الفصل السابع عشر
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
سبحان الله وبحمده ✨ سبحان الله العظيم
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في اسكندريه
فتحي : شوف يا باشا صور اختك ورماهم في وشه وماشيه علي حل شعرها وست امك اللي عامله فيها شريفه وهربت الفاجره التانيه وده العنوان اللي عايشه معاه فيه ماهي فجرت ومعدش حد مالي عنيها.
هيثم: ده شرفي ولازم اغسله بالدم بس لازم نظبط الدنيا شويه عشان محدش فينا يتأذى وفضل يفكر ورايح جاي وبيضرب كل حاجه برجله ووقف فجاه وطلع فونه وعمل كام مكالمه يالا يا حاج نقعد في فندق لازم اكرمك واديك واجبك وترتاح لحد ما اجبهالك تحت رجليك واخد أبوه وراحه قاعده في فندق لحد ما يرتب أموره .
فتحي: انت جايبني هنا ليه انا عاوز اروح عند اختك فهمت اقطع رقبتها وارميها لكلاب سكك تاكلها هي وامها .
هيثم: انا عرفت أن ده ظابط يعني لازم افكر في حل كويس اصبر كلها كان ساعه وتجيلنا أخباره.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في الفندق
سليم : كفايه رقص تعالي ارتاحي همس انتي تعبتي.
همس : لا انا كويسه الحمدلله عشان تروح ترقص مع الستات اللي هتموت عليك دانا شيفاهم هيموته ويقربه منك واتعلقت رقبته بس محدش يعرف انك ملكي أنا وفضلت ترقص وباين عليها الالم بس هو حس بواجعها اللي في رجلها .
سليم : وانتي عارفه انا مش عاوز غيرك دانا لو اطول اخبيكي جوه قلبي هعملها وشالها وفضل يرقص سلو وهو شايلها والكل كان معجب وفرحان بيهم اوى .
همس : نزلني يا سليم انت تعبت اوى هتفضل شايلني كتير انا عاوزه ارقص مع البنات انت تعبت بس اقولك انا فرحانه جدا خليك شايلني حبه .
سليم : اشيلك حبه دانا هفضل شايلك باقي فرح يا قلب سليم انا هموت واخطفك عاوز اشوف مواهبك وانتي بتبهريني
همس : هههههههه دانا هجننك وهخليك تفقد ذاكره وتنسي كل الناس اللي انا وهي مسكه في رقبته ومتعلقه بيها انا اسعد واحده في دنيا كلها ولو وزعت السعاده اللي في قلبي علي كل البشر هبقي عاوزه ادهم كمان عشان بحبك.
حبيبتي تعالي عاوزك بره
٠محمد : شوفي انا عارف انك زعلانه مني بس اخلص كلامي وردى عليا انا بحبك يا سهيله عارف اني مقصر معاكي في عواطفي بس انا بحلم بيكي ليل نهار اتمنيت انك كنتي توافقي نتجوز من شهور لحد ما وصلت سنه انتي رفضتي عشان همس وسليم بس خلاص بقا احنا لازم نتجوز انا مش مستحمل مش هفضل مقضيها الوساده الخاليه وانا حضن صورتك اللي علي المخده ياخربيت ام فكرتك دانا بترعب لو نزلت ونستها وحد من شغالين دخل وشافها.
سهيله : بتضحك وايه يعني ما انا بحضن المخده وعليها صورتك وكلهم شافوها.
محمد : خلاص اتصرفي في كام شهر اللي فضلين دول .
سهيله : انا بحبك يا محمد
محمد : يخربيت ام سهوكتك هتخليني اخدك حالا اتجوز وخلي اخواتك يضربه دماغهم في الحيط انا تعبت يا سهيله ايه يابنتي كام سنه اشغال شقه سبع سنين حب لا عشق خلاص مش مستحمل.
سهيله: قربت عليه وحضنته وانا كمان مش مستحمله بس أهدى وان شاء الله كل حاجه هتكون زى ما انت عاوز ودموعها نزلت اسفه انت استحملت عشان ظروف العيله واللي مرت بيه بس هانت استحمل كمان شويه عشان خاطري.
محمد : باسها بوسه بيعتذر فيها أنه كان سبب في دموعها اسف يا حبيبتي اني خليتك تدمعي مكنتش اقصد خلاص هستني بس مشفش دموعك تاني.
سهيله : فضلت حضنه وتعيط ومحمد بحنيته قدر يسكتها ودخله فرح تاني
أنت تقرأ
ياسمين الهجرسي هوس عاشق وأنوثة طفله رومانسيه حد الجنون ل ملكه الاحساس
Romanceرومانسي اجتماعي اللهم صلي علي سيدنا محمد وعلي اله وصحبه وسلم ✨✨✨✨✨ المقدمه سليم غروره..... تكبره..... امتلك من الوسامه والغني وجسد رياضي الذي يتمناه النساء ولا يعترف بأهميه النساء في الحياه هو اقوى رجال الأعمال في الوطن العربي الجميع يرتجف...