Sabah annemin odama dalması ile uyandım. Allahım kurtar beniii. 'Kızım düğününe geç mi kalmak istiyorsun ? Kalk hazırlan hemen' oflayarak yataktan kalktım. Ateşle o günden sonra sadece telefonda görüşmüştük . Eve saç ve makyajımı yapması için kuaför gelecekti. Hemen banyoya girip duş alıp çıktım . O sırada kuaför gelmişti. Nasıl bir saç makyaj istediğimi sordu. Bende sade birşeyler olmasını istedim. Saçlarımı taç şeklinde örüp önünden birkaç tutam saç çıkarmış arkada kalan saçıma su dalgası yapmıştı. Makyajımı ise toprak rengi göz farı ve hafif pembe bir rujla tamamlamıştı. Kapı açılıp kapandığını duyunca gelene baktım . Merve tüm güzelliğiyle kapıdan bana bakıyordu. Onunda üstünde çok güzel bir elbise vardı.
Mervenin elbisesi
Saçına bol topuz yapmış, gözlerine koyu tonlarda makyaj yapmış ve kırmızı mat ruj sürmüştü. Merveye kollarımı açtığımda hiç beklemeden arasına girmişti . Kuaförde odadan çıkmış bizi yalnız bırakmıştı. Ayrıldığımızda yüzündeki gülümsemeye baktım. Üzerime baktığında ' hadi bakalım gelinliğini giy de geç kalma ' dediğinde ondan yardım alarak giydim. Aynaya baktığımda gerçekten güzel olmuştum. Merveye baktığımda gözleri dolu dolu beni izliyordu. Merveye tekrardan kollarımı sararak sıkı sıkı sarıldım. O anda tekrardan kapı çalınıp açılmıştı. Gelene baktığımda Ateşti. Merve benden ayrılarak odadan göz kırparak çıkmış bende arkasından gülümsemiştim. Ateşi incelediğimde üzerinde simsiyah bir takım vardı . İçinde beyaz gömlek ve yakalarına zincir takmıştı. Yakışıklı olmuştu . Ona arkamı dönüp gelin çiçeğimi elime alarak tekrardan yanına gittim. Gözlerine bakmamaya çalışıyordum . Çünkü ona hala kırgındım. Kolunu benim için uzattığında koluna girip dışarı çıktık. Masaya doğru giderken herkes gözlerindeki ışıltı ile bakarken ben sadece önüme bakıyordum. Masaya vardığımızda Ateş sandalyemi çektiğinde geçip oturdum. Nikah şahidimiz benim merve Ateşin ise en yakın arkadaşı Volkandı. Nikah memuru herkesi susturup o malum soruyu Ateşe sormuştu . Ateşte evet demişti . Sıra bana geldiğinde önce babamın gözlerine baktım . Gözlerinde sanki kabul etmem için bana yalvarıyordu. Bende evet deyince herkes alkışlamaya başlamıştı. Volkan ve Mervede onaylayınca defteri imzaladık . Nikah memuru ' .......... belediyesinin bana verdiği yetki ile sizleri karı-koca ilan ediyorum . Damat bey gelini öpebilirsiniz ' dediğinde heyecanlanmıştım . Ayağa kalktıktan sonra Ateş gözlerime baktı sanki izin ister gibi bakıyordu. Gözlerimi kapatıp açtığımda izin verdiğimi anlayıp alnıma tüy kadar hafif bir öpücük bırakıp geri çekildi. Sanki kalbim ağzımda atıyordu. Dans müziği çaldığında elimden tutup dansa kaldırdı.
