Sudan...Sabah mide bulantısı ile uyanıp banyoya koştum. Kusamıyordum bile sadece öğürmekle geçiyordu. Elimi yüzümü yıkayıp kıyafetlerimi giyip aşağı indim.
Suyun kıyafetleri
Aşağı indiğimde mutfaktan güzel kokular geliyordu. Mutfağa girdiğimde Ateş kahvaltı hazırlıyordu. Kapıya yaslanıp onu izlerken beni görüp gülümsedi. 'Hadi otur çayları da koyayım.' deyip bardakları doldurdu. Masaya oturduğumda çok güzel duruyordu. Çatalı alıp başladığımda Ateş de yemeğe başladı. Ateş sürekli önüme yemem için bal reçel koyup koyup durdu. Ne kadar itiraz etsemde yemek zorunda kaldım. Yemek bitince masayı toplayacakken ' sen geç içeri otur ben toplarım. ' dediğinde ' ateş saçmalama istersen bende yardım edeceğim ' dedim. Oflayıp kafasını sallayıp toplamaya başladı. İşimiz bittiğinde salona geçip oturduk. Ateş sanki birşeyler söylemek istiyor gibiydi. ' Dinliyorum ' diyip onu konuşmaya teşvik ettim.
Ateş: Su .... ne yapmayı düşünüyorsun? diye sorduğunda kalbime sanki öküz oturmuştu.
Ben: Ne hakkında? diye sorup rahatlamaya çalıştım ama daha çok geriliyordum.
Ateş: B..bebek hakkında. Allahım nolur yardım et
Ben:Bilmiyorum... B..belki al..aldırırım. dediğimde ağzımdan çıkanlara inanamamıştım. Ben asla böyle birşey düşünmüyordum.
Ateş:Nasıl yani aldıracak mısın ? dediğinde artık geri adım atamazdım.
Ben: Evet. Doğurmak istemiyorum . Zaten beklediğimiz ya da istediğimiz bir durum yok ortada . Aramızda birşey de yok böyle bir ortamda da büyütmek istemem. İleride sorun yaşanmasını istemiyorum. En kısa zamanda kürtaj olup sana heber veririm. diyip ayağa kalktım. Gözlerim dolmuştu . Merdivenlere yönelip yukarı çıkmak için adım attığımda içimden Allaha dua ediyordum. ' Allahım lütfen istiyorum desin aldırma bebeğimizi desin' . Ama hiç birşey demedi. Yukarı çıkıp kapıyı kapatacakken dışarı kapının kapanma sesini duydum. Gözlerimden yaşlar yavaş yavaş akarken yere çöküp hıçkırıklarla ağlamaya başladım. Allah kahretsin istemiyordu işte istemiyordu. Ne kadar süre ağladım bilmiyorum ama kararımı vermiştim. Aldırdığımı söyleyip boşanacak ve burdan gidecektim. Banyoya girip duş aldım . Pijamalarımı giyip yatağa yattım. Elim karnıma gittiğinde okşayarak ' özür dilerim annecim' diyip gözlerimi kapattım.Ateşten...
Sabah erken kalkıp Suya ve bebeğimize kahvaltı hazırlamak için aşağıya indim. Çayı demleyip omlet yaptım . Herşey hazır olduğunda Su mutfağa gelmişti. ' Hadi otur da çayları da koyayım ' deyip bardakları doldurdum. Su iştahla yemeye başlağında gülümseyip bende yemeye başladım. Önüne bal ve reçel koyup yemesini istediğim halde itiraz ediyordu. Sonunda yiyip bitirdikten Su sonra masayı toplayacakken ' sen geç içeri ben toplarım 'dediğimde ' ateş saçmalama istersen bende yardım edeceğim ' dediğinde oflayıp kafamı salladım. Ama Suyun yorulmaması gerekiyordu. İşimiz bittiğinde salona geçip oturduk. Artık bu konuyu konuşmam gerekiyordu .
Su: dinliyorum diyince yutkunup konuşmaya çalıştım.
Ben: Su .... ne yapmayı düşünüyorsun?
Su: Ne hakkında? diye sorduğunda deli gibi korkmaya başlamıştım. Kesin aldırmak isteyecekti.
Ben: B..bebek hakkında. İyice endişelenmiştim.
Su:Bilmiyorum... B..belki al..aldırırım. dediğinde kalbime bir ağırlık çökmüş gibi hissediyordum.
Ben:Nasıl yani aldıracak mısın ?
Su: Evet. Doğurmak istemiyorum . Zaten beklediğimiz ya da istediğimiz bir durum yok ortada . Aramızda birşey de yok böyle bir ortamda da büyütmek istemem. İleride sorun yaşanmasını istemiyorum. En kısa zamanda kürtaj olup sana haber veririm. diyip ayağa kalktı. Merdivenlere yöneldiğinde ne yapacağımı şaşırdım. Bebeğimizin doğmasını istemiyordu. Belki aldırdıktan sonra boşanmak isteyecekti . Nasıl yapacaktım? Yukarı çıktığında bende evden çıktım . Arabaya binerek Volkanı arayıp bara gelmesini istedim. Bara gidip bira istedim . Volkanda geldiğinde durumu anlattım.
Volkan: Kardeşim emin misin Suyun istemediğine ?
Ben: eminim volkan aldıracağını söyledi. İstemediğini söyledi. diyip kafamı ellerimin arasına alıp eğdim. Volkan omzuma dokunup
Volkan: peki sen istiyor musun?
Ben:İ...istiyorum . Bana baba demesini istiyorum Suya anne demesini istiyorum. İSTİYORUM ANLADIN MI HEMDE DELİ GİBİ İSTİYORUM. diyip 4. biramı da kafama diktim. 'Ama o istemedikten sonra bir şey yapamam. Sırf ben istiyorum diye onu kendime mahkum edemem' diyip ayaklandım. Volkana sarılıp arabaya bindim. Eve girdiğimde Suyun kokusu burnuma gelmişti. Yukarı çıkıp odasına girdim. Yatakta sırt üstü uyuyordu. Yanına ilerleyip saçlarını kokladım. Elimi karnına ilerletip tüy kadar hafif bir şekilde okşadım. Gözlerim dolmuştu. Üstünü örtüp odama geçtim. Üzerimi değişip yatağa yattım. Leilanın gitmesinden sonra ilk defa gözlerim dolmuştu. Bir türlü uyuyamıyordum. Ayağa kalkıp camın önüne geçtim. Camı açıp bir dal sigara yaktım. Aklımı bir türlü toparlayamıyordum . Eğer aldırırsa nasıl dayanacaktım? Bunu yaparsa yüzüne bakmazdım. Aldırdığı zaman boşanacaktım. Zaten beni sevmiyordu. Camı kapatıp yatağıma yattım. Gözlerimi huzursuz bir uykuya kapattım ve uyudum.Evet arkadaşlar nasıldı ?
Ateşe üzüldünüz dimi ?
Neyse oy verip yorum yapmayı unutmayın 💜💜💟💟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik
Romancezoraki bir şekilde evlenen Ateş Zorlu ve Su Aslan Ateş mi Su'yu buharlaştıracak , Su mu Ateşi söndürecek? Ya da bu aşk için ikisi de mi yok olacak ?