هوس عاشق وأنوثة طفله
الحلقه الاولي من حلقات الخاصه بعشق وجنون همس وسليم
البارت الاول
سبحان الله وبحمده ✨ سبحان الله العظيم
فيلا سليم
اسره سليم
همس 34 سنه
سليم 42 سنه
زمرده: ودلعها مرمر16سنه
لؤلؤه ودلعها لولو 16سنه
باهر : 15 سنه
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
اسره عامر
ايه: 35 سنه
عامر 41 سنه
ادهم 16سنه
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
اسره محمد
سهليه 40سنه
محمد 44 سنه
رهف 15 سنه
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
اسره احمد
احمد 42سنه
ايمي 39سنه
ادهم 16 سنه
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
فيلا سليم
فريده : قاعده هي فتحيه وهدى في جنينه فيلا و بيتفرجوا على ترتيب الحفله ووصل كل الولاد لؤلؤه ورهف وزمرده وادم وادهم وباهر.
سلموا عليهم.
وراحوا يساعده العمال في ترتيب حفله عيد الحب
وبعد اكتر من ساعتين
ادم راح قاعد الحقي يا نانا وبيمثل بطريقه مسرحيه وحاطط أيده علي قلبه تعبت يا نانا.
باهر : اكيد هترتاح لو نانا حكت لنا القصه العشق الاسطوريه بتاعت الامير سليم والاميره همس للمره المليون.
لولو : بجد يا نانا احكي لنا بابي اتجوز مامي ازاي انا بحب قصتهم اوى .
فتحيه : اي مش بتشبعوا منها كل سنه نفضل نحكي حكايتهم بس هم يستاهلوا وبتضحك.
هدى : ما شاء الله عليهم فضلوا مع بعض رغم ان جدتكم شريره دي وبتشاور على فريده فضلت تعذبهم وتبعدهم عن بعض بس في الاخر العشق غلبها وغلا بهم هم كمان.
رهف : انا لازم اتجوز واحد زي خالو سليم يحبني ويعشقني زيها وبتبص الباهر يكون زي خالو وفي كل حاجه حتي عضلاته ووسمته.
باهر : بيبصلها بعصبية ان شاء الله بس انتي اسمعي الكلام وبطلي تعاكسي خالك.
رهف : وانت مالك اسمع الكلام ولا لا انا بتكلم علي فارس احلامي.
مرمر : احكي يا نانا اصلهم هيبدوا الخناق و هيضيع والوقت ومش هنسمع الحكايه.
لولو:: انا فعلا عاوزه اكتبها روايه وتفضل كل عيله تورثها وتبقى اسطوره عشق سليم سيف النصر وكل يتعلم منهم العشق.
فريده: بدات تحكي لهم الحكايه والشباب مبسوطين لشهامه سليم وجراءته والبنات بتبكي من عشق همس و متاثرين والفون رن كانت همس بتطلب من فريده انهم يطلعوا يجهزوا .
فريده : يالا التعليمات وصلت اطلعوا البسوا واجهزوا .
فريده : يالا انتي وهي كمان عشان نجهز تعالي رهف اسنديني ودخليني جوه.
لولو : يا توحه عشان اساعدك انتي كمان.
مرمر : هدهود يالا ياجميله يا قمر العيله انتي ودخلوا يجهزوا.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
غرفه همس
بتجهز وكانت محضره فستان تحفه ل سليم لونه احمر بلون عشقها وحبها المستمر اللي بيجرى مجرى الدم في عروقها واخدت نفس طويل و خلصت وانتهت .
ميكب ارتست: محتاجه حاجه تانيه يا دكتوره .
همس : لا يا حبيبتي تسلمي كدا حلوا اوى اتفضلي انتي وانا خلاص هكمل وفعلا لبست حجابها.
واتصلت علي سليم
سليم : انا قدامك بصي وراكي كدا وفتح باب اوضه وقف متجمد زى ما يكون أول مره يشوفها وقرب منها حضنها ورفعها من الأرض وباسها من عيونها وخدودها وخطف شفايفها وهي اندمجت معاه وبعدت عنه بصعوبه وشغف عارفه لما ببعد عنك بحس اني هموت .
