Mecburdum😳

5.2K 184 23
                                    

Hepinizden özür diliyorum geç gelen bölüm için . Şimdiden iyi okumalar  beğenmeniz dileğiyle ...😍😍🌼

Sudan...

Gözlerimi açtığımda gördüğüm manzara gülümsememe neden olmuştu. Ateş yan dönerek  Areli kol hapsine almış , Arel de gözleri açık beni izliyordu. Şuan o kadar güzeldi ki. Komidinin üstünden telefonumu alıp fotoğraflarını çektim.

Suyun çektiği fotoğraf😍İstediğim  manzara🙉💙

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Suyun çektiği fotoğraf😍İstediğim  manzara🙉💙

Yataktan kalkıp banyoya girdim. Aynaya baktığımda yüzümde uzun zamandır hissedemediğim gülümsemem peydah oldu. Rutin işlerimi halledip üzerimi giyindim. Yatağa gittiğimde hala aynı vaziyette duruyorlardı.  Ateşin kolunu yavaşça kaldırıp Areli kucağıma aldım. Yanaklarından öpüp ' hadi bakalım babaya kahvaltı hazırlayalım' diye kulağına fısıldadım. Aşağı inip Areli mutfaktaki masaya oturttum.  Çayı ocağa koyup dolaptan kahvaltılıkları çıkarıp masaya koydum. Domatesleri yıkayıp doğramaya başladım. Bir yandan da Areli kontrol ediyordum. Çayı da demlediğimde herşey hazırdı. Arkamı döndüğümde Ateş kapının pervazına yaslanmış gülümseyerek Areli ve beni izliyordu. Gözlerimiz buluştuğunda gülümseyip 'kahvaltı hazır hadi geç' dedim. Arel babasının geldiğini görünce 'ba-ba' diyip kollarını açtı. Ateş 'oğlum' diyerek Areli öptü ve kucağına alarak masaya oturdu. Çayları da doldurup bende yerime oturdum.  Ateş hem kendisi yiyip hemde Arele yediriyordu. ' Ateş sen Areli bana ver rahat ye yemeğini' dedim ama ' ben zaten rahatım . Hem yiyorum yemeğimi zaten' dedi. Bende sadece gülümsemekle yetindim. Uzun zamandan sonra kendimi gerçekten huzurlu hissediyordum.  Sevdiğim adam yanımda oğlumuz yanımdaydı.  Daha Allahtan ne isterdim ki? Evet ne kadar süre geçmiş olursa olsun ben hala Ateşi seviyordum ! Kahvaltımız bitince Ateş Areli alıp salona geçti. Bende masayı toplayıp bulaşıkları yıkadım . İçeri geçtiğimde ikiside yerde oturmuş oyun oynuyorlardı. Bende etrafı toplayıp koltuğa oturdum. Ateşe baktığımda gözlerinin iç gülüyordu ve mutlu gözüküyordu. Acaba hamile olduğumda bebeğimizin olmasını  istiyor muydu? Ama eğer isteseydi aldırmak istediğimi söylediğimde karşı çıkardı değil mi? Peki ben neden rahat değilim ? Düşüncelerimden Ateşin bana seslenmesiyle çıktım.
'Hı ..  şey ..Efendim' dedim. Ateş gözünü kısıp ' iyi misin' diye sordu. Kafamı sallayıp ' iyiyim. Şey ne diyecektin?' dedim. Gerçi az çok tahmin ediyorum ama ...
' Konuşalım mı biraz' diyip ayağa kalktı. Kafamı sallayıp ' tamam . Şey o zaman Merveyi arıyım da Areli alsın !' dedim. Telefonumu alıp Merveyi aradım. Kısaca durumu anlatıp Areli bir kaç saatliğine almasını istedim. Oda sağolsun kabul etti. Yaklaşık 15 dk sonra Merve gelip Areli aldı. Evde yanlız kaldığımızda ne yapacağımı bilemedim. Koltuğa geri oturup Ateşin konuşmasını bekledim . Sonunda sessizliği Ateş bozarak 'neden ' diye sordu. Sorduğu soruyla biraz afallasam da ' ne neden' diye sordum. Kafamı kaldırıp gözlerine baktığımda gözlerinde öfke ve kızgınlık vardı. ' Neden aldırdım dedin! Neden oğlumu benden kaçırdın! Neden ben bu kadar zaman oğlumdan ayrı kaldım ? NEDEN SU NEDEN' diye birden bağırınca yerimde sıçradım . Ateş yerinde durmayıp sağa sola gidiyordu. Birden yanıma gelerek kolumu tutup ayağa kaldırdı. 'Cevap ver bana Su' diyerek dişlerinin arasından tısladı. Şuan o kadar korkunçtu ki Ateşi ilk defa böyle görüyordum. Kolumu sıkmaya başladığında ' A..Ateş canımı acıtıyorsun' diye fısıldadım. ' Daha fazla canını yakmamı istemiyorsan bir an önce konuşmaya başla' dedi. Kolumu elinden kurtarıp ' s...sen istemedin . Aldırmak istediğimde engel olmadın ! HİÇ BİR ŞEY SÖYLEMEDİN BANA  ' diye bağırdım. Ellerim yanaklarımda yer alırken daha yeni anlamıştım ağladığımı.  