Prolog

6.3K 298 12
                                    

-Holly teraz twoja kolej. Opowiedz coś o sobie.-wszystkie oczy w klasie były skierowane w moją stronę. Niepewnie odsunęłam krzesło i powoli wstałam. Nienawidzę być w centrum uwagi. Może dlatego nie mam przyjaciół. Unikam kontaktu z innymi. Nie ufam im.

-Umm. Cześć jestem Holly Adams i mam 13 lat. Lubię chodzić na długie spacery. Lubię czytać książki i słuchać muzyki. Wolę przebywać sama niż z innymi. Mieszkam w Londynie. Wychowuje mnie wujek Paul, ponieważ moi rodzice mnie nie chcieli. Woleli pojechać do słonecznej Hiszpanii na wakacje niż zajmować się własnym dzieckiem.-nadal wzrok wszystkich w klasie był skierowany na mnie. Nauczyciel nic nie powiedział tylko uważnie mi się przypatrywał. Jak by szukał na coś odpowiedzi. Po chwili jednak się odezwał.

-Holly to nie prawda. Jestem przekonany że rodzice Cię kochają i tęsknią.....

Oto jedno z moich najgorszych wspomnień. Nie licząc kiedy wujek powiedział mi pewnego dnia, że rodzice nigdy mnie nie odwiedzą i nie przytulą. No i jeszcze oprócz tego kiedy mój najlepszy przyjaciel Max umarł. Przez raka. Był jedyną osobą która mnie rozumiała i której ufałam. Od roku nie mam nikogo. A właśnie! Jestem Holly. Nie mam przyjaciół. Nie mam marzeń. Nie mam przyszłości. Nie mam nic. Mam 18 lat. Nie chodzę do szkoły bo.... Bo nie! Rok temu umarł mój jedyny przyjaciel. Poza tym mieszkam z wujkiem. Który mnie wychowuje od kąd pamiętam. Rodzice mnie zostawili. Nie chcą mnie. Lubię śpiewać i czytać książki. Wujek jest menadżerem zespołów. Pracuje w firmie przyjaciela. Więc nieraz pozwalają mi pośpiewać w profesjonalnym studio. Wujek oraz jego przyjaciel uważają, że mam talent. Ale ja w to wątpię. Hmm.? Co by tu jeszcze? Chcę zacząć żyć od nowa. Ale nie potrafię. Blizny na moich nadgarstkach przypominają mi o moim poprzednim życiu....

Witam w moim kolejnym opowiadaniu. Tym razem będzie o Bradley'u Simpson'ie z zespołu The Vamps. Główną bohaterką będzie Chrissy Costanza z zespołu Against The Current. Będzie występować jako Holly Adams. Mam nadzieję, że się spodobało i będzie ktoś czytał.

Why Love? // Simpson ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz