5.Bölüm

Haftalardır çok eğleniyorum.Çünkü 2 haftadır İzmir' deydim. İzmir' de son günümdü. Tatilim çok güzel geçmişti, çünkü tanıdığım bütün akrabalarım ile hasret  gidermiştim. Ve biraz maziye dönmüştüm. Bugün sabah üstümü değiştirip bavulumu hazırladım. Çünkü akşam saat 9' a İstanbul'a dönmek için bilet almıştım.

Çünkü akşam saat 9' a İstanbul'a dönmek için bilet almıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👆Aslı' nın kıyafeti👆

Annem ve babam ile ayrılacağım için çok üzülüyordum. Çünkü ben vedaları hiç sevmezdim. Öğleden sonra ailece dışarı çıktık. Çünkü ailece dışarıda yemek yiyecektik. Ve sonra ben havaalanına gidecektim. Annem ile babam havaalanına bırakacaklardı beni. Ve  şimdi yemeğimizi bitirdik ve hemen dışarı çıktık. Adnan Menderes havalimanı 'na gitmek için yola çıktık.  Tam 1 saat sonra havalimanına gelmiştik.

F = Annecim kendine çok iyi bak. Seni çok seviyorum. Eve gidince hemen ara tamam mı kuzum ?

A = Tamam meleğim. Bende sizi çok seviyorum. Sizde kendinize çok iyi bakın.

M = Kendine iyi bak kızım. Seninle çok gurur duyuyorum . Seni çok seviyorum.

A = Ben de seni çok seviyorum babam. Bak bıraktığım gibi tek parça görmek istiyorum seni. Ben de seninle çok gurur duyuyorum. Kendine çok iyi bak.

Uçağımın saati gelmişti. Ve ben de annem ile babama sarıldıktan sonra hemen uçağa bindim. Uçak kalkmadan önce annem ve babama el salladım. Uçak kalkınca ağlamaya başladım. Çok duygulanmıştım. Aslında İstanbul ' u çok seviyordum çünkü bütün arkadaşlarım ve  okulum oradaydı ama İzmir' de ailemi bırakmak  da beni  çok üzüyordu. Çünkü onları gerçekten çok özlüyordum.

2 saat içinde evdeydim. Vedalar çok zor, ama insanın kendi evi de çok güzel be, hemen eve geldim. Ama evde hiç kimse yoktu. Büyük ihtimal Emirlerin evindelerdi. Ve benim çok uykum gelmişti . O yüzden hemen geceliğimi giyinip yatağıma yattım.

O yüzden hemen geceliğimi giyinip yatağıma yattım