Gözyaşlarımı silip ' Hem s..sen zorla sahip oldun bana ... sarhoşluğumdan yararlandın . Sen istemedin,  hamile olduğumu öğrendiğimizde YÜZÜME BİLE BAKMADIN ! LANET OLSUN SEN İSTEMEDİN ANLADIN MI? SEN İSTEMEDİN !' sesim sonlara doğru yükselirken , hem artık hıçkırarak ağlıyor hem de Ateşin göğsünü yumrukluyordum. Ateş ellerimi tutup kendine vurmamı engelledi. ' B..ben ...o gün hataydı tamam mı senden de özür dile-' derken sözünü kesip ' özür herşeyi silip geçirmiyor tamam mı?' dedim.
Ateş derin bir nefes alarak ' ben senden yararlanmadım . İnan o g..gün bende kendimde değildim. Hem sen istemedin bebeğimizi  , öğrendiğin zaman gördüm gözlerinde ki korkuyu endişeyi . Aldırmak istediğinde ben s..sana aldırma diyemezdim . Zaten sana sen istemeden dokundum. Bide senin istemediğini biliyordum . Nasıl söylerdim sana istiyorum diye . ' dedi. Ateşin yüzüne baktığımda sinirden kıpkırmızı idi. Derin derin nefes alıp veriyordu.   ' B..ben o gün senin istememenden korktum . Hem bunlar senin bana zorla dokunduğunu değiştirmez duydun mu? Sen kabusu yaşattın bana . Senin yüzünden ne yapacağımı şaşırdım.  Ama ben kabusun ortasında yalnız başıma kaldım. Sen yaşattın bana bu kâbusu , her gün ölmek ist-' derken sinirle sözümü kesip ' Allah kahretsin ! Sana bunu yaşattığım için pişmanım . Seninle birlikte bunları sana yaşattığım için ölmek istedim. Kaç gece kabus gördüm. Kaç kere seni kurtarmak istedim . AMA HER SEFERİNDE ELLERİMDEN KAYIP GİTTİN ! UÇURUMDAN DÜŞTÜN TUTAMADIM , KENDİNİ ÖLDÜRMEK İSTEDİN E...ENGEL OLAMADIM . SENİNLE BİRLİKTE BENDE ACI ÇEKTİM ANLADIN MI ? SANA YAŞATTIKLARIM İÇİN KENDİMDEN NEFRET ETTİM. Ama söylesene .... oğlumdan ayrı bırakarak mı intikam aldın,  Canımı oğlumdan ayırarak mı yakmaya çalıştın? Tamam b..bak canım yanıyor. Sen gittiğinden beri ne yapacağımı şaşırdım.  Gördüğüm her çocukta bebeğimizi gördüm . Düşündüm acaba benim bebeğim de mi böyle olacak , bende mi parka götürecektim dedim. Canım çok yandı Su. Kafayı yedim benim yüzümden oldu dedim. ANLADIN MI CANIMI YAKTIN.....ALDIRDIĞINI SÖYLEDİĞİNDE NASIL CANIM YANDI HABERİN VAR MI? AMA DEDİM Kİ EĞER BÖYLE BİRŞEY YAPARSAN BEBEĞİMİZİ ALDIRIRSAN SENİ AFFETMEYECEKTİM. AMA SEN ALDIRMADIN BENDEN KAÇIRDIN SENİ YİNE AFFETMEYECEĞİM ' diyerek bağırmaya başladı.  Sesinde hem pişmanlık hem kızgınlık hem de acı vardı.  Pişman oldum evet Areli ondan sakladığım için ama...
Aması yok işte kendimi onun yerine koydum . Eğer benden saklasaydı bende asla onu affetmezdim. ' B..ben özür dilerim Ateş . Senden saklamak istemedim . Özür dilerim ama mecburdum. Sana çok kırgındım. İstemediğini düşündüm . Aldıracaktım ama b..ben ya..yapamadım . Kıyamadım bebeğimize .  dedim . Hem hıçkırarak ağlamaya devam ediyor hem de sürekli özür diliyordum. Farkındaydım ne kadar acı çektiğinin.  ' Sen hiç birşeye mecbur değildin.' dedi. Biliyordum beni asla affetmeyecekti. İçimden 'özür dilerim sevgilim özür dilerim ama yapamadım' diye fısıldadım. Susup biraz sakinleşmeyi bekledim. Çünkü ağlamaktan gözlerim acıyordu.  Bu sıradada Ateş de biraz sakinleşmişti. Gözlerine bakmaya korkuyordum. Biliyorum Areli saklamamalıydım. Sonuna kadar haklıydı kızmasında . Ne kadar o şekilde kaldık bilmiyordum. Kapının çalmasıyla Ateşe bakıp kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığımda Merve Areli getirmişti. Areli kucağıma alırken Merve yüzüme bakıp ' iyi misin noldu' dedi. Zorla gülümseyip ' iyiyim konuştuk sadece sonra anlatırım' dedim. ' Tamam o zaman ben gidiyim sonra konuşuruz' dediğinde ' içeri gelsene ' dedim. Ama ' yok hiç girmeyeyim sen biraz dinlen gözlerin ağlamaktan kızarmış. Hem benim de işlerim var zaten' dedi. Teşekkür edip Merveyi yolcu ettim. Kapıyı kapattığımda Arel ' an-ne' diye sarıldı. Bende yanaklarından öpüp içeri geçtim. Ateş Areli gördüğünde gözlerinin içi parlamıştı. ' Oğlum sen mi geldin? Gel bakalım babaya ' diyip kollarını açtı.  