همس: بعيد الشر عليك متقولش كدا تاني انتي روحي والنفس اللي بتنفسه عارف اللي حاجه اللي ممكن تقتلني انك تحب واحده غيري.
سليم:نزلها علي سرير وقاعد جنبها معقول يا همس انا ابص لغيرك يا بت انا حبيتك من اول ما شفتك روحي اتربطت بروحك انتي عامله زى الاكسچين اللي بيجرى في دم مقدرش
اعيش من غيرك انتي حبيبتي وبنتي وقلبي وعمرى كله ما يسواش من غيرك.
همس : حضنته وقاعدت علي رجله انا اللي من غيرك اضيع انا عارفه اني بقيت عصبيه ومجنونه بيك بس اعمل ايه انت كل ما تكبر تحلوا أوى ووسامتك بتزيد بدرجه مهلكه بموت لما افكر أن في ستات ممكن تاخدك مني انت بتجذبهم ليك ببقي عاوزه اقلع عيونهم انا كبرت صح ومبقتش اعجبك صح لسه مش بقدر ارضي غرورك .
سليم: بيلمس وشها مين انتي وبيحضن وشها حبيبتي انتي هوسي وجنوني اثارتي وعشقي انا كل مره بشوفك ببقى عاوز ادخلك جوه ضلوعي ومحدش يشوفك بغير عليكي من كل حاجه في حياتك ومن اي احد ايدك تلمسه حتى المرضى بتوعك انا بدعي ربنا تفضلي تحبني و حبي يفضل يزيد في قلبك تعرفي انا لسه لحد النهارده بخاف يجي يوم وتقوليلي انا ما بقتش احبك.
همس: يبقى اخر يوم في عمري انا مقدرش انت حبيبي وسندى واخويا وابويا وابني وصحبي و عشقي وكل اللي في الدنيا يا نبض قلبي وعمري كله وباسته من كل حته في وشه وخطفت شفايفه في بوسه طويله تعترف بحبها ليه .
سليم : اتجنن وقلعها دريس بتاعها وأيده بتتحرك علي ضهرها ومنحنيتها ودخله في قصه جنونهم وبعد فتره بعد عنها وحضنها وضمها لصدره ربنا يحميكي ليا يا حبيبتي.
همس :سعيد معايا يا سليم يعني بتبقي مبسوط لما بكون بين اديك يعني بسعدك وبرضي غرورك ولا بتحس أن بينقصني حاجه كنت تتمناها فيه يعني بتحس معايا بايه يعني أنوثتي اكتملت برضيك .
سليم : بصلها همس انتي انوثتك كانت مكتمله من الاول والمصيبه لما كبرتي بقيتي بتاخدي عقلي عرفتي نقطه ضعف بقيتي تثريني وتحركي مشاعري من نظره منك اقولك سر انا بحس اني اضعف رجل في الكون لما ابقى معاكي وده بيحسسني بقمه رجولتي يا بت انتي انوثتك مهلكه لرجولتي بحبك وبعشقك يا قلب سليم ولسه هيقرب منها.
همس : باسته انا بقول نقوم الحفله وميوزك اشتغلت واحنا هنا يلا ناخد شور عشان احلق اظبط ميك اب بتاعي انا هسبقك.
سليم : شدها وقعها عليه تعالي انا هساعدك وشالها ودخل بيها الحمام دا واجب عليا وبيغمز بعيونه.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
اوضه عامر
إيه : جهزت وراحه تساعد عامر وبصتله بحب وعنيها وقعت علي سلسله اللي علي التسريحه مسكتها ادتهالوا اتفضل نسيت تلبسها وعيونها مليانه دموع.
عامر : اخدها منها ومسك اديها وراح بيها قاعده علي كنبه اللي في اوضه بتاعتهم ومسك ايديها انا عارف انك عمرك ما حاولتي تفتحيها وتشوفي فيها اي اقولك ليه ملبستهاش لانه بقت تخنقني معرفش ليه حاسس انها بقت بتدبحني وفتحها وكانت صوره ل كوكي وصوره ليها
ايه: بدموع كنت متاكده بس عمرى ما اقدرت افتحها بس اللي متاكده منه انك بتحبها حاطط صورتي ليه مع صورتها .
