❤️Pınar... ❤️

Dolu dolu 15 günün sonunda veda zamanı.Bugün öğlen saat 2' ye uçak bileti almıştım. Özlem 'i burada bırakıp gideceğim için çok üzgünüm. Ama artık eve dönmek zorundaydım. Sabah kalktığımda Özlemim yine çok güzel bir sofra hazırlamıştı. Hemen sofraya oturdum. Ve kahvaltıyı yaptıktan sonra çay içip Özlem ile sohbet ettik. En çok özleyeceğim şeyde buydu sanırım. Uzun sohbetlerimiz. Saate baktığımda 1 olmuştu. Benim acilen hazırlanıp çıkmam gerekiyordu. Yaklaşık 10 dakika içinde hazırdım. Ve özl m ile birlikte yola çıktık. Kısa bir süre sonra havaalanına geldik. Özlem ile birbirimize baktık. Özlem bana gözleri dolu dolu bakıyordu. Onu böyle görünce daha çok duygulandım. Ona sarıldım. Ve ikimizde ağlaya ağlaya vedalaştık. Özlem ile vedalaştıktan sonra uçağımı beklemeye başladım. Bir süre sonra uçağın gelmişti. Hemen uçağa bindim. Annemlere şu an uçakta olduğumu haber veren bir mesaj attım. Ve telefonumu uçak moduna aldım. Yaklaşık 6 saat sonra eve geldim. Annemleri çok özlemiştim. O yüzden eve girer girmez hemen onlara sarıldım. Ve annemler ile sohbet ettikten sonra bavulumu boşaltıp müzik dinledim. Müzik dinlerken birdenbire annem çağırdı. Salona gittiğimde onu gördüm

Pınar...

Pınar benim ortaokulda Diyarbakır'daki lojmanlardan arkadaşımdı. Çok sevdiğim ve zor günlerde birbirimize kenetlenebildiğimiz,aynı duyguları paylaştığım arkadaşımdı. Öyle güzel ama bir o kadar da zor günlerdi ki bunu ilerleyen zamanlarda anlatacağım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pınar Kaya = Pınar çok idealist bir hakim. Aynı zamanda çok tatlı ve çok da iyi bir kızdır.

Pınar ' dan
Aslı'yı gördüğüm an kısa süreli bir şok geçirdim. Aslı... Çok güzelleşmisti. Onu çok uzun zamandır görmüyordum. Ve onu çok özlemiştim.

Aslı' dan
Pınar' ı çok özlemiştim o yüzden hemen yanına gittim. Ve birbirimize sarıldık.

P = Seni çok özlemişim.

A= Bende seni çok özledim. O günden sonra hep seni düşündüm. Her gittiğimde yerde senin ile geçirdiğimiz zamanları hatırladım Pınarımm.

Pınar ile birbirimize sarılıp kısa süreli bir duygusallıktan sonra hemen odama gittik. Ve bol bol sohbet etmeye başladık. İncilerinin arasında Pınar' da vardı. O yüzden o gittikten sonra olanları anlattım.

P = İnanamıyorum siz baya sıkıntılı dönemler geçirmişsiniz.

A = Biraz öyle oldu diyebiliriz.

Pınar kendini anlatınca çok duygulandım. Çünkü en büyük hayalini gerçekleştirmişti. Hakim olmuştu. Ve ilk görev yeri İzmir' di. Bu beni çok duygulandırmıştı. Tam köyü bir sohbete dalmışken Pınar' ın telefonuna mesaj gelmişti.

P= Tatlım. Benim biraz işim çıktı. Sonra görüşürüz. Nasıl olsa bundan sonra hep buradayım.

A= Burada olmana çok sevindim canım. Sonra görüşürüz. Emir amcam ve Sahra teyzeme selam söyle.

Pınar gittikten sonra düşündüm de onu çok özlemişim. İyi ilk görev yeri burası olmuş. Ben bunları düşünürken annem yemeğe çağırdı.

A= Senin yemeklerini çok özledim meleğim. Yemek yine harika olmuş ellerine sağlık.

F = Sensiz de yemek yemenin kuzum. Afiyet olsun.

Akşam yemeğimizi yedikten sonra çay eşliğinde Londra'da gezdiğim yerleri, Özlem ile geçirdiğim günleri, onlara olan özlemimi konuştuk.