Areli kucağına alıp öptü. Saate baktığımda 5e geldiğini gördüm. Arelin yanına gidip ' annecim aç mısın bebeğim' diye sordum . Kafasını sallayıp gülerek göbeğini okşadı. Gülüp ' Tamam o zaman ben aşkıma yemek yapıyım. Şey Ateş sen bir şey ister misin' diye Ateşe çekinerek sordum. Kafasını sallayıp hayır dedi. Bende mutfağa gidip yemek hazırlamaya başladım.  Çorba pişirip yanına pilav ve salata yaptım. Masayı hazırlarken Ateş içerden 'Su' diye seslendi. 'Efendim Ateş' diye seslenerek kapıdan baktım. ' Arelin tuvaleti gelmiş ' dedi. Yanlarına gidip ' Tamam bem yaptırırım . Sende masayı kurar  mısın ' diye sordum. ' Tamam ben yaparım' diyip yürümeye başladığında arkasından 'Ateş ' diye seslendim. Eşyalarımız Merve de kalmıştı ve almamız gerekiyordu. Gerçi artık bizim gitmemiz gerekiyordu ama Ateş bundan sonra asla göndermezdi. Arkasını döndüğünde ' şey.. eşyalarımız merve de kaldı da alabilir miyiz . Hem Areli banyo yaptırmam gerekiyor ve kıyafeti yok.' dedim. ' Tamam yemeğimizi yiyelim ben giderim almaya . Akşamda Arel banyosunu yapar.' dedi. Gülümseyip Areli tuvalete götürdüm. Oğlum artık tuvaleti geldiğinde haber veriyordu. Tuvaletini yaptırıp ellerimizi yıkadık. Mutfağa gittiğimizde Ateş yemekleri koyuyordu. Areli sandalyeye oturtup yardım ettim. Sonra oturup yemeğimizi yemeye başladık. Arele yemeğini yedirirken Ateşe birşeyler anlatmaya çalışıyor biz de söylediklerine daha doğrusu söylemeye çalıştıklarına gülüyorduk. Yemeğimizi yediğimizde Ateş eşyalarımızı almaya gitti. Bende Arel ile birlikte mutfağı toplayıp bulaşıkları yıkadım. Salona geçip Arelle oynamaya başladım. Yaklaşık 10 dk sonra da Ateş gelmişti. Bavulu odamıza çıkardığında bizde peşinden çıktık. Areli Ateşe verip bavuldan arelin pijamalarını çıkardım. Banyoya geçip küveti ılık suyla doldurdum . İçeri ' Ateşşş Arelin kıyafetlerini çıkarır mısın?' diye seslendim.  5dk sonra banyoya Ateş ve Arel girdi. Areli kucağıma alarak Ateşe teşekkür edip çıkmasını bekledim ama çıkmayıp yardım etmek istediğini söyledi. Birlikte Arelin banyosunu yaptırdık. Tabi küçük beyfendi yıkanırken bizi de ıslatmayı ihmal etmedi. Areli havlusuna sarıp ' Ateş istersen sen de duş al ıslandın zaten bende arelin üzerini giydireyim. Sonra ben de duş alsam iyi olacak' diye Ateşe sordum. ' Tamam iyi olur ' dedi. Ateş kıyafetlerini alıp banyoya girdi. Bende Arelin üzerini giydirdim. Saate baktığımda geç olmuştu. Zaten 1 saattir Areli yıkıyorduk. Banyonun kapısı açıldığında Ateş elinde havlu saçlarını kurulayarak içeri girdi. Bende pijamalarımı  alıp duş almak için banyoya girdim. 20 dk duş aldıktan sonra üzerimi giyindim. İçeri girdiğimde ikiside yatağa yatmış Ateş masal anlatıyordu . Gülümseyip bende örtüyü kaldırıp yatağa yattım. Arel babasının göğsünde uyuya kaldığında Ateş ikimizin ortasına yatırıp elini Arelin beline atıp sarıldı. Başından öpüp kokladı. Bana da iyi geceler diyip gözlerini  kapattı. Bende iyi geceler diye fısıldadım . Bana kırgın ve kızgın olduğunu biliyordum.  Ama zamanla ona kendimi affettirecektim. Yanımdaki lambayı kapatıp bende gözlerimi kapattım.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın . Okuduğunuz  için teşekkür ederim. 💙💙❣❣

zoraki evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin