လိမ္ညာျခင္း အစံုကို မင္းခြင့္လႊတ္ေပးႏိုင္ဖို႔ ေမ်ွာ္လင့္ကာ
အသက္ဆက္႐ွင္ျဖစ္မယ္။•°•°•°•°•°•°
အနက္ေရာင္အသြင္နဲ႔ ေကာ္ဖီခြက္ေလးအား သယ္ရင္း ေလွကားတစ္ေလ်ွာက္တတ္လာရင္း စာၾကည့္ခန္းအားဝင္လာခဲ့သည္။
ခရီးသြားဖို႔ ျပင္ဆင္ေနၾကတဲ့အလုပ္သမားေတြကိုၾကည့္ကာ စိတ္ထဲေတာ့အလိုလိုျပံဳးမိသည္။"ဘာလိုလိုနဲ႔ ေနာက္တစ္ႏွစ္ေတာင္ေရာက္ေတာ့မွာပါလား"
အေတြးေလးနဲ႔အတူ ဒီႏွစ္ေတာ့ ႏွစ္သစ္ကူးေန႔ဟာ ပ်င္းေျခာက္ေျခာက္နဲ႔ အထီးက်န္ေတာ့မည္။"သခင္ေလး ရြာကလက္ေဆာင္ယူခဲ့မယ္။ဘာဝယ္ခဲ့ရမလဲ ရြာက စားခ်င္တာ႐ွိရင္ ဖုန္းဆက္ၿပီးမွာေနာ္"
ႀကီးခ်န္က ေလွကားကေန တတ္လာၿပီးလက္ႏွစ္ဖက္ကိုဆုပ္ကိုင္ကာေျပာလာခဲ့သည္။
အသက္ႀကီးလို႔ ပါးရည္ေလးနည္းနည္းတြန္႔ေနေပမယ့္ ဒီေန႔ေတာ့ မိတ္ကပ္ပါးပါးေလးနဲ႔ ႏႈတ္ခမ္းနီေရးေရးေလးက ႀကီးခ်န္ကို အသက္တစ္ႏွစ္ငယ္ေအာင္ အလွဆင္ေပးေနသည္။"စေတာ္ဘယ္ရီသီးေလး ဝယ္ခဲ့ေပးပါ။ျခံထြက္ဆိုေတာ့ က်န္းမာေရးလည္းသင့္ေတာ္ၿပီး ခ်ိဳမယ္ထင္တယ္"
လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေတြအနည္းငယ္ကလို မိုးေရထဲအေဖနဲ႔စစေတြ႔တုန္းက စားခဲ့ရတဲ့ စေတာ္ဘယ္ရီသီးေလးရဲ႕အရသာကိုေတာ့ မွီမယ္မထင္မိ။
"ႀကီးခ်န္ ျဖစ္ႏိူင္ရင္မသြားခ်င္ဘူး ဒါေပမဲ့ သခင္ႀကီးက သြားဆိုသြားရမွာမို႔လို႔ တစ္ခုခုဆို ဖုန္းဆက္ ခ်က္ခ်င္းျပန္ခဲ့မယ္သိလား။ ဒီအိမ္ႀကီးထဲ သခင္ေလးတစ္ေယာက္တည္းက်န္ခဲ့မွာဆိုေတာ့ သြားရမယ့္ ခရီးေတာင္စိတ္မေျဖာင့္ပါဘူးကြယ္"
ေျပာဆိုရင္း မ်က္ရည္ဝိုင္းလာတဲ့ ႀကီးခ်န္အား ေကာ္ဖီခြက္ကိုအသာေျမာက္ကာ က်န္ေသာလက္တစ္ဖက္ႏွင့္ ေပြ႔ဖတ္လိုက္သည္။
"ႀကီးခ်န္ အားလပ္ရက္ ေကာင္းေကာင္းအနားယူ ၿပီးရင္အျမန္သာျပန္ခဲ့ ပ်င္းေတာ့ပ်င္းမွာပါပဲ။ဒါေပမဲ့ ရိေပၚလည္း အိမ္မွာ႐ွိမွာပဲ ဘာမွစိတ္မပူပါနဲ႔။"
"ဒင္း႐ွိေနလို႔ကိုပူရတာ ဘယ္အခ်ိန္ထႏွိပ္စက္မလဲ ေတြးပူေနရတာ ႀကီးခ်န္တစ္ခုမွာခဲ့မယ္ ရဲစခန္းဖုန္းနံပါတ္ေတာ့အလြတ္ရေအာင္လုပ္ တစ္ခုခုဆို ရဲကိုေခၚ မဟုတ္လည္း ေတြ႔ရာပစၥည္းနဲ႔ကာကြယ္ေနာ္"
YOU ARE READING
Love Affair
Fanfictionသူ႔ေလာင္းရိပ္ေအာက္မွာ ႐ွင္သန္ေနသ၍ အကြၽႏ္ုပ္သည္ ထိုလူသားတစ္ဦးသာ ပိုင္ဆိုင္သည္။........... Wang YiBo /Xiao Zhan. UNIO/XNINE. Fanfiction. Boy Love Fiction. Rate M Zone!