Sonbahar :
Asik oldugum çocugu birakip baskasinami gidicektim ha! Komik cidden bir iş yuzunden hayatimi mahfedemezdim. Ama sonucta bunu ben ayarlamiyorum sevgili ailem (!)beni bir iş yüzunden evlendiriyorlardi daha 18 yasima girmedim bile.
Bir hafta sonra girecektim ama evleneceğim adami daha tanimiyordum. Afedersiniz ama kıçını kaldirip gelememis beyfendi bende ona çok merakliyim ya.
Ben sonbahari seven bir kizdim peki ya simdi ? Sonbahardan nefret ediyorum degil yine edemiyorum.
Cunku nedense en mutlu ve mutsuz gunlerim sonbaharda geçerdi ve bir çok anilarim var sonbaharda.
Sonbahar benim sevincimdi. Agaclar yesil yapraklarini kaybetsede ben her ne yasarsam yasiyim agaclar gibi sonbahardan vazgecemezdim.
Onemli birine sozum vardi zaten istemesemde vazgecemezdim.
Sonbaharda agaclarin altindan gecerim çunku sari yapraklarinin en guzelini ararim ve sevdigim çocuguda boyle bulmustum.
Peki ya simdi onu agaclar gibi kayipmi edicektim ? Ben evlenemezdim. Kardesimi birakip gidemezdim o bensiz ne yapardi ?
O kotu kalpli babamin yaninda, annem eger hayattada olsaydi boyle olmazdi kucukken yaptigimiz gibi agaçlarin dökulen yapraklarinin arasinda onlari toplamaya çalissak ne olur ?
Senide sonbaharda kaybetmistim ama sen bana "herzaman sonbahari sev olurmu ?" Demistin ya o gunden beri sonbahari cok seviyorum.
Kapinin çalmasıyla akan göz yaslarimi sildim hangi akmislardiya neyse...
"Gir " kapinin yavasca acilmasiyla yanima kosmasi bir oldu.
" abla neden agliyorsun ?"
"Bisey yok ablacıgım evleniyorumm ya mutlulukluktan agliyorum." O benim isteyerek evlendiğini sanıyordu ama öyle değildi.
Sevdiğim bir adamla evlendiğini biliyordu. Daha tanıyıp tanımadığını bile bilmiyordu ama işte söyleyemiyorum ona zaten onu korumak için evlendiğini bile bilmiyordu.
Bu hayata onun icin katlaniyorum o olmasa belki suan hayatta olmazdim bile. Siz yabancı değilsiniz diye bunları size anlatıyorum yoksa anlatmam.
"Selena çabuk aşağı gel"
babamın adımı ağzına almasındasından nefret ediyorum ama sanki inadina her seferine agzina adimi aliyor ama neyse. koşar adımlarla aşağıya indim
"Efendim babacigim " yalakalik yapmaya hala gerek varmi sizce ?
"Hazirlan gidiyoruz " tam nereye diyecektimki anlamis olacakki
"soru sormada hazirlan güzel giyin makyajda yap "
merdivenlere dogru ilerlerken aglamamak icin kendimi zor tutuyordum dayanmaliyim bu isin sonunda kardesim vardi, onu düşünmem lazim.
Dolabi actim ve mal mal bakindim sonra beyaz dizimin iki üç karis ustunde olan elbisemi aldim altina siyah ayakkabi aldim,
saclarim siyahti buklelerimle onlari ayni sekilde biraktim eyeliner sürüp asagiya geri indim.
Babam bana onaylarcasina bi bakis atti ve arabayı calistirdi. Babamdan nefret ediyordum oz babamdan,
insan hiç öz babasindan nefret edermi ben nefret ediyorum işte. Buyuk ihtimal o evlenicegim adammidir nedir o gelicektir bari yakisikli bisey olsun.
Oha ama on dakika oldu nerede bu çocuk hayatimi mahvediyomus gibi birde son haftami bekleterek elimden aliyor suna bak.
Onumuzde siyah bi araba durdu ve ben bu arabanin markasini bilmiyorum ogrenmem lazim kim bilir ne kadardir off,
hele siz su arabadan çikan taşı gormelisiniz valla evlenicegim biri olmasa akardim şuna. Bi dakka babam cocugu çagırıyor lanet yoksa bu çocuk omu ?
Lanet ondan nefret ettim daha demin dediklerimi unutun gitsin. Babam su çocugu onumden çeksin sanki babama söylesem beni takicakti ha.
Zaten ben kimdimki kimse beni bir tarafina takmiyor.
Söyleyim 17 yasindaki ezik selena gomez. Kardeşi 14 yasindaki Ariana gomez için kendini tehlikeye atan bir özürlüyüm zaten.
herneyse bu çocuktan çok çekicem sanirim, şu küçümseyici bakışlarindan da belli degilmi zaten...l
Hikayem kisa oldu farkindayim fakat ilk defa yaziyorum oldukca heyecanliyim. Biliyorum kotu ve yazim hatalarim fazla cunku telden giriyorum oncelikle buna ozur diliyorum. Ama insallah begenirsiniz begendiyseniz bile vote verirseniz sevinirim hikayeyi devam ona gore ettiricem. Kitabimi okuyanlara ve eger devam ederse okuyacaklara simdiden tesekkur ediyorum. Sizleri cok seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonbahar
Romance'' Ben sana güvenmiştim zayn, Aşık olmuştum. Peki sen ne yaptın ? Beni aldattın, bırakıp gittin hani babam gibi olmuyacaktın ? Hani hep yanımla olucaktın ? Ne oldu, söylesene zayn ? '' Ona bunları soylerken hala ona vuruyordum. Bunların hepsini hak...