عامر : لانك حبيبتي انتي كمان بحبكم انتم الاتنين ومقدرش اعيش من غير حبكم .
ايه: مفيش كدا مفيش راجل يقدر يحب اتنين هو يقدر يحب واحده بس اما تانيه دى مش حب دي وهم أو اي حاجه غير حب
حب اهتمام خوف قلق علي حبيبك متسمحش لحد يشاركه قلبك الحب عطاء وفاء عشق لجنون بس كل دا كان من نصيب مراتك التانيه أما أنا وهم بالنسبة ليك وخايفه يجي اليوم اللي فيه حبها يسيطر علي قلبك كله وميبقاش ليا فيه مكان وحضنته وفضلت تعيط.
عامر : بطلي هبل يا هبله انتي روحي ومقدرش اعيش من غيرك وبعدين ابنك بقي طولك ولسه خايفه اسيبك انتي روحي وقلبي.
ايه : بحبك اوووووووى يا عامر .
عامر : وانا بعشقك يا مراتي وحبيبتي وام ابني.
ايه : يالا ننزل بقي عشان الحفله هتبتدى .
عامر : امرى اللي الله اسيب الجنه دى وانزل شكلي اتجننت .
ايه : مدت ايدها بسلسله البسها.
عامر : ابتسم بحزن واخدها حطها في درج بقولك بقت تخنقني يالا بينا.
واخدها ونزله .
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في الحفله
ايمي : أخيراً حد من عصافير العشق نزل ايه وعامر وصله .
والشباب فضلوا يصفروا ل ايه ويعكسوها.
عامر : بس يا زفت انت وهو بدل ما هضربكم بالنار.
ادم : قرب من كلمات وباسها من لديها مفيش الكلام دا ماما هترقص معايا انا اول رقصه.
عامر : موافق بس خلي بالك من موزتي بس سبهالي لحد ما الحفله تبدأ وحط أيده علي كتفها ومشي.
ادم : امرك معالي باشا ورجع وقف مع الشباب.
وكانت المفاجأة أن ثلاث بنات لبسين فساتين لونها احمر .
باهر : وقعتها سوده كانت لبست مايوه احسن اي القرف اللي لبساه دا .
ادم : بيتكلم بتريقه أهدى اسم الله علي اختك دانا هروح اكسر دماغها دا فستان تلبسه وسابهم ومشي .
ادهم : يسلم العاقل بتاعي اللي بيسمع كلامي وراح يسلم علي لولو كل عيد حب وانتي سعيده.
لولو : وانت سعيد وبتبص علي فستانها اي رأيك في الفستان حلو .
ادهم : دا يجنن وطويل ومحترم انتي حبيبتي .
لولو : ابتسمت ومردتش عليه عن اذنك اشوف مرمر بتبكي ليه.
باهر : اي يا انسه فستانك دا ما كنتي لبستي مايوه احسن .
رهف : بدموع وعصبيه ماله الفستان علي فكره بابي وامي هم اللي جبوه وهم راجعين من السفر يعني انت ملكش دعوه بلبسي اصل هقول ل خالو ولسه هتمشي مسكها من دراعها اياك اكون بكلمك تسبيني وتمشي واطلعي قدامي علي فوق عشان هتغير قرف دا .
رهف : مشيت اوف اوف انت انسان متسلط وعنيد .
باهر : طبعا ياانسه لازم تسمعي الكلام وطلع وراها لحد ما تغير الفستان.
ادم : مش انا قولتلك متلبسيش الفستان دا لبسته ليه وبطلي تبكي.
مرمر : قربت منه اسمع يا بتاع انت انا حره البس اللي يعجبني واياك تدخل في لبسي بابي هو اللي اشترها ومش معني انك ابن عمي هتدخل في لبسي لا انت فاهم غلط انا حره وطول ما بابي موجود ربنا يخليه لينا لا انت ولا غيرك يقدره يدخله في حياتي وهرقص وهغني وانت ملكش دعوه ولو قربت أو فكرت بس تتكلم معايا هعطلع عينك وسابته ومشيت وراحه وقفت مع ايمي وسهيله وايه .
