرقص معاهم .
سليم : رقصتي ماشي استلمي بقي اللي هيجرلك.
ووصله فيلا اللي كان سليم اشترها لما ساب فيلا العيله ونزل وفتح ليها باب العربيه ومد ايده ليها انزلي يا هانم.
همس : مسكت ايده باستها اسفه ونبي سامحني .
سليم: بصوت هادى وكله حنيه هنتكلم في شارع اتفضلي ادخلي ودخلوا .
ووصله لباب الداخلي افتحي انتي الباب .
همس : بتبصله بستغراب افتحه انا ليه .
سليم بصلها وابتسم افتحي يا حبيبتي.
همس : فتحت الباب ووقع عليها ورود بصتله وفضلت فتحه اديها وهي بتلف وهو واقف وحاطط ايده في جيوبه وبيضحك وهمس جريت عليه حضنته وقلعت شوز بتاعها ووقفت علي رجله وباسته .
همس : كنت بتمثل عليا انك زعلان مني صح
سليم: انا زعلان منك مفيش كلام وهعقبك بس انا احتفل بيكي انتي مش بناتي عشان انتي سبب فرحتي بيهم ولما سمعت انك ناويه ترقصي انتي وبناتك جبتلك بدله رقص دى وبيشاور عليها شكلي مقصر معاكي ومبقتش اطلب ترقصي ليا لحد ما اتجننتي واتفقتي ترقصي مع بناتك قدام الناس انا عودتك كل اللي نفسك فيه تعمليه معايا .
همس : اسفه بس انا حبيت احقق طلب البنات سامحني.
سليم: هسمحك بس لما ترقصي لي يالا
همس : بس كده عيوني دانا هعيشك ليله ولا الف ليله وليله.
سليم: وانا منتظر انك تبهريني .
وفعلا عاشوا ليله حلوه من دلع همس وجنون سليم .
انتظروا بعد 4 سنوات
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
رايكم توقعاتكم كومنتات كتير 20 كومنت عشان انزل باقي الحلقات
بقلم ياسمين الهجرسي
أنت تقرأ
ياسمين الهجرسي هوس عاشق وأنوثة طفله رومانسيه حد الجنون ل ملكه الاحساس
Romanceرومانسي اجتماعي اللهم صلي علي سيدنا محمد وعلي اله وصحبه وسلم ✨✨✨✨✨ المقدمه سليم غروره..... تكبره..... امتلك من الوسامه والغني وجسد رياضي الذي يتمناه النساء ولا يعترف بأهميه النساء في الحياه هو اقوى رجال الأعمال في الوطن العربي الجميع يرتجف...