Ellerimi boynuna koyup kendi ellerini de belime sarıp beni kendine çekti. O anda kokusu burnuma kadar geldi. Gözlerimi kapatmamak için kendimi zor tuttum . Kulağıma eğilerek ' özür dilerim' diye fısıldadı . Kafamı geri çekip şaşkınca gözlerime bakmaya başladım . Gözlerine ilk defa bu kadar yakından bakıyordum . Kahverengi gözleri normalde sevmezdim ama Ateşin gözleri çok güzeldi . Bal rengi.... gözlerimi çekip etrafa baktığımda dans eden çiftlerle dolmaya başlamıştı . Sağ tarafıma baktığımda Volkan ve Merve dans ediyorlar ve konuşuyorlardı. Ateşte benim baktığım yere baktığında onları gördü . Birlikte gülümseyip birbirimize baktık. Müzik bittiğinde tekrar masaya döndük . Herkes yavaş yavaş gitmeye başlıyordu ve bende çok yorulmuştum . Ailemle vedalaşıp arabaya bindik ve eve daha doğrusu evimize gittik. Ateş kapıyı açıp benim eve girmemi sağladı . İçeri girdiğimde büyük ve beyaz ve kahverengi renginin ağırlıklı olduğu salona baktım . Güzel gözüküyordu . Ateş de arkamdan gelerek aç mısın diye sordu . Kafamı sallayarak onu onayladım çünkü sabah sadece kahvaltı etmiş ondan sonra yemek yememiştim .
Ateş: tamam o zaman dışardan birşeyler sipariş edelim . Ne yersin?Ben: farketmez benim için .
Ateş: o zaman karışık pizza ve kola sipariş ediyorum ?
Ben: Tamam olur . Gelene kadar ben üzerimi değiştireyim . Odam nerde?
Ateş: Üst katta sağdaki ilk oda .
Ben : Teşekkür ederim diyim hemen odaya çıktım .
Suyun odası
Odam gerçekten güzeldi . Dolabımı açtığımda herşeyin burda olduğunu gördüm . Düğünden 2 gün önce eşyalarımı buraya göndermiştim. Dolaptan en sevdiğim pijamamı çıkardım . Gelinliğin fermuarını açmaya çalıştım ama lanet bir türlü açılmıyordu. Neden yanında değildi ki ya . Mecburen ateşten yardım almak zorundaydım . Kapıyı açıp Ateşe seslendim . Ateş efendim dediğinde yardım edermisin diyerek yukarı çağırdım . Odaya girip beklemeye başladım . Kapı çalınıp açıldığında yüzüme bakarak neden çağırdığımı anlamaya çalışıyordu.
' Gelinliğin fermuarını açamıyorum yardım eder misin?' diye sorduğumda kafasını salladı. Aynanın karşısına geçip , saçlarımı omuzlarımdan önüme alıp açmasını bekledim . Aynadan baktığımda ellerini fermuara götürüp aşağı indirmeye başladı. Ellerimi önüme alıp gelinliğin düşmemesi için tutmaya çalıştım . Ateşin nefesini ensemde hissediyordum. İşini bitirdiğini farkedip geri çekildim . Teşekkür edip odadan çıkmasını bekledim . Odadan çıktığında saçımı bozup tepeden topuz yapıp pijamalarımı giydim.Suyun pijamaları
Aşağı indiğimde Ateş de üzerine siyah eşofman ve beyaz bir t-shirt giymiş , büyük sehpaya yemekleri hazırlamış koltukta oturuyordu. Karşısına geçip yere oturduğumda ' koltuğa otursana ' diyince ' Gerek yok böyle rahatım 'diyip pizzamdan bir dilim alıp yemeye başladım . Bana bakıp o da yemeğini yemeye başladı . Sessizce yemeğimizi yiyip sofrayı kaldırdık . Yukarı çıkınca ben kendi odama girince Ateş de karşımdaki odaya girdi . Telefonumu sabahtan beri hiç elime almamıştım. Telefonu açınca ondan bir sürü cevapsız çağrı vardı . O benim eski sevgilimdi . Adı Onur . Geçen yıl beni aldattığını öğrendim ve ayrılmıştım. Canımı gerçekten çok yakmıştı . Onu bu kadar severken nasıl bana bunu yapardı aklım almıyordu. Telefonu kapatıp yatağa yatıp kendimi uykunun güvenli kollarına bıraktım .
Evet arkadaşalar bir bölüm daha bitti . Nasıl buldunuz ? Fdknfndn
Ateşten de bölümler gelsin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik
Romancezoraki bir şekilde evlenen Ateş Zorlu ve Su Aslan Ateş mi Su'yu buharlaştıracak , Su mu Ateşi söndürecek? Ya da bu aşk için ikisi de mi yok olacak ?