Kabuslar💕

6.4K 218 9
                                    

Sudan...

Gece uyuyacakken Ateşin kulağıma fısıldadığı cümleler .... Sabah uyandığımda saat 10.30du . Kalkıp banyoya girdim . Aynaya baktığımda gözlerim kızarmıştı. Duş alıp üzerime pantolon ve kazağımı giydim.

 Duş alıp üzerime pantolon ve kazağımı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Suyun kıyafetleri

Dünden beri yemek yememiştim ve çok açtım. Aşağı inip yemek yemek zorundaydım. Ama aşağı inersem onu yüzünü görecek ve dün olanlar gözümün önüne gelecekti. Aklıma geldiğinde bile gözlerim doluyordu. 'Tamam Su sakinleş dün öyle birşey yaşanmadı. Sakin ol sakin ol' diyip kendimi teskin etmeye çalıştım. Aşağı inip mutfağa geçtim. Kahvaltılık birşeyler hazırlayıp masaya dizdim . Masaya oturacakken merdivenlerden ayak sesleri geliyordu. Evdeydi bir yere gitmemişti. 'Sakinleş Su sakinleş otur yemeğini ye ve odana çık' diyip kendimi sürekli sakinleştirmeye çalıyordum. Masaya oturup yemeye başladım. Ateşte gelip hiç konuşmadan oturdu. Gözleri kızarıktı . Galiba gece uyuyamdı. Of sana ne Su ya ! Ayağa kalkıp çaydanlığı elime aldım. Bardağımı doldurup yerine koyacakken Ateşin bardağını da doldurdum. 'Sağol' diyince birşey demeden yemeğime devam ettim. Ateş yerken sürekli bana bakıyor sonra tekrardan yemeye geri dönüyordu. Yemeğini yiyip bitirdikten sonra 'eline sağlık ' dedi ve masayı toplamaya başladı. ' ben toplarım' diyince şaşırmış ve bana bakmıştı. Çünkü uyandığımdan beri ağzımı ilk defa açmıştım. ' birşey olmaz , yardım edeyim.' dediğinde sadece yine kafamı sallamakla yetindim. Ateş masadakileri getiriyor bende yerlerine yerleştiriyordum. Herşey bittikten sonra odama çıkacakken Ateş arkamdan seslendi.
Ateş: Su
Arkamı dönmeden olduğum yerde durdum.
Ateş: Biraz konuşalım mı?
Ben: Konuşacak birşey yok . diyip yürümeye başladım.
Arkamdan 'lütfen ' diyince arkamı dönüp salona geçtim. Tekli koltuğa oturduğumda oda karşıma geçip oturdu. Sanki ne konuşacağını kestiremiyor gibiydi.
Ateş: Özür dilerim. Ben...ben kendimi kayb- derken sözünü kesip ' devam etme bu konu hakkında konuşmak istemiyorum. ' dedim ve ayağa kalkıp odama geçtim. Şimdi akşama kadar evde ne yapacağım ? En iyisi film izlemek . Odamda televizyon yok bilgisayar yok. En iyisi aşağı inip onu takmadan film izlemek. Aşağı indiğimde koltukta oturuyordu. Elinde telefon birşeylere bakıp düşünüyordu galiba . Göz göze gelmemeye çalışarak ' kumandayı alabilir miyim' dedim . Beni duymadı galiba çünkü baktığı şeye odaklanmıştı. ' Ateş ' diye seslendiğimde sıçrayıp bana bakmıştı. Korktu mu şimdi bu? ' Efendim' dediğinde tekrardan ' kumandayı alabilir miyim? ' dedim. Kumandayı eline alarak bana uzattı. 'Teşekkür ederim' diyip eline değmeden kumandayı aldım. Ondan uzakta koltuğa oturup televizyonu açtım. Şansıma neşelenmem için en sevdiğim güldürü programı vardı. Ne zaman bunu izlesem kahkaha atmadan duramıyordum. Aynı şekilde izlerken Ateşin yanımda olduğunu unutup kahkaha atmıştım. Yüzünü bana çevirip gülümsedi ve tekrar telefonuna döndü. Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlıyordu. Ne zaman uyudum hatırlamıyordum.