سهيله : مالك يا قلب عمتك جايه مدخنه ليه كدا وهتطقي مين زعلك .
مرمر : مفيش يا عمتوا انا بس عندى صداع.
ايه: شكل ادم هو اللي عامل ليكي صداع متزعليش منه يا حبيبتي هو بس عصبي ومش بيتحكم في تصرفاته.
مرمر : بصوت هادى ومحدش فهم هي بتقول ايه وانا بقي اللي هظبطه وهخليه يبطل عصبيه.
عامر : حبيبه عمك وانا موافقك اظبطيه وانا معاكي.
مرمر : حبيبي يا عموا .
محمد : تعالو نروح نجيب البركه بتاعتنا عشان وصله اهم .
سهيله : ماما وراحت مسكت ايديها ووصلتها ل تربيزه وحشتني يا هدهود.
ايه : ماما فريده مشاء الله قمر يا حبيبتي .
عامر : توحه اي الجمال دا يا قلب عامر .
فتحيه: ربنا يرضى عنك يا حبيبي .
محمد : علي فكره انتم ناسيني ولا ايه عاوز حبه بركه زيهم انا اللي هنا يتيم ومحتاج تحنه عليا .
فريده : حبيبي ربنا يحفظك ويوفقك.
محمد: ربنا يخليكي لمراتك وبنتك يارب .
وكلهم اتجمعوا وفضلوا يضحكه واستقبلوا الضيوف .
ونزل همس وسليم والشباب فضلوا يصفره والموسيقي اشتغلت وكلهم كانوا مبسوطين جدا .
وكل زوجين رقصه مع بعض .
سليم : بحبك يا مجنونه لحقتي تعملي دا امتي .
همس : حبيبي انا معملتش حاجه انا وجهتهم بس والشباب اشتغلوا .
باهر : ممكن تسمحلي ارقص مع المدام راقصه دى .
سليم : امشي يالا من هنا انت اتجننت .
همس : ممكن يا سليم عشان خاطرى بلاش تكسر بخاطره لو سمحت.
سليم : بصلها بعصبيه تاني مره اياك تحلفيني بحياتك تاني وسابها ومشي .
باهر : قمر يا موزتي هو عنده حق بتجنن عليكي لو انا مكانه هحبسك في برج عالي محدش يوصله غيري .
همس : بتضحك منتا معاك قمر اهو وشايفه أنها غيرت الفستان بتاعها عشان ترضيك بلاش تبقي عصبي كدا هي ممكن تسمع كلامك بس براحه عليها.
باهر : ما هي عصبيه ومجنونه وبترد عليا كلمه بكلمه ببقي عاوز اخنقها.
همس : حبيبي انت لسه صغير وطريق قدامك طويل ولازم تتحكم في تصرفاتك عجبك أنها قاعده زعلانه كدا .
باهر : رقصه خلصت هروح اصلحها بعد اذنك.
همس : عيونها وقعت علي سليم وهو واقف مع بنت وبتتمايص عليه نهارك اسود يا سليم ومشيت بعصبيه وراحه ليه ابتسمت بسخافه.
سهيله : بتضحك همس هترتكب جريمه قتل حالا .
ايه : بتضحك تعالي نلحقها وراحوا وقفه معاها.
همس : بتقولي اي بقي يا حبيبتي وبتتكلم بسخريه انا نسيت اسمك قوليلي تاني .
البنت بستفزاز اسمي مهره اي رأيك فيه.
همس : مهره اممممم وبتعض علي شفايفها شكلي هخليكي حماره حالا اه يا حبيبتي انتي بتشتغلي مع سليم من أمتي .
مهره : اه احنا بينا شراكه وبتبص ل سليم بغراء انشاء الله العمر كله صعب نفترق بعد كده .
