İsteme 💔

8.2K 252 135
                                    

                            Su ASLAN ❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                            Su ASLAN ❤

     Su'dan

  Uyandığımda saat 10'du. Banyoya girip rutin işlerimi halledip çıktım. Bugün istemeye geleceklerdi. Offf aşağı indim kendime kahvaltı hazırlayıp yedim . Telefonu elime aldığımda 3 tane mesaj vardı .
Annem:Kızım akşam istemeye gelecekler alışverişe çıkıp üzerine güzel birşeyler al . Kartımı dolabın üzerine koydum.  Hadi öptüm akşam 7.30da hazır ol ❤
Offf diğer mesajlara baktığımda merve'den ve kağan'dan gelmişti. Mesajlardan çıkıp telefonu kapattım. Üzerimi giyinip alışverişe çıktım . Azıcık heyecanım vardı neden bilmiyorum. Mağazaya girdiğimde gözüme kırmızı bir elbise çarptı . Hemen onu aldım altına da siyah topuklu ayakkabı aldım. Saate baktığımda 4e geliyordu. Eve gidip hazırlanmam gerekiyordu . Giderken birinin bana çarpmasıyla elimdeki paketler yere düştü . Özür dileyip paketleri elime alıp yüzüne bakmadan arabaya binip eve gittim. Kısa bir duş alıp hazırlanmaya başladım.

       Su'nun kıyafeti ve ayakkabısı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

       Su'nun kıyafeti ve ayakkabısı

Saçımı da geniş topuz yapıp hafif makyaj yaptım. Hazırlığım bitmişti . Saate baktığımda 7.25ti   Aşağı indim annemle babamda gelmiş  hazırlanmışlardı . İkisi de bana 'çok güzel olmuşsun' deyip sarıldılar. Kapı çaldığında ayrılıp  kapıyı açmaya gittik. Kapıyı açtığımda önde 55 yaşlarında bir kadın ve kocası vardı . Ellerini öpüp içeri davet ettim. Arkalarında uzun boylu bir adam ellerinde çiçekle içeri girip çiçeği bana uzattı. Teşekkür edip yüzüne baktığımda donup kaldım . İnanmıyorum çok yakışıklıydı ama umrumda değildi . Çünkü zorla evleniyorum .  Yüz hatları çok belli ve gözlerinde  şaşkınlık vardı ama hemen değiştirip sert bakmaya başladı . Gözlerimi kaçırıp  onu da içeri davet edip kapıyı kapattım.  İçeride annemle babam ve isimlerini bilmediğim sevgili kayınvalidem! ve kayınpederim ! sohbet ediyorlardı. Ona baktığımda bana öyle bir sert bakıyordu ki hemen gözlerimi çektim. Annem ' hadi kızım kahveleri yap ' deyince tamam deyip yerimden kalkıp nasıl içtiklerini öğrendikten sonra mutfağa gittim . Kahveleri yaparken arkamdan sesler gelince arkama döndüm.  Neden geldi ki şimdi ya!  İsmini bile bilmiyorum .
Ben: bir şey mi istedin?
İsimsiz: su içmek için geldim .
Ben: tamam ben vereyim diyip tezgaha doğru yürüyüp sürahiden bardağa su doldurup arkamı döndüm . Keşke dönmez olaydım. Burnumun dibine girmişti . Bir adım geri geldim ama sırtım tezgaha değmişti . O da bir adım atıp aradaki
mesafeyi kapatmıştı. 'Ne..ne yapıyorsun ' lanet olsun neden kekeledim ki.
'Bak kızım ben isteyerek evlenmiyorum . Sırf babam tehtit ettiği için evleniyorum . Evlendikten  sonra en kısa zamanda boşanıcaz. Bu arada ben Ateş ' diyip içeri girdi . Sanki ben evlenmek istiyorum . Salak . Kahveleri yapıp içeri geçip dağıtmaya başladım.  Önce babam ve anneme sonra Ateş'in anne ve babasına verdim . En son Ateşe verip yerime geçtim . Kahveler bitince Ateş'in babası '   Allah'ın emri peygamberin kabriyle kızınız Su'yu oğlumuz Ateş'e istiyoruz.' Babam bana bakıp sonra ' verdim gitti ' dedi. Yüzükleri takıp kurdeleyi kestiler ve ellerini sırasıyla öpüp sarıldık. Sonra biraz daha oturup gittiler.  Bende odama çıkıp üzerimi değiştirip biraz ağladıktan sonra  yatağa girdim . Elime baktığımda yüzük gözüme çarptı . Artık nişanlı bir kızdım. Acaba evlenince ne olacak diyerek uykuya daldım.

