အပိုင္း(၅)

2.6K 199 17
                                    

"အ ေရ ေရေသာက္ခ်င္တယ္"

လည္ေခ်ာင္းတစ္ေလ်ွာက္ေျခာက္ကပ္ကပ္နဲ႔ အသက္႐ွဴမဝေတာ့တာေၾကာင့္ ေရေတာင္းမိသည္...

ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာအိပ္ထားလဲမသိေပမယ့္ အခုအခ်ိန္မ်က္လံုးေတာင္မဖြင့္ႏိုင္ေတာ့....

သူမေသေသးဘူးပဲ.....

ေသတဲ့သူေတြက နာက်င္မႈမွမ႐ွိေတာ့တာ.......

မေန႔က စိတ္အရမ္း႐ႈပ္ကာ တစ္ခ်ိဳ႕ ေတြစိတ္ညစ္ရင္လုပ္သလို လက္ကိုသံျပားနဲ႔လွီးၾကည့္ေတာ့....

နာက်င္မႈေတာ့ရပါရဲ႕ ဒါေပမယ့္ ရင္ထဲက နာက်င္မႈေလာက္ေတာ့မခံစားရ......

စစခ်င္း ေသြးအနည္းငယ္ထြက္ၿပီး ဘာမွမျဖစ္ေပမယ့္ ငါးမိနစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ မူးေနာက္လာကာ ပစ္လဲသြားေတာ့ ေနာက္ဆံုးျမင္လိုက္ရသည္က အခန္းထဲေျပးဝင္လာတဲ့ ႀကီးခ်န္....

စိတ္ထြက္ေပါက္႐ွာရံုပါသူသတ္ေသတာမဟုတ္ပါဘူး.....

သူလုပ္တဲ့လုပ္ရက္ေၾကာင့္ မေန႔က လူဆယ္ဦးေသခဲ့တယ္ ၿပီးေတာ့ ခ်စ္ရတဲ့သူမ မိသားစု အျပစ္မ႐ွိတဲ့ လူေတြအားလံုးက ကြၽန္ေတာ့္လုပ္ရက္တစ္ခုေၾကာက့္အသက္ေတြစေတးေပးခံလိုက္ရတယ္....

'ဝမ္ရိေပၚ....

လူစိတ္မ႐ွိတဲ့ အေကာင္....

လူတစ္ေယာက္ကိုသတ္ဖို႔အဲ့ေလာက္လြယ္ရင္ ဘာလို႔မ်ား င့ါကိုက်ဘာလို႔မသတ္ႏိုင္ရတာလဲ...

သတ္ပစ္လိုက္ပါလား အ႐ိုင္းအစိုင္း.....'

စိတ္ထဲမဟုတ္ဘဲ တိုးတိုးေလးေရရြတ္မိရင္း ေရထေသာက္ဖို႔ေျခခ်မိေတာ့.

ခြၽင္.....

ေျခေထာင္တစ္ဖက္နဲ့ကုတင္တိုင္မွာတြဲခ်ည္ထားေသာ သံႀကိဳးေၾကာင့္...

"WANG YIBO!!!"

...

"ဟားဟားဟား Taoေတြ႔လား သူေဒါသထြက္ေနတာ သူေမ့ေနတာ သူ႔ကိုျကိုးနဲ့တုတ္ထားသင့္တာ သူက အဲ့တာနဲ႔ပဲတန္တယ္ လူလိုထားရင္ ကလန္ကဆန္လုပ္တယ္ ႀကိဳးနဲ႔ခ်ည္ထားမွၿငိမ္မွာ "

Psychoဝင္ေနတဲ့ bossကိုၾကည့္ၿပီး သူျပံဳးသလို လိုက္ျပံဳး သူခိုင္းတာ လုပ္ေနရတဲ့ taoလည္း ဓားေအာက္လည္ပင္းေရာက္ေနတဲ္ ဗ်ိဳင္း လိုပါလား...

Love AffairTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang