" BALIK RUMAH ! OH OH OH BALIK RUMAH ! OH OH OH BALIK RUMAH ! HATI GIRANG " Jimin menyanyi dengan riangnya menuju ke arah pondok mini, tempat mereka selalu lepak sambil tunggu si JINBALANG.
" Hai girls sekalian yang tak berapa nak cantik " sapa Jimin lalu melabuh duduk di sebelah Sana. Momo , Sana dan Tzuyu mencerlung tajam ke arah Jimin. Sedap mulut je cakap kitorang ni tak cantik.
" Hai jugak, PENDEK ! "
" Pendek-pendek aku pun, korang sayang kan ? " kata Jimin dengan bangganya.
Momo , Sana dan Tzuyu berura ura untuk pergi dari situ.
" Eh , nak pergi mana pulak ni " soal Jimin.
" Nak pergi tandas, nak muntah " jawab Tzuyu selamba. Jimin tersengih.
" SELAMAT PETANG DUNIAKU ! AKU , SI JEJAKA TERKACAK DI ABAD INI SUDAH DATANG UNTUK MEMBERIKAN NAFKAH BATIN KEPADA ANDA SEMUA " Taehyung yang datang entah dari mana, menjerit seperti orang kerasukan.
Mereka melihat Taehyung pelik. Dah kenapa dia ni siot ? Buang tabiat ke ? Oh lupa , dia memang macam ni.
" Perasantut kau terkentut kentut. Aku lagi hencem lah " sampuk Jimin.
" Aku lagi hencem ! Kau tak caya ? Kau balik rumah kang kau check kat Utube, top 100 most handsome faces 2018 . Kau check yang number one punya. Gerenti, kau gerenti menangis air mata darah meleleh macam air longkang pun aku tak kesah " jawab Taehyung.
Jimin mencebik. " Perasan muka cam V BTS "
Taehyung mengibas rambutnya. " Well , kau tengok semua yeoja kat sekolah ni. Semua terkinja kinja kat aku sebab muka aku ni macam V. Tapi aku rasa ein , muka aku lagi hencem dari si V tu hiok hiok " kembang kempis hidung Taehyung memuji diri sendiri.
Krik krik ~
" Wey, support lah aku anjir "
" TAKNAK " Jawab mereka serentak. Taehyung tersengih.
" Weyh weyh korang ! "
Chaeyoung dan Dahyun berlari ke arah mereka.
" Kenapa siut ?" soal Sana.
" Jungkook.. " Chaeyoung cuba untuk bercakap, tapi nafas dia dah tersekat kat epiglotis.
" Pehal doh dengan boyfriend aku " soal Taehyung.
Krik krik ~
" EHEHE "
" Cakap lah betul betul , kenapa dengan jungkook ? " soal Jimin.
" Haih, jomlah. Tak boleh nak explain ni. Emergency ni. Perang paling besar, lebih dasyhat daripada perang dunia pertama. Ni melibatkan nyawa, raga, batin dan hidup ! ppali ! " jelas Dahyun dengan penjelasan yang tidak logik langsung.
" Gila agaknya dia ni " kata Taehyung.
" Diamlah " balas Dahyun. Lalu mereka pun berlari ke arah yang dimaksudkan oleh Chaeyoung dan Dahyun .
" OPPA SARANGHAE ! "
" OPPA , HARINI LAST DAY SEKULAH TAU ! TERIMALAH HADIAH SAYA NI "
" OPPA , PLEASE TENGOK KAMERA NI ! "
Jungkook sedaya upaya untuk keluar daripada perempuan-perempuan yang mengerumuninya.
YOU ARE READING
The Loud House + BANGTWICE
Fanfiction⿻ 𝗧𝗛𝗘 𝗟𝗢𝗨𝗗 𝗛𝗢𝗨𝗦𝗘 : Kehidupan enam belas orang adik-beradik di bawah satu bumbung sudah menggambarkan tajuk cerita. ⿻ 𝗯𝘁𝘀 | 𝘁𝘄𝗶𝗰𝗲 ©SKIECAFES ,, 𝟤O19 S : completed cover cr to pinterest.