همس : بتعض شفايفها وبتهز دماغها صعب تفترقوا اه طبعاً يا حبيتي وداست علي رجله سليم وبصتله ايه رأيك يا سليم باشا في كلام مدام مهره .
مهره : بصتلها بستفزاز انسه لو سمحتي وبصت ل سليم لسه مجاش اللي يقدر مهره .
سليم : هيموت وبضحك ومسك ايد همس وبصلها بمعني انه ملوش دعوه ورفع ليها اديه بمعني استسلام .
أحمد : بيضحك وبيقول ل عامر اخوك ليله هتبقي سوده من همس يمكن تشرحه النهارده.
عامر : تراهني ان همس لازم هتعمل فيها حاجه حالا .
وفجأة البنات شغلوا مهرجان بنت الجران ورقصوا عليها هم والشباب وكلهم بيتفرجوا ومبسوطين .
همس: راحت حضنت الولاد والبنات وفضلت تضحك معاهم عشان تدايق سليم .
مهره : ممكن تسمحلي برقصه دى .
سليم : انكسف طبعآ اتفضلي وراح يرقص معاها .
همس: قاعدة مع فريده وكلهم وشافتهم وهم رايحين يرقصه قامت وقفت كدا يا سليم اصبر عليا.
فريده : اهدى هي ضيفه ولازم يجملها.
همس : لو سمحتي يا ماما محدش ليه دعوه بيا وقامت واخدت عصير وراحت ليهم وخبطت فيها وقعت عليها عصير .
مهره: بعصبيه اي مش تفتحي يا مدام .
همس : بصتلها بسخافه انتي اللي تفتحي واياكي تقربي من سليم تاني مره فهمتي اصل اللي هتلمسه أنا ممكن اطلع بروحها فهمتي ودلوقت اتفضلي بره .
مهره : بصتلها بكره لما نشوف يا سليم باشا هتعمل اي في اللي جاي وسابتهم ومشيت .
ومحمد : حب يغير جو التوتر اللي موجود راح طلب اغنيه وفضلوا يرقصه هو الشباب وسهيله راحه رقصت معاهم وانضم ليهم ايه وعامر وكلهم كانوا فرحنين .
سليم : خلاص بقي فقيها مش انتي عملتي اللي يريحك وارتاحتي وهي مشيت خلاص بقي اهون عليكي تزعلي من حبيبك سليم وبيغمز بعينه.
همس : ضحكت خلاص مش زعلانه منك ومسكت ايده باستها .
سليم : مقدرش يقاوم وشالها وطلع بيها وكان محضر ليها مفاجاه مزين الجناح كله بالورد الاحمر والشموع وكان عباره عن منظر يخطف القلب ومجهز ليها اول لانجرى لبسته ليه .
همس : حضنته كل دا عشاني ربنا يخليك ليا يارب وميحرمنيش منك واتعلقت في رقبته .
سليم : اهدى يا بت لسه في مفاجاه ادهلي البسي دا ولا البسك أنا وبيشاور بعيونه علي جسمها .
همس : وايه يعني مش انت جوزى وحبيبي انا ملكك وعمرى ما انكسفت منك اعمل كل اللي يخطر علي بالك أنا ملك اديك يا مولاى .
سليم : كان قلعها حجابها ودريس بتاعها أنا بقول مش مهم لانجرى ولا غيره انتي كدا احلي مليون مره وشالها وغرقوا في عالمهم المجنون .
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
رايكم تعليقاتكم 10 كومنت عشان يوصلكم باقي الحلقات
بقلم ياسمين الهجرسي
أنت تقرأ
ياسمين الهجرسي هوس عاشق وأنوثة طفله رومانسيه حد الجنون ل ملكه الاحساس
Romanceرومانسي اجتماعي اللهم صلي علي سيدنا محمد وعلي اله وصحبه وسلم ✨✨✨✨✨ المقدمه سليم غروره..... تكبره..... امتلك من الوسامه والغني وجسد رياضي الذي يتمناه النساء ولا يعترف بأهميه النساء في الحياه هو اقوى رجال الأعمال في الوطن العربي الجميع يرتجف...