1 hafta sonra ...
Sudan...
Sabah Ateşin uyandırmasıyla uyandım. ' Su ....Su hadi kalk akşam annemler ve annenler gelecek. Hazırlık yapmayacak mısın?' Ah ben onu tamamen unutmuşum. 'Tamam' diyip yataktan kalkınca başım dönünce tekrar yatağa düştüm. Ateş ' su iyi misin? Neyin var?' diyince 'ateş sakin ol yok bir şeyim aniden kalkınca oldu. ' dedim . 'Emin misin' dediğinde ' ateş eminim hadi sen aşağı in bende üzerimi değiştirip geliyorum . ' dedim. Ateş çıkınca banyoya girip rutin işlerimi halledip üzerime siyah şort ve t-shirtümü giydim.
Aşağı indiğimde Ateş mutfakta buzdolabını karıştırıyordu. Yanına gidip ' Ateş ne yapıyorsun ' dediğimde arkasını bana dönüp ' he bişey yapmıyorum . Sadece birşeyler atıştıracaktım. ' Aa doğru ben erken kalkmayınca o da kahvaltı edememişti . Normal olarak da şuan açtı.' Tamam ben hemen birşeyler hazırlayayım . Biraz bekle olur mu?' deyince kafası sallayıp' tamam sana yardım edeyim ' diyip dolaptan peynir zeytin çıkarmaya başladı. Allahım ya ... Gülümseyip bende domates salatalık doğramaya başladım. Herşey hazır olunca masayı kurdum . Oturup yemeye başlayınca aklıma gelen şeyle duraksadım.
Ben: Ateş ne zaman gelecekler?
Ateş : 5 6 gibi gelirler.
Ben: Nee ! Şuan saat kaç ?
Ateş : 12
Ben: Yaaa çok az kalmış ne yemek yapacağız ?
Ateş : Su sakin ol ben yardım ederim sana telaş yapmana gerek yok! diyip gülümsedi. Biraz sakinleşip birkaç şey atıştırıp hemen kalkıp Ateşe' sen kahvaltını yap ben salonu temizleyeyim.' diyip salona geçtim. Ortalığı toplayıp süpürdüm . Yerleri silip eşyaların tozunu aldım. Etrafa baktığımda pırıl pırıl gözüküyordu. Mutfağa gittiğimde Ateş bulaşıkları makinaya dizmiş masayı siliyordu. Gülümseyip ' ben toplardım ama sağol' deyince gülümseyip önemli değil ' dedi.
Ateş: Hadi saat 1.30 oldu neler hazırlayacağız? . deyince
Ben: pilav , tavuk ,mercimek çorbası , tatlı , salata olur mu?
Ateş: Tamam güzel hadi ben tavuğu yapayım o pişene kadar salatayı yaparım. Sende mercimek çorbası ve pilavi yap onlar pişene kadar da birlikte tatlıyı yaparız . Ne dersin? diyip gülümseyince ' tamam hemen başlayalım' deyip malzemeleri çıkardık. Ve yemekleri yapmaya başladık.3 saat sonra
Herşey hazırdı. Birlikte masayı hazırlayıp yemekleri masaya taşıdık. Eksik var mı diye bakarken Ateş' hadi herşey hazır biz de üzerimizi değişelim ' diyince üstüme bakıp ' haklısın' diyip gülümsedim. Odalarımıza çıkıp hazırlanmaya başladık.
Suyun Elbise , ayakkabı, saç ve makyajı
Aynaya baktığımda güzel olmuştum ve hazırdım. Kapıyı açıp çıktığımda Ateş de çıkmıştı. Bana baktığında süzüp ' ç..çok güzel olmuşsun' dedi. Ah kızardığıma eminim . Bende onu süzüp' sende çok şık olmuşsun' dedim. Gerçekten Ateş de çok yakışıklı olmuştu.