Ateşten...

Gece uyuyamamıştım. Çünkü her uykuya daldığımda Su ya uçurumdan atlayarak intihar ediyor ya da silahla başından vuruyordu. Ve bunun gibi bir çok şekilde kendini öldürüyordu. Bunları yaparken de ' seni asla affetmeyeceğim ' diyip duruyordu. Kafayı yemek üzereydim. Ya benim yüzümden kendine birşey yaparsa ! Bu ihtimal bile uyumama engel oluyordu. Ne kadar yatakta döndüm ne kadar Suyu kurtarmaya çalıştım bilmiyorum . Her uyandığımda ter içinde uyanıyordum. Hava ne zaman aydınlandı anlamamıştım. Duşa girip küveti ılık suyla doldurup içine girdim . Bundan sonra hayatta benimle konuşmazdı . Yaklaşık 1 saat durduktan sonra durulanıp çıktım. Bu aralar evde dursam iyi olacaktı. Üzerime dar bir t-shirt ve gri eşofmanımı giyip aşağı indim. Mutfağa girdiğimde Su masada kahvaltı ediyordu. Masaya baktığımda benim içinde birşeyler hazırladığını gördüm. Allahım bu kız nasıldı ? Ona bunca şeyi yapmama rağmen yine bana yemek hazırlıyordu. Masaya oturduğumda ayağa kalktı. Ben gideceğini düşünürken o bardaklara çay dolduruyordu. 'Sağol dediğimde birşey demeden yemeğini yemeye devam etti. Sürekli gözüm ona kayıyordu. Yemeğimi bitirince masayı kaldıracakken 'ben yaparım ' dedi. Şaşırmıştım. Çünkü bugün yanımda ilk defa konuşmuştu. 'birşey olmaz , yardım edeyim.' dediğimde sadece yine kafasını sallamakla yetindi. Ben masadakileri getiriyor Su da yerlerine yerleştiriyordu. Herşey bittikten sonra Su odasına çıkacakken arkasından seslendim
Ben: Su
Arkasını dönmeden olduğu yerde durdu.
Ben: Biraz konuşalım mı?
Su: Konuşacak birşey yok . diyip yürümeye başladı.
Arkasından 'lütfen ' diyince arkasını dönüp salona geçti. Tekli koltuğa oturduğunda bende karşısına geçip oturdum. Ne konuşacağımı ne diyeceğimi bilmiyordum.
Ben: Özür dilerim. Ben...ben kendimi kayb- derken sözümü kesip ' devam etme bu konu hakkında konuşmak istemiyorum. ' dedi ve ayağa kalkıp odasını geçti . Şimdi ne yapacaktım . Koltuğa oturup telefonumdan instagram hesabına girdim ve yine resimlerine bakmaya başladım. O gökyüzümsü gözlerine nasıl daldıysam Suyun sesini bile duymamıştım. ' Ateş ' diye seslenmesiyle sıçrayıp oan baktım. ' Efendim' dediğimde ' kumandayı alabilir miyim? ' dedi. Kumandayı elime alarak Suya uzattım. 'Teşekkür ederim' diyip elime değmemeye dikkat ederek elimden aldı. Benden uzakta koltuğa oturup televizyonu açtı. Telefona tekrardan baktığımda Suyun kahkaha sesiyle ona döndüm. Ç...çok güzel gülüyordu. Yüzünü bana dönüp tekrar izlemeye ve gülmeye başladı. Bende telefonla gülerken resimlerini çekmiştim. Gözleri yavaş yavaş kapanmaya başlıyordu. Uykuya daldığında yukarıdan örtü alıp üzerine örttüm. Bende karşısındaki koltuğa yatıp onu izleyerek uykuya daldım.

Hatam olduysa kusura bakmayın. Virüs nedeniyle evde kaldığımız için bölüm yazmaya zamanım oluyor . Sık sık yazmaya çalışıyorum . Teşekkürler şimdiden oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnnn!💕💕😘😘😍

zoraki evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin