Chapter 10🔞

4.3K 285 29
                                    

За нүл нөгөө юу шүү 😂😂🔞

Тэхён Жонгүгын дээгүүрээ өмссөн цамцыг урах нь холгүй тайлаад газар шидэн цээжин дээгүүр нь гараа явуулан зөөлөн илж, хатуу булчингууд дээр нь үнсэж байлаа.

"Т-тэхён а"

Жонгүгын хамаг бие чичигнэн арай гэж амнаасаа үг унагахад Тэхён тоосонгүй доошилсоор Жонгүгын өмдийг тайлан гараа дотуур хувцас луу нь оруулан, найзыг нь чангахан базаад авах нь тэр.

Жонгүг тэр даруй өрөөгөөр дүүрэн орилж

"Ө-өвдөж байна ш тэ?!"

"Анхных чинь биздээ? Би зөөлөн баймаар байгаач уур хүрээд чадахгүй нь"

"Тэгээд яагаад уурлаад—

Тэхён өөрийнхөө цамцыг тайлаад Жонгүгын уруулыг дахин үмхлээ. Тэгээд хэлээ гулсуулан оруулж, аман дотор нь тоголж байсанд Жонгүг амьсгалах агаар хүсэн түүнийг түлхэв.

Тэхён удаанаар доошлон Жонгүгын дотуур хувцсыг тайлахад тэр бүрэн нүцгэрэв. Жонгүгт их л эвгүй санагдсанд тэр хамаг биеэ атиралдуулан хумихад Тэхён түүнийг шоолох маягтай инээгээд

"Саяхан л хүний урд нүцгэнээрээ юу ч болоогүй юм шиг зогсдог байсан юм байж, одоо юундаа ичээд байгаа юм?"

Тэгээд ахиад л түүний хүзүү эгэм орчмоор нь очин хөхөн, шимсэнд Жонгүг

"Ингээд байвал зөндөө тамга—

"Ямар хамаатай юм? Чи минийх байхад. Тэр тусмаа сайн биз"

Тэхён доошилсоор Жонгүгын андыг эхэндээ долоож байснаа, үмхээд авахад Жонгүг чангаар гиншин, нуруугаараа хотойв. 

Тэгээд удаанаас хурдан руу шилжин амаараа андыг нь хөхөхөд Жонгүг Тэхёны толгой дээр нэг гараа тавин дарж, нөгөө гараараа хөхнийхөө товчийг оролдож байлаа.

Удсангүй Тэхёны аманд цагаан шингэн урсан орж ирэхэд Тэхён дээшлэн Жонгүгын дээр гараад түүнийг үнсэн шингэнийг нь хуваалцаад үлдсэнийг нь өрөө залгив.

"Яаж ч бодсон би топ нь бололтой"

Тэр ингэж хэлээд одоо болтол тайлаагүй өмдөө дотуур хувцастайгаа тайлан шидээд

"4 хөллө"

"А-айн?"

"Би чамайг Fifty shades of gray үзэж байхыг чинь харсан шүү"

Жонгүг үг дуугүй эргээд 4 хөллөсөнд Тэхён ард нь өвдөглөөд хуруугаа түүний аманд хийхэд Жонгүг хурууг нь хөхөн, хэлээрээ долоов.

Хангалттай норсон гэж үзсэн Тэхён хуруугаа түүний амнаас аваад ягааран харагдах нүхэнд нь нэг хуруугаа хийв.

Жонгүг чангаар гиншин ёолоход Тэхён дахин нэмж 2 хуруугаа хийв.

"Т-тэхён а, өвдөөд байна"

Тэхён хуруугаа аваад өөрийнхөө томорч, хатуурсан эрхтнээ хэд хэд шувтраад

"Их өвдөнө шүү. Тэвчээрэй"

Ингэж хэлээд өөрийнхөө том муна ийг Жонгүгыг жижигхэн нүхэнд хүчтэй чихэж орхив.

"Ахх новшийн бариу юм. Жонгүг а"

Тэхён аахилан, амьсгаадах бол Жонгүг шууд л орон дээр толгойгоо тавин чангаар орилов. Түүний нүдэнд нулимс цийлэгнэн урсаж, нүхнээс нь цус шүүрч эхлэв.

Тэхён харин цээжээ Жонгүгын нуруунд наан чихэнд нь чихэр шиг үгс шивнэн, шилэн хүзүү, хацар гэд үнсэж болох бүх газраар үнсэн түүнийг аргадаж байлаа.

Тэхён түүнийг өгзгийг улайтал нь чанга алгаад

"Суллахгүй бол улам л өвдөнө ш тэ. Күүкий?"

"Ч-чадахгүй нь ээ"

Тэхён удаанаар хөдөлж эхлэхэд Жонгүг чангаар гиншин, өрөөгөөр зөвхөн тэдний арьс цохилцох болон аахилан, гинших чимээ л сонсогдоно.

Тэхён Жонгүгын ташаанаас татаж байгаад илүү хүчтэй, гүн бүлэхэд Жонгүг орны даавуунаас зууран, цээжээрээ орон дээр хэвтэн Тэхёны эрчинд нааш цааш хөдөлж байлаа.

Дараа нь Тэхён Жонгүгыг дээрээ гаргаад хөдөлхийг шаардахад Жонгүг хойшоо хотойн түүний эрхтэн дээр дээш доош хөдлөхөд Тэхён Жонгүгын эрхтнийг давхар шувтарч эхлэв.

"Х-хараал ид"

Тэхён Жонгүгыг 2 гар дээрээ өргөн босож, хананд шахаад илүү хурдан, хүчтэй бүлэхэд, Жонгүг Тэхёны хүзүүгээр тэврэн, чангаар гиншин түүний мөрөн дээр толгойгоо тавив

"Т-тэхён а"

"Чи ямар үзэсгэлэнтэй болохоо мэдэх үү?"

Хэсэг хугацааны дараа Тэхён Жонгүгын дотор тавихад Жонгүг хойшоо хотойн хамаг чадлаараа орь дуу тавин ямар ч хүчгүй болов.

Тэхён түүнийг өргөн орон дээр зөөлөн хэвтүүлээд

"Маргааш ч чиний тайзан дээр алхах юу л болдоо?"

Хөнжил дээгүүр нь бүтээж өгөөд өөрөө хажуугаар нь хэвтээд биендээ наан тэврээд, хөлрөөд норсон үсийг нь илэн хойшлуулаад духан дээр нь үнсэн

"Уучил, уучил арай л хэтрүүлчихэв үү? Өвдөж байна уу?"

Жонгүг ямар ч тэнхэлгүй болоод зовхио даахгүй шууд л жигдхэн амьсгалан тайван унтсанд Тэхён түүнийг харж инээгээд унтаад өгөв.

Миний залуу(дууссан)Where stories live. Discover now