Ateşin gömleği
Ateşin pantolonu ve ayakkabısı
'Teşekkür ederim ' diyip elini uzattı. Elini tutup merdivenden indik . Son kez masaya baktığımda kapı çalmıştı. Birlikte gidip kapıyı açtık. Önden annem ve babam geldiğinde onlara sıkıca sarıldım. Ateş de ellerini öptü. Ardından Ateşin anne ve babası geldiğinde ellerini öptüm. Hep beraber içeri geçtiğimizde Ateş ' isterseniz masaya geçelim . Yemekler soğumasın ' dedi. Herkes Ateşi onaylayınca masaya oturduk. Masanın bir başına benim babam diğer başına Ateşin babası oturdu. Annemler yan yana oturunca bizde Ateşle karşılarına oturduk. Ben servisi yapacakken Ateş benden önce davranıp yaptı. Annemler birbirlerine bakıp kıkırdadılar. Bende Ateşe teşekkür edip gülümsedim. Afiyet olsun diyip yemeğimizi yemeye başladık. Herkes yemeğini yerken benim midem bulandı. Aniden ayağı kalkıp banyoya koştum . Ateş arkamdan ' kusura bakmayın Su üşütmüş bugün , izninizle ' diyip yanıma geldi. Yediklerimi çıkarırken Ateşte saçlarımı tutup sırtımı sıvazlıyordu . Ayağa kalkıp yüzümü ve ağzımı yıkadım. Ateş ' Su iyi misin? Hastaneye gidelim mi?' dediğinde kafamı sallayıp ' gerek yok üşüttüm galiba . Hadi gidelim ayıp olmasın!' dedim. Birlikte tekrardan masaya oturduğumuzda annem ' kızım iyi misin neyin var' dedi. ' iyiyim annecim biraz üşüttüm de' diyip yemek yemeye çalıştım ama yiyemiyordum. Herkes yemeğini bitirdiğinde koltuklara geçtik. Annem' ee kızım daha daha nasılsınız ' dediğinde ' iyiyiz anne öyle birbirimize alışmaya ve yaşamaya çalışıyoruz' dedim. Yaklaşık 2 3 saat daha oturup kalktıklarında yukarı çıkıp üzerimizi değiştik . Aşağı inip masayı toplayacakken Ateş' bırak sen hastasın hemde bugün çok yoruldun. Geç otur ben toplarım masayı' dedi.' Gülümseyip ' teşekkür ederim birşeyim yok birlikte toplarız ' diyince kafasını salladı. Masayı toplayıp bulaşıkları makinaya dizdik. Salona geçip koltuğa oturduğumda Ateş' film izlemek ister misin?'diye sordu. ' olur ' diyip izlemeye başladık. Film izlerken midem bulanınca banyoya koştum. Kusmaya çalışıyordum ama midemde birşey kalmamıştı. Ateş yanıma geldiğinde yüzüme su sürdü. Tekrardan salona geçecekken başımın dönmesi ve gözlerimin kararması ile Ateşin kucağına yığılıp kaldım.2 saat sonra hastane...
Gözümü açtığımda hastanedeydim. Ateş gözümü açtığımı görünce yanıma gelip' Su iyi misin, bir yerin ağrıyor mu ?' diye sordu. Gözlerine baktığımda benim için endişelendiğini gördüm. Elimi elinin üzerine koyup' Ateş sakinleş yok birşeyim. Sadece gözüm kararıp bayıldım. Yorgunluktandır' diyince kafasını salladı. İçeri doktor girdiğinde Ateş ayağa kalkıp' doktor bey karımın birşeyi yok değil mi ' diye sorunca sadece "karım" kelimesi dikkatimi çekti. Doktor' Merak etmeyin Ateş bey Su hanımın durumu gayet iyi . Size güzel bir haberim var .' dediğinde merakla yüzüne baktım.Evvvvvet yeni bir bölüm daha karşınızda . Vote ve yorumlamayı unutmayın. Sizleri seviyorum hepinizi öpüyorum muahh muahh😍😍😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik
Lãng mạnzoraki bir şekilde evlenen Ateş Zorlu ve Su Aslan Ateş mi Su'yu buharlaştıracak , Su mu Ateşi söndürecek? Ya da bu aşk için ikisi de mi yok olacak ?