      Ateş'ten

Uyandığımda  saat 4.08di ve başım çok fena ağrıyordu  . Ağrı kesici alıp banyoya girdim . Uzunca  bir duş alıp üzerimi giydim.  Saçıma şekil verip saate baktığımda 6 30 olduğunu gördüm.  Allah kahretsin. Tamamen unuttum  . Bugün istemeye gidecektik . Üzerime değiştirip siyah kumaş pantolon üzerine siyah boyunlu kazağımı ve siyah ceketimi giyip aşağı indim

 Üzerime değiştirip siyah kumaş pantolon üzerine siyah boyunlu kazağımı ve siyah ceketimi giyip aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

             Ateşin giydikleri 💫

Annem ve babam hazırlanmış beni bekliyorlardı. Birlikte yola çıktık . Saat tam  7.30 kapıdaydık . Kapıyı çalıp beklemeye başladık . Kapıyı genç bir kız açmıştı. Annem ve babamın elini öpüp içeri buyur etti. Sıra bana gelince kızı incelemeye başladım . Kız çok güzeldi. Şaşırmıştım ama hemen sert bakmaya devam ettim . Kızda beni süzüp gözlerime baktı . Bende gözlerine baktığımda utanarak gözleri çekti . İçeri geçtiğimde o da arkamdan geliyordu.  Koltuklara oturduğumuzda kız karşıma geçip oturdu . Annemler sohbet etmeye başlamıştı ve sıkılmıştım.  Artık bitse de gitsek yaa. Kızın annesi kahve yapması için mutfağa gönderdi. Bende arkasından su içme bahanesiyle gittim . Kapının pervazına yaslanıp onu izledim bir süre. Sonra ses çıkarıp içeri girdim . Bana bakıp . ' bir şey mi istedin 'dedi. 'Su içmek için geldim dediğimde tamam ben vereyim diyip tezgaha doğru gitti . Bende arkasından gittim . Bardağa su doldurup arkasına dönmesiyle burun buruna geldik . Kız hemen bir adım geri gitti . Bende bir adım atıp aramızdaki mesafeyi kapattım . Gözlerine baktım  Kekeleyerek ' n....ne yapıyorsun 'dedi. Heyecanlanmıştı galiba . Bende ona
'Bak kızım ben isteyerek evlenmiyorum . Sırf babam tehtit ettiği için evleniyorum . Evlendikten  sonra en kısa zamanda boşanıcaz. Bu arada ben Ateş' deyip içeri geçtim. O da sonradan gelip kahveleri verdi . İçtikten sonra babam ' Allah'ın emri peygamberin kavliyle kızınız Su'yu oğlumuz Ateş' istiyoruz?' Kızın ismi Suymuş . Su'yun babası verdim gitti deyince ayağa kalkıp yüzükleri taktık . Herkesin elini öpüp sarıldıktan sonra biraz daha oturup eve gittik. Odama çıkıp Volkanı aradım .'alo kardeşim '
Volkan : efendim bro
Ben: nerdesin lan
Volkan:evdeyim kanka sen nerdesin
Ben : kızı istedik eve geldik işte
Volkan: vay kardeşim hayırlı olsun yenge nasıl güzel mi?
Ben: yok be ne güzeli (çarpılcam amk)
Volkan: neyse bro düğünde görürüm nasıl olsa güzelse ben alırım ahahaha
Ben : ya siktir git amk diyip kapattım . Üzerimi değiştirip gözümü kapattım . Gözümün önüne Su'yun gökyüzü gibi güzel mavi gözleri geldi . Gözlerimi hemen açıp banyoya gidip soğuk bi duş aldım . Tekrar yatağa yatıp bu sefer uyudum.

zoraki evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin